windows 8.1 opstarten met bureaublad
#41
Ja het gaat snel want de W9 was al verwacht in april dacht ik volgend jaar.
Antwoord
#42
Bij die Lenovo die ik heb gekocht stond mc afee er op.En die was gratis als proef versie voor dertig dagen.Dit vind ik een zeer goede scanner maar heel duur.je hebt verschillende versies maar ik weet dat ik 70€ kwijt was,en dan nu met die fout op die pc heb ik deze maar genomen stukken goedkoper amper 20€ en als ik er ooit terug wat boven op kom kan ik misschien die andere terug nemen.En dat is zo zet je er een andere op dan word je originele die men op je pc plaats geblokkeerd door die andere;Hoe dit juist werkt weet ik ook niet,ik ben ook geen ingenieur.
Antwoord
#43
(13-06-2014, 15:54)natte schreef:
(12-06-2014, 21:12)zorro123 schreef:
(12-06-2014, 18:34)natte schreef: er zijn er ook vele goede gratise hoor

tja, ik zal het eens verduidelijken : kan jij een virusscanner opnoemen,
die bij het opstarten van uw pc aangeeft,
of er updates zijn al dan niet van windows ??
voorbeeld van nu : Dinsdagavond is Flash 14.0.0.125 uitgebracht. Dit is een beveiligingsupdate die zes ernstige lekken repareert.
Verder worden diversen fouten opgelost voor de Flash-varianten in Google Chrome en onder Windows 8.1
heb je deze versie niet (zeer dringend de oude versie van adobe flash verwijderen : en de nieuwe installeren)

en wat bitdefender total security betreft deze doet het wel,
en als je op het beveligingswidget klikt op updates, vraagt bitdefender total security ze te installeren,
en deze installeert ze (als je op installeren klikt) en wordt onmiddelijk gecontroleert, zodat je de goede updates hebt
pak kaspersky nog beter

ik heb kaspersky ooit wel gehad hoor (veel ingewikkelder te bedienen voor een leek tenminste),
wat norton betreft is achteruit aan het gaan, wat beveiliging betreft, laat staan mc afee nog erger,
ik heb nu bitdefender en die staat samen met kaspersky al jaren aan de top wat beveiliging betreft :
het verschil tussen de twee is dat bitdefender veel handiger te bedienen is, en waarschuwt als er updates zijn voor windows 8.1 enz.
Antwoord
#44
(13-06-2014, 19:15)natte schreef:
(13-06-2014, 16:18)Dimira schreef: Bij die Lenovo die ik heb gekocht stond mc afee er op.En die was gratis als proef versie voor dertig dagen.Dit vind ik een zeer goede scanner maar heel duur.je hebt verschillende versies maar ik weet dat ik 70€ kwijt was,en dan nu met die fout op die pc heb ik deze maar genomen stukken goedkoper amper 20€ en als ik er ooit terug wat boven op kom kan ik misschien die andere terug nemen.En dat is zo zet je er een andere op dan word je originele die men op je pc plaats geblokkeerd door die andere;Hoe dit juist werkt weet ik ook niet,ik ben ook geen ingenieur.

jong pas op met die macfees je geraakt daar moeilijk van af. vloog hier direct naar prullenbak
Waarom zou dit?Vanaf je een nieuwe koopt wordt deze automatisch geblokeerd.Maar ik heb McAfee gewoon uit mijn systheem gedaan.Als ik hem ooit terug wil zet ik die er toch terug op want dan installeer je hem via disc.Je kan het misschien ook anders dit weet ik niet gewoon online kopen maar ik zeg het zeer duur.
Antwoord
#45
(13-06-2014, 02:27)zorro123 schreef: voor augustus of wie weet september de 8.2 :

Het Windows startmenu keert naar alle waarschijnlijkheid terug in augustus, wanneer Windows 8.2 wordt verwacht. Het beschikbare beeldmateriaal toont aan dat dit menu gepaard gaat met tegels.

Het startmenu van Windows 8.2 lijkt op een opgepoetste versie van het Windows 7-menu. Het grootste verschil is dat je in Windows 8.2 de welbekende tegels naast het optiemenu kunt vinden. De update zal in augustus beschikbaar komen, zo meldt The Verge op basis van informatie van nauw betrokken bronnen. Bewegende applicaties blijven ook in de desktop-omgeving bewegen, zoals de zogenoemde 'Metro'-apps dat al doen in het huidige Windows 8.1.

en voor er weer paniek is : windows 8.2 komt ook met een gewone windows-update
(en wie weet zal het zoals de vorige verplicht zijn wegens geen beveiligingsupdates)
Antwoord
#46
(15-06-2014, 19:49)zorro123 schreef:
(13-06-2014, 02:27)zorro123 schreef: voor augustus of wie weet september de 8.2 :

Het Windows startmenu keert naar alle waarschijnlijkheid terug in augustus, wanneer Windows 8.2 wordt verwacht. Het beschikbare beeldmateriaal toont aan dat dit menu gepaard gaat met tegels.

Het startmenu van Windows 8.2 lijkt op een opgepoetste versie van het Windows 7-menu. Het grootste verschil is dat je in Windows 8.2 de welbekende tegels naast het optiemenu kunt vinden. De update zal in augustus beschikbaar komen, zo meldt The Verge op basis van informatie van nauw betrokken bronnen. Bewegende applicaties blijven ook in de desktop-omgeving bewegen, zoals de zogenoemde 'Metro'-apps dat al doen in het huidige Windows 8.1.

en voor er weer paniek is : windows 8.2 komt ook met een gewone windows-update
(en wie weet zal het zoals de vorige verplicht zijn wegens geen beveiligingsupdates)

Zeg dat is hier geen kleuterschool hoor?Er mogen toch nog vragen gesteld worden hoe je aan die update kwam?Niet iedereen heeft daarom zijn studies afgerond tot zijn 25 ste en kent alles van computers en technologie.
Antwoord
#47
Geruchten over Windows 8.1 update 2, 3 en Windows 9 duiken op

Voor alle Microsoft- en Windows-fans is er goed nieuws: de geruchtenmolen rond nieuwe Windows-versies begint weer op gang te komen. Volgens bronnen ligt Microsoft nog steeds op schema voor een Windows 8.1 update 2, komt er ook nog een update 3 en zal de eerste preview van Windows 9 medio volgend jaar verschijnen.

De tweede grote update voor Windows 8.1 staat gepland voor augustus, een gerucht dat niet geheel onlogisch klinkt. Ook ligt het in lijn met de updates die we nog voor Windows Phone gaan zien. Techzine vernam van een Microsoft-medewerker dat Windows Phone sowieso nog een GDR2- en GDR3-update krijgt dit jaar. Dat Windows 8.1 voor de desktops dan ook nog een update 2 krijgt rond de zomer is zeer aannemelijk. De update zou voor een kaal Windows-systeem maar liefst 3GB groot zijn.

Het gerucht over een derde update voor Windows 8.1 is niet onmogelijk, maar klinkt minder geloofwaardig. Deze update zou namelijk gepland staan voor het voorjaar van 2015. In die periode verschijnt volgens andere bronnen echter ook de eerste preview van Windows 9. Het klinkt niet logisch dat Microsoft een update 3 en een Windows 9 preview gelijktijdig zal lanceren. De definitieve versie van Windows 9 zou dan ergens in het najaar van 2015 moeten verschijnen.

Windows 9 verschijnt dan ongeveer drie jaar na Windows 8, net als Windows 8 ook ongeveer drie jaar na Windows 7 verscheen en Windows 7 ongeveer drie jaar na Windows Vista. Tussen Windows Vista en Windows XP zat een periode van ongeveer 5 jaar. Microsoft lijkt nog steeds vast te houden aan deze driejarige cyclus, maar brengt nu ook nog tussentijds grote updates uit die het besturingssysteem veranderen, de Service Packs uit het verleden brachten voornamelijk beveiligingsupdates.
Antwoord
#48
(11-06-2014, 01:16)zorro123 schreef: patch thuesday elke tweede week van de maand : ook 13 beveiligingsupdates + 1 optionele beveiligingsupdate,
ik scan regelmatig met mijn virusscanner :
(kwetsbaarheidsscan die zoekt of er windowsupdates zijn, en of de browser en java en flash up to date is),
meer nog die installeert die zelf, als er updates zijn

ook deze maand bij patch thuesday 13 kritieke beveilingsupdates + 1 optionele beveiligingsupdate,

wie nu nog geen windows-update gedaan heeft vandaag, weet direct hoeveel gaten er in windows 8.1 zitten,
zodus updaten maar voor alle veiligheid, anders kijken anderen mee wat je doet
Antwoord
#49
(11-07-2014, 14:15)natte schreef: Microsoft heeft dinsdag zes beveiligingsupdates uitgerold die samen 29 kwetsbaarheden in Windows verhelpen, waarvan 28 in het wild zouden kunnen worden misbruikt. De updates worden automatisch aangeboden via Windows Update en vereisen een herstart van het systeem om in werking te treden.

MS14-037: De eerste update is meteen ook de grootste en dicht 24 kritieke gaten in Internet Explorer. Alle ondersteunde versies van de browser zijn getroffen. Microsoft heeft geen weet dat de lekken reeds in het wild zouden worden misbruikt.

MS14-038: Deze update verhelpt een kritiek lek in de notitie-app Windows Journal. Alle ondersteunde versies van Windows vanaf Vista zijn getroffen. De kwetsbaarheid werd niet publiek gemaakt en Microsoft heeft geen weet van misbruik.

MS14-039: Update MS14-039 kleeft een pleister op een kwetsbaarheid in het schermtoetsenbord, dat kan worden misbruikt om een programma op te starten. Deze update wordt als belangrijk beschouwd voor alle ondersteunde versies van Windows, behalve Windows Server 2003.

MS14-040: Deze update dicht een lek in de Ancillary Function Driver dat als belangrijk wordt bestempeld voor alle ondersteunde Windows-versies. Een aanvaller moet lokaal op een systeem kunnen inloggen om misbruik te maken van deze kwetsbaarheid.

MS14-041: MS14-041 is een belangrijke update die een probleem in DirectShow oplost. De kwetsbaarheid is aanwezig in alle ondersteunde versies van Windows. Het risico kan worden beperkt door Internet Explorer te gebruiken in de ‘Immersive’-mode met Enhanced Protection actief.

MS14-042: De laatste update verhelpt een kwetsbaarheid in Microsoft Service Bus waarmee een Denial of Service-aanval kan worden uitgevoerd. Het lek is aanwezig in getroffen versies van Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2 en wordt als matig bestempeld

maar de 2 allergrootste gevaren (zonder de gaten in windows) zijn : java en flash,
en om te weten of je de juiste versie hebt : voor java : hier controleren,
voor adobe flash : hier controleren
Antwoord
#50
(08-07-2014, 20:28)zorro123 schreef:
(11-06-2014, 01:16)zorro123 schreef: patch thuesday elke tweede week van de maand : ook 13 beveiligingsupdates + 1 optionele beveiligingsupdate,
ik scan regelmatig met mijn virusscanner :
(kwetsbaarheidsscan die zoekt of er windowsupdates zijn, en of de browser en java en flash up to date is),
meer nog die installeert die zelf, als er updates zijn

ook deze maand bij patch thuesday 13 kritieke beveilingsupdates + 1 optionele beveiligingsupdate,

wie nu nog geen windows-update gedaan heeft vandaag, weet direct hoeveel gaten er in windows 8.1 zitten,
zodus updaten maar voor alle veiligheid, anders kijken anderen mee wat je doet

Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom jij die nog eens opnieuw moet scannen,want als jij een goede pc hebt worden die updates altijd automatisch gedaan.En ik verschiet me een bult waarom dit bericht verwijdert is?Of mag hier nog maar één iemand op dit forum op antwoorden?
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)