Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Digital Café is nu "snap"...
Als je nu naar www.digitalcafe.be surft, kom je ops snap.telenet.be uit.
Ik kan niet echt zeggen dat dit een waardige vervanger is, snap.telenet.be is zowat één grote reclamesite voor Telenets eigen producten.
Je wordt niet echt verwacht zelf iets te schrijven, ik zou zelfs niet weten waar je ook maar die mogelijkheid hebt.
Het is vooral eenrichtingsverkeer.
Ook de nieuwe site van Telenet vind ik erg schreeuwerig, één grote reclamefolder, maar de informatie die je eventeel zoekt vind je er veel moeilijker terug.
Antwoord
Vind het ook wel jammer dat er geen degelijke forum in de plaats is ofwel heb ik niet goed gekeken.
Maar zoals altijd ziet u maar niks anders dan reclame.
Antwoord
Tja, digitale TV is niet meer gloednieuw, hee, Dimira, dus dat aspect is er wat af.
Zelf zit ik nog op userbase.be, tik.be en sat4all.
Ik lees ook regelmatig totaaltv.nl, die spelen vaak kort op de bal.
Antwoord
Is nog vakantietijd, denk daarom niet veel mensen op het forum. En de laatste tijd is er niet veel nieuws meer he. Ben benieuwd of er nog nieuwe zenders gaan komen bij Telenet in september. Van de beloofde Duitse vervangzenders horen we ook niets meer. Enkel Libelle tv dat over een paar dagen van start gaat.
Ik lees ook elke 2-weken Totaaltv. Is een goed programmablad voor slechts €1,99. Het enige programmablad dat bijna nooit opslaat. En zoals Boulder zegt totaaltv.nl is prima site.
Antwoord
Idd, niet veel nieuws ivm Telenet. Ik ben benieuwd naar September waar de betaalpakketten (o.a. het pluspakket) gaan hervormd worden. Ik ben benieuwd of er nieuwe zenders gaan bijkomen en welke we zullen verliezen.
Antwoord
en de vraag is,wat komt er in de plaats van de espn zenders,al is er niet echt veel nog te vinden in dat genre.
Antwoord
(12-08-2013, 21:38)Dreekes schreef: Is nog vakantietijd, denk daarom niet veel mensen op het forum. En de laatste tijd is er niet veel nieuws meer he. Ben benieuwd of er nog nieuwe zenders gaan komen bij Telenet in september. Van de beloofde Duitse vervangzenders horen we ook niets meer. Enkel Libelle tv dat over een paar dagen van start gaat.
Ik lees ook elke 2-weken Totaaltv. Is een goed programmablad voor slechts €1,99. Het enige programmablad dat bijna nooit opslaat. En zoals Boulder zegt totaaltv.nl is prima site.

Ik heb ook eens naar die site gesurft.
Maar het gaat hier wel om Nederlands nieuws.
Daar hebben wij eigenlijk hier géén belang aan.
Antwoord
Ik ben ook regelmatig op userbase en belgacom community.. Niet dat ik er iets post maar ik ben wel zeg maar "up to date".
En wat die betaalpakketten betreft heb ik ook ongeveer een 2 tal maanden geleden sporting opgezegd. Ik heb nu alleen nog het gratis HDXL pakket maar daar blijft het ook bij.
Moesten ze terug de championsleaque en spaanse competitie hebben was het terug interessant voor mij en vele anderen zeker maar nu ben ik weer of topic aant gaan Undecided..
Antwoord
(13-08-2013, 03:14)guyke schreef: En zoals Boulder zegt totaaltv.nl is prima site.
Ik heb ook eens naar die site gesurft.
Maar het gaat hier wel om Nederlands nieuws.
Daar hebben wij eigenlijk hier géén belang aan.
Dan heb je niet goed gekeken.
Zij zijn meestal de eerste om nieuws te brengen over Belgacom of Telenet (en TV Vlaanderen), en vermits Canal Digitaal nu ook in België te verkrijgen is, is het interessanter geworden om ook dat stuk informatie te lezen.
Veel nieuws is ook indirect interessant voor ons.
Je ziet daar bijv. dat UPC (zustermaatschappij van Telenet) voor hun Horizon platform (hier wordt dat als Yelo aan de man gebracht) een nieuwe afstandsbediening heeft, met de belangrijkste knoppen die je miste op de slanke afstandsbediening en zelfs nog een heel toetsenbordje.

En als er staat "Nederlander raakt gewend aan betaaltelevisie", dan mag je ervan uitgaan dat het hier niet anders is.
Er staat ook een nieuwsartikel over een variant op spotify, maar dan voor ebooks.
Voor een vast bedrag per maand kun je dan zoveel ebooks lezen als je maar wilt/kunt.
Best interessante artikels, waar ik op andere sites niets gelijkaardigs lees.
Antwoord
(14-08-2013, 12:12)natte schreef: dat vind ik ook boulder. en de reacties zijn ook van niveau. volg deze site al van 2006

soms zit er wel wat gesprekken tussen van mensen die een bepaald product niet hebben en toch alles afbreken van dat product,of al dingen zeggen voor het te zien is en afbreken enzo.
zo een niveau is het toch niet hoor.
Antwoord