App bij canal digitaal
#1
Vanaf nu kan je via de app van canal digitaal kijken naar de npo zenders 1-3,rtl zenders,en enkele andere zenders,enige dat je nodig hebt is een canal digitaal abbo en inloggegevens voor mijn canaldigitaal site.
Beste werkt het op firefox en internet explorer.
Ook heb je silverlight nodig daarvoor.
En mogelijks enkel in nederland bruikbaar.
Ook kan je het online bekijken en via de app dat je in de appstore vind van android.
Antwoord
#2
(29-09-2016, 12:17)natte schreef: Master echt goeie app en werkt prima thuis plaats niet activeren

net nu ik cd ga opzeggen.
Antwoord
#3
(29-09-2016, 18:43)natte schreef: tophd zeg ik ook,op

Werkt hier ook prima! 
Gaat nog sneller open met beeld dan stievie free! 
Ik heb familie pakket , kan iemand bevestigen als je top pakket hebt dat dan ook film 1 zender te kijken is ? ,  of is het voor iedereen hetzelfde

Leuk dat je nu alle comerciele zenders van Nederland kunt kijken op iPad , ook die van tv Vlaanderen ;-) in gans Europa , geen schotel meer nodig dus op je vakantie verblijf als je zo content bent
Antwoord
#4
zal niet kunnen wegens uitzendrechten buiten nederland zeker
Antwoord
#5
(30-09-2016, 18:02)natte schreef: inderdaad ook niet op pc. betv live had dit wel maar op 1 toestel maar heb niet meer allemaal te kostelijk volg raad master op

Betv zit dan ook enkel in belgie en niet op sat dat iedereen kan bekijken mits de kaart.
Antwoord
#6
(03-10-2016, 18:07)natte schreef: die app is sterk en werkt overal terwijl die van telenet yelotv alleen op hun netwerk werkt

Kun je niet vergelijken he,telenet is kabel en moet het geld halen in belgie alleen en laat dit enkel op hun netwerk werken,
Dacht dat de app van ziggo ook enkel bij hun netwerk werkt.
Vraag me af hoelang het nog duurt dat de geoblocking aangaat op de cd app.
Ik kan er nog niet op inloggen,nog geen rechten voor kennelijk Sad
Antwoord
#7
(03-10-2016, 18:36)master-magic schreef:
(03-10-2016, 18:07)natte schreef: die app is sterk en werkt overal terwijl die van telenet yelotv alleen op hun netwerk werkt

Kun je niet vergelijken he,telenet is kabel en moet het geld halen in belgie alleen en laat dit enkel op hun netwerk werken,
Dacht dat de app van ziggo ook enkel bij hun netwerk werkt.
Vraag me af hoelang het nog duurt dat de geoblocking aangaat op de cd app.
Ik kan er nog niet op inloggen,nog geen rechten voor kennelijk Sad

Denk niet dat dit komt , is juist de bedoeling dat je het overal kunt ontvangen. Rtlxl bv heeft ook geen geoblokking .
Antwoord
#8
(03-10-2016, 23:39)chukky2 schreef:
(03-10-2016, 18:36)master-magic schreef:
(03-10-2016, 18:07)natte schreef: die app is sterk en werkt overal terwijl die van telenet yelotv alleen op hun netwerk werkt

Kun je niet vergelijken he,telenet is kabel en moet het geld halen in belgie alleen en laat dit enkel op hun netwerk werken,
Dacht dat de app van ziggo ook enkel bij hun netwerk werkt.
Vraag me af hoelang het nog duurt dat de geoblocking aangaat op de cd app.
Ik kan er nog niet op inloggen,nog geen rechten voor kennelijk Sad

Denk niet dat dit komt , is juist de bedoeling dat je het overal kunt ontvangen. Rtlxl bv heeft ook geen geoblokking .

Ze maken wel reclame van overal in nederland,en hebben bevestigd dat enkel in nederland werkt.
Antwoord
#9
En vanaf vandaag ook actief de app,enkele zenders bekeken en is toch ook pover,
Eurosport2 is de hd zender maar sd kwaliteit,zo slecht dat beeld.
Antwoord
#10
(05-10-2016, 18:00)natte schreef: Positief zijn master . Is leuk ook holanders te zien via cd

Beeld app kan beter als je beeld vergroot,
Heb het nog niet op tv gezet de app beelden.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)