Big Brother 24/24 kanaal
#21
(01-12-2021, 18:30)master-magic schreef: Vanaf vandaag weer het kanaal actief op de kabel op 394Mhz te vinden, gecodeerd maar met de CI+ module al te bekijken Wink
noemt nu Play 247.

Soms is er reclame op en dan zie je linksonder in een klein kadertje de zender ziggo sport select spelen , straf allemaal
Antwoord
#22
(01-12-2021, 20:33)chukky2 schreef:
(01-12-2021, 18:30)master-magic schreef: Vanaf vandaag weer het kanaal actief op de kabel op 394Mhz te vinden, gecodeerd maar met de CI+ module al te bekijken Wink
noemt nu Play 247.

Soms is er reclame op en dan zie je linksonder in een klein kadertje de zender ziggo sport select spelen , straf allemaal

wordt dan ook gedeeld met Ziggo hé, als Ziggo reclame doet dan krijgt telenet een puls dat ze ook reclame moeten steken, en ja, dan is de ziggo stream in het klein, niet veel mensen kennen dit hé Wink
Antwoord
#23
(01-12-2021, 21:16)master-magic schreef:
(01-12-2021, 20:33)chukky2 schreef:
(01-12-2021, 18:30)master-magic schreef: Vanaf vandaag weer het kanaal actief op de kabel op 394Mhz te vinden, gecodeerd maar met de CI+ module al te bekijken Wink
noemt nu Play 247.

Soms is er reclame op en dan zie je linksonder in een klein kadertje de zender ziggo sport select spelen , straf allemaal

wordt dan ook gedeeld met Ziggo hé, als Ziggo reclame doet dan krijgt telenet een puls dat ze ook reclame moeten steken, en ja, dan is de ziggo stream in het klein, niet veel mensen kennen dit hé Wink

Ik ben benieuwd of kanaal 247 op de kabel in Vlaanderen ook weer zal opengezet worden bij Telenet, zoals vorig jaar. Dit was in de maand januari als ik me niet vergis.
Antwoord
#24
(03-12-2021, 23:09)Dreekes schreef:
(01-12-2021, 21:16)master-magic schreef:
(01-12-2021, 20:33)chukky2 schreef:
(01-12-2021, 18:30)master-magic schreef: Vanaf vandaag weer het kanaal actief op de kabel op 394Mhz te vinden, gecodeerd maar met de CI+ module al te bekijken Wink
noemt nu Play 247.

Soms is er reclame op en dan zie je linksonder in een klein kadertje de zender ziggo sport select spelen , straf allemaal

wordt dan ook gedeeld met Ziggo hé, als Ziggo reclame doet dan krijgt telenet een puls dat ze ook reclame moeten steken, en ja, dan is de ziggo stream in het klein, niet veel mensen kennen dit hé Wink

Ik ben benieuwd of kanaal 247 op de kabel in Vlaanderen ook weer zal opengezet worden bij Telenet, zoals vorig jaar. Dit was in de maand januari als ik me niet vergis.

zal komen vanaf eind december ergens, zal dus weer actief zijn voor alle klanten in basis, als ik dit nu al heb met de CI module met basis aanbod zal dit snel komen op de digiboxen en Corders ook voor de rest van het land en op de play site.
Antwoord
#25
Het nieuwe seizoen van Big Brother gaat op maandag 3 januari om 20u35 van start op Play4, GoPlay & Play247. Daarna is Big Brother elke werkdag om 19u35 te volgen. De liveshow is elke zaterdag om 20u te zien bij Play4, GoPlay en Play247. Vanaf 3 januari kan je ook de livestream volgen via Play247 en GoPlay.


Hoe kan jij Big Brother volgen op Play4 en GoPlay?

Big Brother start met een openingsshow op maandag 3 januari om 20u35.
Vanaf dinsdag 4 januari kan je elke weekdag meevolgen om 19u35.
Op zaterdag sluiten we de week af met Big Brother Live om 20u00.
Big Brother is ook 24/24, 7/7 te volgen via het kanaal Play247 op de Telenet Digibox en via de livestream op GoPlay. De livestream start na de eerste aflevering op maandag 3 januari.
Volg Big Brother op de voet

Big Brother is watching you! Maar ook dit jaar kan jij Big Brother in de gaten houden.

Volg Big Brother op alle Play4 en GoPlay kanalen alsook op de Big Brother kanalen: Instagram, TikTok, Twitter en Facebook.
Antwoord
#26
Het big brother kanaal start bij Telenet terug op 247 vanaf 15 januari 2024.

Fans van Big Brother hoeven vanaf maandag 15 januari niets te missen van hun favoriete programma. Elk detail uit de livestream is opnieuw te volgen op Play 247 in Vlaanderen of Play 472 in Brussel.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)