Alfacam
#1
Wat met de zender sport 10 en culture ?
bliven die bestaan ?
Antwoord
#2
ik vrees ervoor,al zal die amper kijkers hebben,
ze waren sinds vorig jaar al ten dode opgeschreven met hun mislukte pogingen om een nieuwe zender te starten,
hoeveel hebben ze er nu nog niet gehad en flopte allemaal 1 na 1 wegens te weinig kijkers en weinig investerings interresses.
van mij mogen die 2 er af,zullen weinig om klagen,
een WDR en Sat1 en Pro7 is meer gevraagd Wink
Antwoord
#3
(12-04-2013, 01:09)master-magic schreef: ik vrees ervoor,al zal die amper kijkers hebben,
ze waren sinds vorig jaar al ten dode opgeschreven met hun mislukte pogingen om een nieuwe zender te starten,
hoeveel hebben ze er nu nog niet gehad en flopte allemaal 1 na 1 wegens te weinig kijkers en weinig investerings interresses.
van mij mogen die 2 er af,zullen weinig om klagen,
een WDR en Sat1 en Pro7 is meer gevraagd Wink

sport 10 is wel leuk
Antwoord
#4
het zou spijtig zijn dat sport 10 zou verdwijnen.Toch zeker voor drie band want dat kan je practis nergens anders volgen.Die andere zender mag van mij ook gerust weg.
Antwoord
#5
zijn sport10 en culture7 niet in handen van een ander bedrijf nu? Ik dacht Arendsoog?
Antwoord
#6
Weet het niet juist,vroeger was dat alfacam geloof ik,maar je kan gelijk hebben nu die zenders ook een andere naam gekregen hebben.
Antwoord
#7
(12-04-2013, 23:45)natte schreef:
(12-04-2013, 09:16)chukky2 schreef:
(12-04-2013, 01:09)master-magic schreef: ik vrees ervoor,al zal die amper kijkers hebben,
ze waren sinds vorig jaar al ten dode opgeschreven met hun mislukte pogingen om een nieuwe zender te starten,
hoeveel hebben ze er nu nog niet gehad en flopte allemaal 1 na 1 wegens te weinig kijkers en weinig investerings interresses.
van mij mogen die 2 er af,zullen weinig om klagen,
een WDR en Sat1 en Pro7 is meer gevraagd Wink

sport 10 is wel leuk
inderdaad weer vlaamse zenders weg voor brol
ze zijn nog niet weg en je schreeuwt al dat er brol in de plaats komt Wink
Antwoord
#8
(13-04-2013, 01:28)master-magic schreef:
(12-04-2013, 23:45)natte schreef:
(12-04-2013, 09:16)chukky2 schreef:
(12-04-2013, 01:09)master-magic schreef: ik vrees ervoor,al zal die amper kijkers hebben,
ze waren sinds vorig jaar al ten dode opgeschreven met hun mislukte pogingen om een nieuwe zender te starten,
hoeveel hebben ze er nu nog niet gehad en flopte allemaal 1 na 1 wegens te weinig kijkers en weinig investerings interresses.
van mij mogen die 2 er af,zullen weinig om klagen,
een WDR en Sat1 en Pro7 is meer gevraagd Wink

sport 10 is wel leuk
inderdaad weer vlaamse zenders weg voor brol
ze zijn nog niet weg en je schreeuwt al dat er brol in de plaats komt Wink



Het is over en uit voor alfacam
Antwoord
#9
Ja dat hoor je hier vaak.Iedereen spreekt hier van brol zenders.vraag mij af wat ze willen van zenders?De ene zender is niet de zender die iemand anders wil.En als men alle zenders in paketten gaat plaatsen is het ook weer niet goed want dan gaat het basis paket veel kleiner moeten worden.Conclusie,dan zal,als jij een perfect ideaal zender paket wil hebben met basiszenders en jouw zenders veel meer betalen dan dat je nu gemiddeld betaald.En je zal ook veel minder zenders hebben.
Antwoord
#10
hier gaat het om wat gaat er nu gebeuren met sport 10 ? ;-)
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)