Aandacht voor telenet gsm klanten
#1
Kleine mededeling ...
Moest er iemand telefoon krijgen met nummer
+32 10000000000. Niet opnemen, heb ik ook niet gedaan .  Juist naar telenet gebeld, het zijn hackers die als je je gsm opneemt alles kopieëren . Ik krijg deze telefoon al 5 dagen aan een stuk. Dus wees alert he.
Antwoord
#2
(05-12-2015, 23:30)natte schreef: er zit ook een hacker op deze site zie je topics bovenaan

jij ziet weer spoken,controleer eerst eens je eigen pc of ipad Wink
Antwoord
#3
(06-12-2015, 10:19)natte schreef: toch  wel er stond boven aan een topic om weg te stemmen.met vreemde naam nu weg zal intvervolg printscreen doen. kreeg ook altijd pm van mybb die ken ik niet! ik sta op niet abonnementen en toch krijg ik ze in pm!! ik zeg het er zit een hacker op dit forum
ga je instellingen nakijken want is kennelijk iets dat wel is ingesteld bij jou,anders krijg je geen pm's van.
Antwoord
#4
(06-12-2015, 19:05)Natte schreef:
(06-12-2015, 12:35)master-magic schreef:
(06-12-2015, 10:19)natte schreef: toch  wel er stond boven aan een topic om weg te stemmen.met vreemde naam nu weg zal intvervolg printscreen doen. kreeg ook altijd pm van mybb die ken ik niet! ik sta op niet abonnementen en toch krijg ik ze in pm!! ik zeg het er zit een hacker op dit forum
ga je instellingen nakijken want is kennelijk iets dat wel is ingesteld bij jou,anders krijg je geen pm's van.

Heb ik gedaan en is blijkbaar niets veranderd en wie is mybb

Forum zelf,als je aangeklikt hebt om via pm melding te krijgen van berichten waar je op reageert dan krijg je daar melding van.
Uw inbox zit waarschijnlijk te vol
Antwoord
#5
(06-12-2015, 21:44)natte schreef: begrijp daarniks van hoor boven mijn petje kan jj niet regelen je krijgt volmacht

Ik ga niet in je inbox zitten prutsen,dat is enkel voor u zichtbaar
Antwoord
#6
(07-12-2015, 17:58)natte schreef: waarom verwijderd u steeds mijnbtpics. ik doe echt moeite om ze te zoeken en hier aangepast te plaatsen. bij zorro doet u dat nooit. dat is best irretant.

ze worden niet verwijderd,veel berichten horen bij hetzelfde topic dat al geplaatst is en er een nieuw topic over gemaakt.
berichten over ziggo passen hier niet omdat we in belgie wonen en hier geen ziggo is,laat staan ziggo sport dat een kanaal heeft gestart in basis aanbod.
dat kan je toch niet ontvangen hier,niet via kabel,sat of iptv of moet zijn via zo dubieuze wegen op internet dat vroeg of laat verdwenen is omdat ze geld genoeg hebben uit de zakken van de mensen kunnen halen hebben.
heb op een andere forumsite (telenet) ook zoiets gezien,nieuwe optie via internet,alle vlaamse en nederlandse zenders bekijken op internet,
maar je vind amper info over,is iets dubieus dat vroeg of laat weg is.
Antwoord
#7
maar dit heeft allemaal niks meer te maken met het probleem op de gsm van rare nummers die je bellen via het telenet abbo gsm.
Antwoord
#8
(08-12-2015, 08:30)natte schreef:
(08-12-2015, 02:07)master-magic schreef:
(07-12-2015, 17:58)natte schreef: waarom verwijderd u steeds mijnbtpics. ik doe echt moeite om ze te zoeken en hier aangepast te plaatsen. bij zorro doet u dat nooit. dat is best irretant.

ze worden niet verwijderd,veel berichten horen bij hetzelfde topic dat al geplaatst is en er een nieuw topic over gemaakt.
berichten over ziggo passen hier niet omdat we in belgie wonen en hier geen ziggo is,laat staan ziggo sport dat een kanaal heeft gestart in basis aanbod.
dat kan je toch niet ontvangen hier,niet via kabel,sat of iptv of moet zijn via zo dubieuze wegen op internet dat vroeg of laat verdwenen is omdat ze geld genoeg hebben uit de zakken van de mensen kunnen halen hebben.
heb op een andere forumsite (telenet) ook zoiets gezien,nieuwe optie via internet,alle vlaamse en nederlandse zenders bekijken op internet,
maar je vind amper info over,is iets dubieus dat vroeg of laat weg is.

ik ben dan ook een pionier hee. ik ben de weg aan het vrij maken voor de europese wetgeving aanpassing. alleen de politiekers lezen het nog niet. daarom combineer ikzelf en jij hebt ook ziggosport hee Wink

zal nog lang duren,en zal het niet zo snel hier op telenet zien gebeuren die sportzenders,ze hebben hun eigen sporting aanbod.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)