Belgacom past z'n prijzen aan
#1
Belgacom verhoogt vanaf 1 februari 2013 enkele tarieven. Dat heeft Belgacom vandaag bekendgemaakt in een persbericht. Het telecombedrijf wil daarnaast de packs met meerdere diensten (telefonie, internet, digitale tv,…) aanmoedigen. De prijsverhogingen zijn nodig vanwege de investeringen die Belgacom doet in haar netwerken, zoals het VDSL2-netwerk.

De prijzen van de nieuwe packs van Belgacom sinds april dit jaar blijven ongewijzigd, net zoals de tarieven van Proximus en Happy Time XL. Wie geen packs heeft, betaalt vanaf 1 februari meestal meer voor afzonderlijke diensten. Zo stijgt onder meer de maandabonnementen voor vaste telefonie (Classic line) van 19,65 euro naar 19,99 euro (sociaal tarief: van 11,79 naar 11,99 euro), Internet Comfort van 34,05 euro naar 35,95 euro en Internet Maxi van 44,94 euro naar 46,20 euro. Bij Belgacom TV wordt de huur van de decoder met één euro per maand verhoogd.

Alle nieuwe tarieven zijn vanaf 5 november te vinden op www.belgacom.be/tarieven. Klanten worden afzonderlijk op de hoogte gebracht en kunnen kosteloos overstappen naar andere tariefplannen of hun contract stopzetten als voor hen het tarief verandert. De vorige tariefaanpassing bij Belgacom dateert van januari dit jaar.
Antwoord
#2
Zullen weer heel wat klanten bij belgacom ontevreden zijn als ze dit horen.Maar deze aanpassingen zijn natuurlijk ook noodzakelijk.
Antwoord
#3
Dat zal niet alleen bij belgacom zijn.
Ik verwacht bij telenet ook een priijsverhoging..
Zal een kwestie van tijd zijn.
Grtz
xXx
Antwoord
#4
ja klopt,de amerikanen zullen ergens de centen wel halen die ze steken in het netwerk en de aandelen en andere dingen.
Antwoord
#5
denk ook dat elke aanbieder binnenkort zijn prijzen zal aanpassen,
index stijgt weeral eens en de uitzendrechten worden er ook niet goedkoper op,
of dit zo is laten de providers altijd in het midden,
we kunnen dit toch nooit zelf nakijken of dit zo is.
Antwoord
#6
Heb je dat al gehoord master wat belgacom daar in het groot hertog dom gaat aanbieden van duitse zenders.Dat is nog eens wat anders dan bij telenet.Natuurlijk zijn nederlandstalige abonees daar weer niet bij en kunnen ze dat abonnement niet nemen,maar dat zijn we gewoon van belgacom.
Antwoord
#7
nee heb er nog niks over gelezen.
Antwoord
#8
Staat op de comunity vermeld een bericht van gisteren.
Antwoord
#9
(02-11-2012, 09:34)Dimira schreef: Staat op de comunity vermeld een bericht van gisteren.

zal eens moeten kijken.
zou een leuk bericht zijn om hier te posten ook Wink
Antwoord
#10
Alles word duurder en duurder, alleen mijn pree gaat niet mee naar omhoog.
Ik ben alleen, hoe moet ik dan ooit alleen gaan wonen?
Voor een sociale woning kom ik ook al niet in aanmerking, ik zou teveel verdienen,wat een grap.

En wat doen ze dan met al dat geld die binnenkomt bij belgacom en telenet enz...? Hun zelf opslag geven en een extra dikke vette premie?
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)