Animal Planet HD
#1
Sinds vanavond kan ik kijken naar Animal Planet HD. Zit deze zender nu ook in het basispakket ?
Antwoord
#2
Heb nu geen telenet meer dus kan niet gaan zien,maar was deze vroeger al beschikbaar?Kan zijn dat ze zenders aan het herplaatsen zijn tegen september.En dat er enkele sd zenders zullen uitgaan.Ik geloof dat die sd en hd versie het zelfde programma uitzend.
Antwoord
#3
(17-07-2014, 22:35)Kris schreef: Sinds vanavond kan ik kijken naar Animal Planet HD. Zit deze zender nu ook in het basispakket ?

zit bij rex of rio : zowel de gewone als die van HD
Antwoord
#4
(17-07-2014, 23:31)Dimira schreef: Heb nu geen telenet meer dus kan niet gaan zien,maar was deze vroeger al beschikbaar?Kan zijn dat ze zenders aan het herplaatsen zijn tegen september.En dat er enkele sd zenders zullen uitgaan.Ik geloof dat die sd en hd versie het zelfde programma uitzend.

tja als hij geen rex of rio heeft, is het ofwel een menselijke fout, kan ook ofwel de voorbode van veranderingen,
en dat animal planet HD in basispakket zit in september : in augustus zullen ze het wel zeggen zeker :
wat er allemaal verandert in september
Antwoord
#5
(17-07-2014, 23:31)Dimira schreef: Heb nu geen telenet meer dus kan niet gaan zien,maar was deze vroeger al beschikbaar?Kan zijn dat ze zenders aan het herplaatsen zijn tegen september.En dat er enkele sd zenders zullen uitgaan.Ik geloof dat die sd en hd versie het zelfde programma uitzend.

is niet exact dezelfde programmatie van animal planet SD en HD......
Antwoord
#6
(18-07-2014, 01:05)zorro123 schreef:
(17-07-2014, 23:31)Dimira schreef: Heb nu geen telenet meer dus kan niet gaan zien,maar was deze vroeger al beschikbaar?Kan zijn dat ze zenders aan het herplaatsen zijn tegen september.En dat er enkele sd zenders zullen uitgaan.Ik geloof dat die sd en hd versie het zelfde programma uitzend.

tja als hij geen rex of rio heeft, is het ofwel een menselijke fout, kan ook ofwel de voorbode van veranderingen,
en dat animal planet HD in basispakket zit in september : in augustus zullen ze het wel zeggen zeker :
wat er allemaal verandert in september

In het basispakket zit hij niet dit heb ik net kunnen nazien bij mijn moeder,het zal dus enkel in het REX&RIO pakket zitten beiden zitten ook bij belgacom dacht ik.
Antwoord
#7
Hier in Vlaams Brabant ook beeld op kanaal 61 Animal Planet HD.
Ik ben nog niet overgeschakeld op Rio en heb nog het gewone Pluspakket.
Ik vermoed dat dit kanaal nu ook tot het basispakket zal behoren.
Antwoord
#8
(18-07-2014, 20:54)Dreekes schreef: Hier in Vlaams Brabant ook beeld op kanaal 61 Animal Planet HD.
Ik ben nog niet overgeschakeld op Rio en heb nog het gewone Pluspakket.
Ik vermoed dat dit kanaal nu ook tot het basispakket zal behoren.

Plus Pakket zal in de loop van 2014 verdwijnen om volledig plaats te maken voor Rex.
Aangezien men met Rex in september 2013 begonnen is, wie weet schakelt men een jaar later alles in twee pakketten.

Wie dan Prime nog apart heeft wordt dan Rio,
MAAR als je in augustus geen brief ontvangen hebt, blijft voorlopig alles hetzelfde, maar aangezien men toch animal planet HD geeft,
voorbode van veranderingen (voor augustus eer men zoiets bekend maakt, telenet kennende)
Antwoord
#9
(18-07-2014, 21:49)natte schreef:
(18-07-2014, 20:54)Dreekes schreef: Hier in Vlaams Brabant ook beeld op kanaal 61 Animal Planet HD.
Ik ben nog niet overgeschakeld op Rio en heb nog het gewone Pluspakket.
Ik vermoed dat dit kanaal nu ook tot het basispakket zal behoren.

Ofwel heb je oude hopakker nog ofwel zit je in indigebied die dat al heel lang hebben nog voor rio en hopakker Telenet.

neenee natte, Vlaams brabant is altijd Telenet gebied geweest.
Wat is hopakker ???
Is ook pas sinds gisteren dat er beeld is op kanaal 61 Animal Planet HD.
Eerder moest men hiervoor abonnement nemen met HD kanalen.
Als ik binnenkort moet overschakelen naar Rio komt dit kanaal sowieso al vrij he. Programmering is grotendeels gelijk aan standaard versie.
Antwoord
#10
(18-07-2014, 22:00)Dreekes schreef:
(18-07-2014, 21:49)natte schreef:
(18-07-2014, 20:54)Dreekes schreef: Hier in Vlaams Brabant ook beeld op kanaal 61 Animal Planet HD.
Ik ben nog niet overgeschakeld op Rio en heb nog het gewone Pluspakket.
Ik vermoed dat dit kanaal nu ook tot het basispakket zal behoren.

Ofwel heb je oude hopakker nog ofwel zit je in indigebied die dat al heel lang hebben nog voor rio en hopakker Telenet.

neenee natte, Vlaams brabant is altijd Telenet gebied geweest.
Wat is hopakker ???
Is ook pas sinds gisteren dat er beeld is op kanaal 61 Animal Planet HD.
Eerder moest men hiervoor abonnement nemen met HD kanalen.
Als ik binnenkort moet overschakelen naar Rio komt dit kanaal sowieso al vrij he. Programmering is grotendeels gelijk aan standaard versie.

het HD XL pack was dat, de meeste HD XL Pack-zenders te bekijken in Rio: waaronder : MTVN HD, Fox Life HD, Animal Planet HD
(enkel animal planet HD en de gewone ook bij Rex),
Eurosport HD en BBC One HD en Sundance HD zitten in het basispakket
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)