Topics: 22
Erg dat een kanselier zomaar kan druk uitoefenen op een privé bedrijf.
Als ze echt iets wil doen, dat ze dan wat korting geven, hee.
Hmm, ik heb liever dat er niet teveel ingegrepen wordt van oveheidswege.
Denk je ees in : over elke groep van zenders moet onderhandeld worden met de aanbieder daarvan.
Stel dat er een verplichting van overheidswege zou zijn om ARD en ZDF door te geven, dan staat Belgacom of Telenet of om het even wie bijzonder zwak als er moet onderhandeld worden.
Wat belet dan een zendergroep om gewoon de prijs te verdubbelen ?
En die extra kost komt uiteindelijk toch weer bij de eindgebruiker terecht, natuurlijk.
Soms moet een aanbieder dus wel degelijk zenders schrappen, om te tonen dat hij echt niet bereid is om nog meer te betalen.
(02-06-2013, 16:59)Dimira schreef: Zeg heb jij ook zo veel problemen met die rare tekst haakjes en een letter van een woord dat word afgebroken achteraan.
Ja, om de een of andere reden kwam er heel de tijd HTML opmaakcode in de berichten zelf terecht.
Hopelijk is het nu opgelost, want dit is nauwelijks leesbaar.
EDIT : blijkbaar niet dus.
Topics: 29
Sinds kort heeft Belgacom TV geen 3D-kanaal meer. Belgacom heeft besloten om het eigen 3D-demokanaal, dat in het basisaanbod zat, te stoppen. De digitale tv-provider wil met de stopzetting van dit kanaal “een optimalisering doen van het zenderaanbodâ€. Daarnaast wil Belgacom makkelijker nieuwe zenders die “nauwer zouden aansluiten bij de abonneesâ€. Op het 3D-demokanaal waren sinds oktober 2010 fragmenten van films en concerten te zien. Voorlopig komt er ook geen 3D-opvolger voor het kanaal in het zenderaanbod. 3D-films op aanvraag blijven wel beschikbaar op Belgacom TV.
Zou Telenet dit ook niet beter doen?
Topics: 420
Advocaat dagvaardt Belgacom voor schrappen ARD en ZDF
De Brusselse advocaat Fernand Keuleneer heeft Belgacom gedagvaard voor het schrappen van de Duitse zenders ARD en ZDF uit het aanbod van Belgacom TV. De zaak wordt vandaag ingeleid bij de rechtbank van eerste aanleg in Brussel. Stefaan De Clerck, de nieuwe voorzitter van Belgacom, zou de omstreden beslissing opnieuw gaan bekijken.
Het vonnis van de rechtbank hoeft niet voor het najaar van 2014 verwacht te worden. “Het gaat mij natuurlijk ook niet om de vergoeding die ik van Belgacom eis”, zegt Fernand Keuleneer. “Ik wil de rechtbank vooral horen zeggen dat Belgacom zijn contractuele verplichtingen niet is nagekomen."
Topics: 1,696
het gaat hier over belgacom en geen andere providers!!!!!!