Radiozenders toegevoegd
#11
Hier in Vlaams Brabant zitten de radiozenders er ook op van kanaal 881 tot en met 899 ( NED ,Britse, Duitse en Franse radiozenders )
Discovery VL HD (kanaal 60) nog steeds zwart beeld met " geen abonnement op deze zender " erop !
Van TV Polonia ( kanaal 185 ) is er ook nog geen spoor te bekennen. ( " geen zender op dit kanaal " ). Die staat ook nergens in de tv-gids.
Aan zee (Middelkerke) zat deze zender TV Polonia wel in het basisaanbod.
Antwoord
#12
De radiozenders blijven weldegelijk. Officieel bevestigd, ook zenderkaart van Telenet is aangepast.
http://klantenservice.telenet.be/attachm...vlaanderen

TV Polonia is niet in heel VL. Volgens zenderkaart staat Discovery HD op kanaal 15 nu. Hoe het zit met kanaal 60, geen idee.
Antwoord
#13
(03-06-2014, 22:29)Dreekes schreef: Hier in Vlaams Brabant zitten de radiozenders er ook op van kanaal 881 tot en met 899 ( NED ,Britse, Duitse en Franse radiozenders )
Discovery VL HD (kanaal 60) nog steeds zwart beeld met " geen abonnement op deze zender " erop !
Van TV Polonia ( kanaal 185 ) is er ook nog geen spoor te bekennen. ( " geen zender op dit kanaal " ). Die staat ook nergens in de tv-gids.
Aan zee (Middelkerke) zat deze zender TV Polonia wel in het basisaanbod.

Ik weet het niet of ik hem al heb want ben elke dag bezig zenders te zetten volgens mijn volgorde.2 weken heb ik nu recht als nieuwe klant om alle zenders te bekijken dus zal hem zeker tegenkomen als hij niet vrij moest zitten.
Antwoord
#14
Heel goed nieuws vind ik dat.
Die zenders nemen digitaal zeer weinig bandbreedte in, en tegelijk zijn ze wel interessant.
Enige dat ik nog mis zijn de Spaanse Radio 1, Radio2, 3, 5, Exterior.
Die kon ik tot voor kort feilloos op satelliet ontvangen, maar ze zijn van satelliet en frequentie veranderd, en de ontvangst is zo goed niet meer.
Antwoord
#15
(04-06-2014, 13:00)boulder schreef: Heel goed nieuws vind ik dat.
Die zenders nemen digitaal zeer weinig bandbreedte in, en tegelijk zijn ze wel interessant.
Enige dat ik nog mis zijn de Spaanse Radio 1, Radio2, 3, 5, Exterior.
Die kon ik tot voor kort feilloos op satelliet ontvangen, maar ze zijn van satelliet en frequentie veranderd, en de ontvangst is zo goed niet meer.

Volledig mee eens, wat Spaanse zenders radio & TV zou mooi meegenomen zijn.
Antwoord
#16
(04-06-2014, 13:00)boulder schreef: Heel goed nieuws vind ik dat.
Die zenders nemen digitaal zeer weinig bandbreedte in, en tegelijk zijn ze wel interessant.
Enige dat ik nog mis zijn de Spaanse Radio 1, Radio2, 3, 5, Exterior.
Die kon ik tot voor kort feilloos op satelliet ontvangen, maar ze zijn van satelliet en frequentie veranderd, en de ontvangst is zo goed niet meer.

boulder dit komt misschien nog wel laat je eens horen bij telenet?Heb ik toch ook gedaan in de tijd voor het HDxl pakket. Resultaat ik heb het gratis gekregen.Ik had Rio en en dat pakket was plots verdwenen.En was vroeger geaboneerd op HDxl
Antwoord
#17
(04-06-2014, 14:47)natte schreef: hee boulder fijn je nog eens te horen. die spaanse zenders heb jij die niet op je satteliet?
Jawel, maar RTVE zat vroeger op Astra1, daarna zaten ze een aantal jaar op Hotbird, nu zijn ze terug naar Astra1.
Sedert dat ze teruggekeerd zijn, lukt de ontvangst niet goed meer, zelfs voor radio is het compleet gestoord.
Ik dacht eraan de Multytenne eens opnieuw uit te richten, maar ondertussen zijn ze weer eens van frequentie veranderd op Astra 1, dus ik wacht nog eventjes.
Op kabel heb je dat probleem natuurlijk niet (met een grotere schotel zou het waarschijnlijk ook geen probleem zijn).
Antwoord
#18
(03-06-2014, 22:39)Tien schreef: De radiozenders blijven weldegelijk. Officieel bevestigd, ook zenderkaart van Telenet is aangepast.
http://klantenservice.telenet.be/attachm...vlaanderen

TV Polonia is niet in heel VL. Volgens zenderkaart staat Discovery HD op kanaal 15 nu. Hoe het zit met kanaal 60, geen idee.

Is in orde nu, ik heb sinds vandaag beeld op kanaal 60 van Discovery VL HD. Die zal binnenkort verhuizen naar kanaal 15 volgens de nieuwe zenderkaart van mei 2014. Zal waarschijnlijk ook in september gebeuren.
Antwoord
#19
En hier zie je het weer gebeuren.Je post iets dat de waarheid is en het is weer verdwenen.Tien heeft het dan maar achteraf bevestigt dan geloofd master het ook.

mijn post was dat die zenders definitief bleven staan.Ik heb op dit forum al andere zaken zien passeren.
Antwoord
#20
(05-06-2014, 14:33)natte schreef:
(04-06-2014, 15:33)boulder schreef:
(04-06-2014, 14:47)natte schreef: hee boulder fijn je nog eens te horen. die spaanse zenders heb jij die niet op je satteliet?
Jawel, maar RTVE zat vroeger op Astra1, daarna zaten ze een aantal jaar op Hotbird, nu zijn ze terug naar Astra1.
Sedert dat ze teruggekeerd zijn, lukt de ontvangst niet goed meer, zelfs voor radio is het compleet gestoord.
Ik dacht eraan de Multytenne eens opnieuw uit te richten, maar ondertussen zijn ze weer eens van frequentie veranderd op Astra 1, dus ik wacht nog eventjes.
Op kabel heb je dat probleem natuurlijk niet (met een grotere schotel zou het waarschijnlijk ook geen probleem zijn).

inderdaad we zijn in europa en dat zou geen probleem mogen zijn. normaal heb ik ook multytenne en eigenlijk nooit problemen meegehad. nu tripplesat je van cds. maar daar ontvang ik alle radiozenders die verstaanbaar zijn naar behoren. trouwens via internetradio heb je miljoene n zenders. die kan telenet toch ook doorgeven. zie maar naar shocase, tulin, daar hebben ze zelf vrije radiozenders van mijn regio op
je bent weer ferm aan offtopic aan gaan natte!!!!!
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)