Belgacom schrapt vanaf 18/02/2013 ARD en ZDF
#21
Sinds kort heeft Belgacom TV geen 3D-kanaal meer. Belgacom heeft besloten om het eigen 3D-demokanaal, dat in het basisaanbod zat, te stoppen. De digitale tv-provider wil met de stopzetting van dit kanaal “een optimalisering doen van het zenderaanbod”. Daarnaast wil Belgacom makkelijker nieuwe zenders die “nauwer zouden aansluiten bij de abonnees”. Op het 3D-demokanaal waren sinds oktober 2010 fragmenten van films en concerten te zien. Voorlopig komt er ook geen 3D-opvolger voor het kanaal in het zenderaanbod. 3D-films op aanvraag blijven wel beschikbaar op Belgacom TV.


Zou Telenet dit ook niet beter doen?
Antwoord
#22
nate dat heeft master al eens uitgelegd waarom ze dat niet doen.Ga jij een mens van 90 vertellen dat ze voor haar laatste jaren nog moet gaan investeren in digitale televisie?
Antwoord
#23
Advocaat dagvaardt Belgacom voor schrappen ARD en ZDF

De Brusselse advocaat Fernand Keuleneer heeft Belgacom gedagvaard voor het schrappen van de Duitse zenders ARD en ZDF uit het aanbod van Belgacom TV. De zaak wordt vandaag ingeleid bij de rechtbank van eerste aanleg in Brussel. Stefaan De Clerck, de nieuwe voorzitter van Belgacom, zou de omstreden beslissing opnieuw gaan bekijken.
Het vonnis van de rechtbank hoeft niet voor het najaar van 2014 verwacht te worden. “Het gaat mij natuurlijk ook niet om de vergoeding die ik van Belgacom eis”, zegt Fernand Keuleneer. “Ik wil de rechtbank vooral horen zeggen dat Belgacom zijn contractuele verplichtingen niet is nagekomen."
Antwoord
#24
(30-12-2013, 23:29)natte schreef:
(13-12-2013, 18:27)zorro123 schreef: Advocaat dagvaardt Belgacom voor schrappen ARD en ZDF

De Brusselse advocaat Fernand Keuleneer heeft Belgacom gedagvaard voor het schrappen van de Duitse zenders ARD en ZDF uit het aanbod van Belgacom TV. De zaak wordt vandaag ingeleid bij de rechtbank van eerste aanleg in Brussel. Stefaan De Clerck, de nieuwe voorzitter van Belgacom, zou de omstreden beslissing opnieuw gaan bekijken.
Het vonnis van de rechtbank hoeft niet voor het najaar van 2014 verwacht te worden. “Het gaat mij natuurlijk ook niet om de vergoeding die ik van Belgacom eis”, zegt Fernand Keuleneer. “Ik wil de rechtbank vooral horen zeggen dat Belgacom zijn contractuele verplichtingen niet is nagekomen."

hopelijk nog andere zenders en brf ook bij telenet

Daar heb je niet veel aan hé.Zend nauwelijks uit.
Antwoord
#25
(31-12-2013, 16:18)natte schreef:
(31-12-2013, 00:08)Dimira schreef:
(30-12-2013, 23:29)natte schreef:
(13-12-2013, 18:27)zorro123 schreef: Advocaat dagvaardt Belgacom voor schrappen ARD en ZDF

De Brusselse advocaat Fernand Keuleneer heeft Belgacom gedagvaard voor het schrappen van de Duitse zenders ARD en ZDF uit het aanbod van Belgacom TV. De zaak wordt vandaag ingeleid bij de rechtbank van eerste aanleg in Brussel. Stefaan De Clerck, de nieuwe voorzitter van Belgacom, zou de omstreden beslissing opnieuw gaan bekijken.
Het vonnis van de rechtbank hoeft niet voor het najaar van 2014 verwacht te worden. “Het gaat mij natuurlijk ook niet om de vergoeding die ik van Belgacom eis”, zegt Fernand Keuleneer. “Ik wil de rechtbank vooral horen zeggen dat Belgacom zijn contractuele verplichtingen niet is nagekomen."

hopelijk nog andere zenders en brf ook bij telenet

Daar heb je niet veel aan hé.Zend nauwelijks uit.
uit respect voor duitse vrienden hee
Die kunnen telenet niet nemen.
Antwoord
#26
(01-01-2014, 20:05)natte schreef: ik bedoel onze duitstalige oostkantons snapie

Natuurlijk snap ik dat,maae zij kunnen telenet niet nemen.
Antwoord
#27
(02-01-2014, 01:11)natte schreef:
(02-01-2014, 00:55)Dimira schreef:
(01-01-2014, 20:05)natte schreef: ik bedoel onze duitstalige oostkantons snapie

Natuurlijk snap ik dat,maar zij kunnen telenet niet nemen.

natuurlijk maar daarom mogen wij toch wel naar de hunne zender kijken toffer reoptartie van barak friet

Dat mag zeker maar voor ne zender die maar een paar uur uitzend per dag vind ik dat de moeite niet dat die er bij komt.Zit men hier te zagen over allerlei flutzenders.Gaat men dit ineens een prachtige zender vinden.
Antwoord
#28
het gaat hier over belgacom en geen andere providers!!!!!!
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)