Comedy Central Belgie
#1
De zender is al op de kabel gespot,
wel nog geen beelden op enkel EPG,
Denk dat op de zender van TMF dit weekend een bericht zal staan dat TMF gestopt is en dat men kan kijken op een andere nummer naar Comedy Central Belgie.
Antwoord
#2
op de epg van TMF staat er vanaf maandag ook enkel maar iets vanaf 22 uur tot 00.00 uur van programma info,
daarom dat ik denk dat ze van plaats verwisselen en op TMF melding zullen geven van dat TMF gestopt is en je verder wilt kijken naar Comedy Central dat men nr ... moet drukken voor de zender verder te bekijken.
Antwoord
#3
(30-10-2015, 00:08)master-magic schreef: op de epg van TMF staat er vanaf maandag ook enkel maar iets vanaf 22 uur tot 00.00 uur van programma info,
daarom dat ik denk dat ze van plaats verwisselen en op TMF melding zullen geven van dat TMF gestopt is en je verder wilt kijken naar Comedy Central dat men nr ... moet drukken voor de zender verder te bekijken.

Ik ergens op een of ander forum gelezen dat het zendernummer 18 zou kunnen zijn. Maar stond niet bij dat het bij Telenet is.
Antwoord
#4
(30-10-2015, 22:59)natte schreef: Jammer TMF maar comedy ook goed

vind je,de vlaamse versie is slechter dan de nederlandse,
als je de stukjes ziet wat ze gaan uitzenden op de vlaamse versie kijk ik liever naar de nederlandse.
maar heel veel herhalingen,zoals op de nl versie.
Antwoord
#5
(31-10-2015, 11:02)natte schreef: daarom zeg ik ook al jaren aan de forumleden hier combineer je kabel met satteliet en neem abonnement op canaaldigitaal doen doen doen doen mannen

En ik zeg altijd dat het budget het moet toelaten om met meerdere providers in zee te kunnen gaan, de meeste mensen kunnen maar 1 provider permitteren, het zijn tenslotte allemaal geen Euromillions of Lotto winnaars zoals u.  Wink
Antwoord
#6
(31-10-2015, 12:37)apestaart12 schreef:
(31-10-2015, 11:02)natte schreef: daarom zeg ik ook al jaren aan de forumleden hier combineer je kabel met satteliet en neem abonnement op canaaldigitaal doen doen doen doen mannen

En ik zeg altijd dat het budget het moet toelaten om met meerdere providers in zee te kunnen gaan, de meeste mensen kunnen maar 1 provider permitteren, het zijn tenslotte allemaal geen Euromillions of Lotto winnaars zoals u.  Wink

idd,kost allemaal veel geld voor wat je maar krijgt,
als je bij telenet alles wilt (alle paketten) voor digitale tv dan kost je dat ook bijna 70€ of meer en dan nog eens de nederlandse satelliet is rond de 20€ voor basis HD.
dan heb je nog geen internet en telfoon en gsm.
reken maar uit maandelijks,word duur grapje allemaal.
en als je dan nog proximus bij neemt word het nog eens duurder want tv bij hen kan niet zonder hun internet.
kom je bijna aan 150€ per maand of voor wat,er is bijna niks meer op die tv dan veel kook,zang,dans,enz programma's.
Antwoord
#7
Comedy Central is nu beschikbaar op kanaal 18 i.p.v. 36.
Antwoord
#8
(02-11-2015, 13:05)Dreekes schreef: Comedy Central is nu beschikbaar op kanaal 18 i.p.v. 36.

En wat dan op kanaal 36?
Antwoord
#9
(02-11-2015, 15:56)guyke schreef:
(02-11-2015, 13:05)Dreekes schreef: Comedy Central is nu beschikbaar op kanaal 18 i.p.v. 36.

En wat dan op kanaal 36?

een pancarte met de tekst dat de zender TMF gestopt is met uitzenden en Comedy Central te vinden is op kanaal 18 in vl en in brussel op 134 in het vlaams en frans.
zoals ik had voorspeld,en het kanaal Comedy Central werkt ook zo danig dat op de telenet boxen op 18 staat.
Antwoord
#10
(02-11-2015, 19:10)natte schreef:
(02-11-2015, 13:05)Dreekes schreef: Comedy Central is nu beschikbaar op kanaal 18 i.p.v. 36.

Goed zoekterm dreekes jammer dat Telenet dat allemaal zelf niet zegt in mail of zo

M'n ziet het automatisch als je afstemt op kanaal 36 hé. Wink
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)