13th street en syfy weg bij telenet
#1
telenet meld dat deze zenders uit het pakket zijn,
ben benieuwd wat ervoor in de plaats komt Wink
Antwoord
#2
Is toch voorzien voor 01 juli 2016 ?
Hier bij mij zijn ze nog steeds op de kabel hoor !
Antwoord
#3
(31-05-2016, 22:07)Dreekes schreef: Is toch voorzien voor 01 juli 2016 ?
Hier bij mij zijn ze nog steeds op de kabel hoor !

Ah ok,khad ergens gelezen dat telenet ze nu al had verwijderd,zal dus nog maandje zijn.
Antwoord
#4
Ik vind dit nu wel een interessante situatie.
Zowel Telenet als TV Vlaanderen verliezen deze 2 zenders.
Benieuwd wat er in de plaats gaat komen, bij beide, en hoe zich dat verhoudt ten opzichte van elkaar.
Antwoord
#5
Ben ook benieuwd,
Zou er van verschieten dat tv vlaanderen bbc first zal toevoegen als vervanging.
Maar wat bij telenet dan.
Antwoord
#6
Ze zitten er voorlopig nog in.
Ik denk dat we van vervanging niet veel hoeven te verwachten.
wees nu eerlijk, wat moeten ze in de plaats geven.
Antwoord
#7
Ja, ik weet ook niet wat ze in de plaats moeten geven, maar gewoon niets geven, dat lijkt mij onmogelijk.
Het zijn toch 2 zenders minder, die in een extra pakket zitten.
Dat pakket verliest aan waarde daardoor.
Antwoord
#8
(02-06-2016, 07:33)boulder schreef: Ja, ik weet ook niet wat ze in de plaats moeten geven, maar gewoon niets geven, dat lijkt mij onmogelijk.
Het zijn toch 2 zenders minder, die in een extra pakket zitten.
Dat pakket verliest aan waarde daardoor.

Bij tvv komt de zender waarvan ik al had gesproken dat ze die gingen toevoegen.
Antwoord
#9
Ik vrees dat we naar nieuwe zenders weer kunnen fluiten. Vandaag mailtje gekregen van Telenet dat beide zenders verdwijnen uit het aanbod vanaf 1 juli 2016.
Series over science fiction en spanning en misdaad zijn te vinden op het Play More aanbod staat er.
Ik heb nog geen series gaan opzoeken maar ik vermoed dat die series betalend zijn, net als de filmen die ze aanbieden.
Van vervangende zenders is er geen sprake!
Een goede vervangende zender voor 13th Street zou RTL Crime zijn. Maar dat zal weeral niet kunnen in Vlaanderen wegens uitzendrechten denk ik.
Antwoord
#10
(03-06-2016, 21:08)Dreekes schreef: Ik vrees dat we naar nieuwe zenders weer kunnen fluiten. Vandaag mailtje gekregen van Telenet dat beide zenders verdwijnen uit het aanbod vanaf 1 juli 2016.
Series over science fiction en spanning en misdaad zijn te vinden op het Play More aanbod staat er.
Ik heb nog geen series gaan opzoeken maar ik vermoed dat die series betalend zijn, net als de filmen die ze aanbieden.
Van vervangende zenders is er geen sprake!
Een goede vervangende zender voor 13th Street zou RTL Crime zijn. Maar dat zal weeral niet kunnen in Vlaanderen wegens uitzendrechten denk ik.

idd wegens uitzendrechten en reclame kan dit hier niet.
zit zelf nog niet op satelliet laat staan dat dit op de kabel zou komen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)