Alles van HBO de volgende 3 jaar exclusief bij Prime
#1
Game of Thrones, Boardwalk Empire, Veep, The Newsroom, Girls … Zit jij al te watertanden? Dan hebben we goed nieuws! Telenet heeft een exclusieve deal gesloten met HBO voor de volgende drie jaar. Als PRIME-klant krijg je dus ALLE nieuwe series en films die HBO de komende drie jaar produceert, als eerste in België te zien op televisie.

Programmeer alvast je digicorder voor de volgende topseries:

- ‘Veep’ over het reilen en zeilen op het kantoor van de vicepresident van de VS,
- ‘Girls’, over het leven als twintigjarige in het New York van vandaag,
- ‘Enlightened’ over een zelfdestructieve vrouw die een spirituele openbaring ondergaat en vervolgens een verlicht leven wil leiden,
- ‘Bored To Death’ over een schrijver die een dubbelleven leidt als privé-detective,
- ‘The Newsroom’ met ondermeer Jeff Daniels die zijn team als nieuwsanker op aparte wijze leidt.

Heb je al een paar afleveringen gemist? Geen nood: als PRIME-klant vraag je deze gratis op in PRIME à la Carte. Alle HBO series zijn ook in HD kwaliteit en via Yelo op PC en tablet beschikbaar.

Daarnaast staan de komende maanden ook enkele nieuwe toppers van andere filmstudio’s op het programma:

In ‘Real Humans’ (vanaf 30 oktober) zijn robots zodanig geëvolueerd dat ze perfect functioneren in een gezin. Ze zijn zelfs niets meer van mensen te onderscheiden. Maar deze perfectie brengt ook dilemma’s met zich mee. Krijgen deze robots rechten? Wie is verantwoordelijk voor hun daden? Maar vooral de vraag: Wat is “menselijk zijn” precies?

In ‘Last Resort’ (vanaf 8 november) volgen we het reilen en zeilen aan boord van de Amerikaanse duikboot ‘USS Colorado’. De bemanning ligt onder vuur nadat ze wegens onduidelijke orders geweigerd hadden kernraketten af te vuren. Ze zijn vastbesloten het complot te ontrafelen en hun naam te zuiveren.

Tussen de nog te verwachten series noteren we nog volgende titels: Modern Family (seizoen 4), American Horror Story (seizoen 2), Revenge (seizoen 2), The Killing (seizoen 3), Spartacus: War of the Damned en Sons of Anarchy (seizoen 5).
Antwoord
#2
Dat wordt smullen se...
Antwoord
#3
ik als scarlet klant,mag er naar fluiten,nu juist daarom,mijn andere post.maar ja,als dit waardig zijn,komen die ook neder via satelliet,en zal ik ze daar wel zien Smile Tongue
misschien in andere volgorde en tijdstippen,maar ja,dit moet je er bij nemen Smile
Antwoord
#4
(18-10-2012, 22:20)waardigtvkijken schreef: ik als scarlet klant,mag er naar fluiten,nu juist daarom,mijn andere post.maar ja,als dit waardig zijn,komen die ook neder via satelliet,en zal ik ze daar wel zien Smile Tongue
misschien in andere volgorde en tijdstippen,maar ja,dit moet je er bij nemen Smile

in nederland hebben ze HBO HD-HBO2 en HBO3 via satelliet,wel minderwaardige beeldkwaliteit omdat er teveel zenders opzitten,
maar dat is voor een ander topic in het satgebeuren Wink
Antwoord
#5
Prime is de laatste tijd erop verbeterd kwa series. Ze willen zoveel mogelijk exclusief bij Telenet en Prime staat als huis dat moderner wordt.
Beter dan bij Belgacom.

Sporting is een ander verhaal...
Antwoord
#6
(19-10-2012, 11:34)sportgraag schreef: Prime is de laatste tijd erop verbeterd kwa series. Ze willen zoveel mogelijk exclusief bij Telenet en Prime staat als huis dat moderner wordt.
Beter dan bij Belgacom.

Sporting is een ander verhaal...

maar dat exclusief zijn is niet altijd goed,want andere providers kunnen deze dan niet doorgeven.
vind dat dit tegenwoordig allemaal niet meer kan die exclusieve rechten enzo.
nu bijna iedereen digitaal kijkt zou er geen vete meer mogen zijn van elkaars klantjes af snoepen (belgacom-telenet).
Antwoord
#7
Mooi voor Prime Smile Misschien dat Belgacom zelf een eigen filmzender start en dus op gelijk voet kan komen met Prime. Want een filmzender kan je moeilijk hetzelfde beschouwen als een on demand-aanbod.

Telenet zal wrs ook de meeste rechten binnenhalen Smile

Mvg
Antwoord
#8
Yup, ze hebben bijna alle film en serie rechten.
Antwoord
#9
(19-10-2012, 19:17)Tien schreef: Mooi voor Prime Smile Misschien dat Belgacom zelf een eigen filmzender start en dus op gelijk voet kan komen met Prime. Want een filmzender kan je moeilijk hetzelfde beschouwen als een on demand-aanbod.

Telenet zal wrs ook de meeste rechten binnenhalen Smile

Mvg

vrees ervoor dat dit een succes kan worden,
de meeste rechten zitten bij telenet al.
herinner je de Filmkanalen nog van Kinepolis groep die in ex indi gebied er op zaten,
dat is ook een flop geweest,
konden niet op tegen telenet die alle grote toppers had.
nog een vb,
Tv Vlaanderen had ook een eigen filmzender met veel B films en films van Warner Bros.
is ook een flop geworden omdat ze het amper verkocht kregen in nederland en belgie en ze geen echte nieuwe kaskrakers konden aanbieden omdat deze toen nog bij de vlaamse canal+ zaten wat dan prime is geworden eens ze over heel vlaanderen digitaal aangeboden werden via de digibox.
belgie is te klein voor meer dan 2 Film zender aanbieders te hebben (Vlaamse Prime en waalse BETV).
Antwoord
#10
Master, mij hoor je niet klagen. Ik ben blij dat die bij Telenet zitten.
Als de anderen ook zulke toppers wil zien; downloaden (minder kwaliteit) of filmpje huren of Prime nemen. Zo simpel is dat.

We hebben al 2 voetbalrechten verloren van Spaans en CL. Telenet had wat meer geld moeten bieden om die rechten in huis te houden.

Maar Prime is moderner, steviger en meer toppie Smile
Het is meer prijzig geworden, maar met andere combi-ab is het gelijk of goedkoper geworden.
Maar dat is een ander verhaal...
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)