Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Belgacom past z'n prijzen aan
Belgacom verhoogt vanaf 1 februari 2013 enkele tarieven. Dat heeft Belgacom vandaag bekendgemaakt in een persbericht. Het telecombedrijf wil daarnaast de packs met meerdere diensten (telefonie, internet, digitale tv,…) aanmoedigen. De prijsverhogingen zijn nodig vanwege de investeringen die Belgacom doet in haar netwerken, zoals het VDSL2-netwerk.

De prijzen van de nieuwe packs van Belgacom sinds april dit jaar blijven ongewijzigd, net zoals de tarieven van Proximus en Happy Time XL. Wie geen packs heeft, betaalt vanaf 1 februari meestal meer voor afzonderlijke diensten. Zo stijgt onder meer de maandabonnementen voor vaste telefonie (Classic line) van 19,65 euro naar 19,99 euro (sociaal tarief: van 11,79 naar 11,99 euro), Internet Comfort van 34,05 euro naar 35,95 euro en Internet Maxi van 44,94 euro naar 46,20 euro. Bij Belgacom TV wordt de huur van de decoder met één euro per maand verhoogd.

Alle nieuwe tarieven zijn vanaf 5 november te vinden op www.belgacom.be/tarieven. Klanten worden afzonderlijk op de hoogte gebracht en kunnen kosteloos overstappen naar andere tariefplannen of hun contract stopzetten als voor hen het tarief verandert. De vorige tariefaanpassing bij Belgacom dateert van januari dit jaar.
Antwoord
Dat zal niet alleen bij belgacom zijn.
Ik verwacht bij telenet ook een priijsverhoging..
Zal een kwestie van tijd zijn.
Grtz
xXx
Antwoord
ja klopt,de amerikanen zullen ergens de centen wel halen die ze steken in het netwerk en de aandelen en andere dingen.
Antwoord
denk ook dat elke aanbieder binnenkort zijn prijzen zal aanpassen,
index stijgt weeral eens en de uitzendrechten worden er ook niet goedkoper op,
of dit zo is laten de providers altijd in het midden,
we kunnen dit toch nooit zelf nakijken of dit zo is.
Antwoord
nee heb er nog niks over gelezen.
Antwoord
(02-11-2012, 09:34)Dimira schreef: Staat op de comunity vermeld een bericht van gisteren.

zal eens moeten kijken.
zou een leuk bericht zijn om hier te posten ook Wink
Antwoord
Alles word duurder en duurder, alleen mijn pree gaat niet mee naar omhoog.
Ik ben alleen, hoe moet ik dan ooit alleen gaan wonen?
Voor een sociale woning kom ik ook al niet in aanmerking, ik zou teveel verdienen,wat een grap.

En wat doen ze dan met al dat geld die binnenkomt bij belgacom en telenet enz...? Hun zelf opslag geven en een extra dikke vette premie?
Antwoord
Als je een pack hebt, merk je niks van de prijsstijging. En die stijgingen zijn nu ook niet zo spectaculair, behalve de huur van de decoder van Belgacom TV dan.

Maar ja, Belgacom jaagt klanten weg stilaan. De stijging van Belgacom TV-abonnees in het derde kwartaal was veel minder dan anders trouwens.

Mvg
Antwoord
(02-11-2012, 19:42)Tien schreef: Als je een pack hebt, merk je niks van de prijsstijging. En die stijgingen zijn nu ook niet zo spectaculair, behalve de huur van de decoder van Belgacom TV dan.

Maar ja, Belgacom jaagt klanten weg stilaan. De stijging van Belgacom TV-abonnees in het derde kwartaal was veel minder dan anders trouwens.

Mvg

dat is ook deels door het wegvallen van de vlaamse voetbal bij belgacom,ze gaan over naar telenet want daar is de sporting telenet klanten gestegen de laatste maanden.
al is het ook nog weinig in feite voor hetgeen ze ervoor moeten betalen elk jaar bij telenet (gedeeld over andere partners).
en ze zijn dan nog van plan om de BTW omhoog te doen ook,
van 21% naar 22%,
zijn nog plannen,maar zou er wel eens kunnen doorkomen.
Antwoord
(03-11-2012, 00:42)master-magic schreef: dat is ook deels door het wegvallen van de vlaamse voetbal bij belgacom,ze gaan over naar telenet want daar is de sporting telenet klanten gestegen de laatste maanden.
al is het ook nog weinig in feite voor hetgeen ze ervoor moeten betalen elk jaar bij telenet (gedeeld over andere partners).
en ze zijn dan nog van plan om de BTW omhoog te doen ook,
van 21% naar 22%,
zijn nog plannen,maar zou er wel eens kunnen doorkomen.

Ja inderdaad, maar er is toch nog een lichte stijging. Maar het voetbal doet inderdaad geen goed voor Belgacom. 22% vind ik echt veel, dat ga niet goed komen denk ik.

Mvg
Antwoord