Digital Café is nu "snap"...
#1
Als je nu naar www.digitalcafe.be surft, kom je ops snap.telenet.be uit.
Ik kan niet echt zeggen dat dit een waardige vervanger is, snap.telenet.be is zowat één grote reclamesite voor Telenets eigen producten.
Je wordt niet echt verwacht zelf iets te schrijven, ik zou zelfs niet weten waar je ook maar die mogelijkheid hebt.
Het is vooral eenrichtingsverkeer.
Ook de nieuwe site van Telenet vind ik erg schreeuwerig, één grote reclamefolder, maar de informatie die je eventeel zoekt vind je er veel moeilijker terug.
Antwoord
#2
eindelijk dat Digital Café dan opgedoekt is.
Antwoord
#3
Vind het ook wel jammer dat er geen degelijke forum in de plaats is ofwel heb ik niet goed gekeken.
Maar zoals altijd ziet u maar niks anders dan reclame.
Antwoord
#4
Voor mij is dit forum genoeg,als er eens wat meer volk op kwam.Ik versta gewoon niet waar al die anderen zitten van vroeger.Dat is gewoon een kwestie om dat er zich hier aan de regels moeten houden,en daar hebben precies de meeste problemen mee.De laatste tijd zit ik hier ook minder omdat er veel minder personen zijn en je ook veel minder op vragen kan reageren.Maar dit vindt ik dan toch nog het serieuste forum dat er is met controle op,ik ken er nu niet zo veel.Misschien later als ik een schotel moest nemen zou het kunnen zijn dat ik minder aan wezig ben.Ik ben al eens op snap gaan zien maar veel vind ik het niet en veel zal je mij daar ook niet zien.
Antwoord
#5
Tja, digitale TV is niet meer gloednieuw, hee, Dimira, dus dat aspect is er wat af.
Zelf zit ik nog op userbase.be, tik.be en sat4all.
Ik lees ook regelmatig totaaltv.nl, die spelen vaak kort op de bal.
Antwoord
#6
Is nog vakantietijd, denk daarom niet veel mensen op het forum. En de laatste tijd is er niet veel nieuws meer he. Ben benieuwd of er nog nieuwe zenders gaan komen bij Telenet in september. Van de beloofde Duitse vervangzenders horen we ook niets meer. Enkel Libelle tv dat over een paar dagen van start gaat.
Ik lees ook elke 2-weken Totaaltv. Is een goed programmablad voor slechts €1,99. Het enige programmablad dat bijna nooit opslaat. En zoals Boulder zegt totaaltv.nl is prima site.
Antwoord
#7
Idd, niet veel nieuws ivm Telenet. Ik ben benieuwd naar September waar de betaalpakketten (o.a. het pluspakket) gaan hervormd worden. Ik ben benieuwd of er nieuwe zenders gaan bijkomen en welke we zullen verliezen.
Antwoord
#8
en de vraag is,wat komt er in de plaats van de espn zenders,al is er niet echt veel nog te vinden in dat genre.
Antwoord
#9
(12-08-2013, 21:38)Dreekes schreef: Is nog vakantietijd, denk daarom niet veel mensen op het forum. En de laatste tijd is er niet veel nieuws meer he. Ben benieuwd of er nog nieuwe zenders gaan komen bij Telenet in september. Van de beloofde Duitse vervangzenders horen we ook niets meer. Enkel Libelle tv dat over een paar dagen van start gaat.
Ik lees ook elke 2-weken Totaaltv. Is een goed programmablad voor slechts €1,99. Het enige programmablad dat bijna nooit opslaat. En zoals Boulder zegt totaaltv.nl is prima site.

Ik heb ook eens naar die site gesurft.
Maar het gaat hier wel om Nederlands nieuws.
Daar hebben wij eigenlijk hier géén belang aan.
Antwoord
#10
(12-08-2013, 19:34)boulder schreef: Tja, digitale TV is niet meer gloednieuw, hee, Dimira, dus dat aspect is er wat af.
Zelf zit ik nog op userbase.be, tik.be en sat4all.
Ik lees ook regelmatig totaaltv.nl, die spelen vaak kort op de bal.

Ja op totaaltv kijk ik ook soms eens maar ik zit niet op die andere forums.Ik hou me liever bij een vast,en het lijkt of iedereen gaan lopen is,het zijn nu wel de vakantie maanden.En dat begrijp ik wel.Zelf heb ik het geld niet voor op vakantie te gaan.

(12-08-2013, 23:34)Kris schreef: Idd, niet veel nieuws ivm Telenet. Ik ben benieuwd naar September waar de betaalpakketten (o.a. het pluspakket) gaan hervormd worden. Ik ben benieuwd of er nieuwe zenders gaan bijkomen en welke we zullen verliezen.

Ik heb bijna alles weg gedaan.Nog enkel sporting en hdxl en voor internet heb ik basic genomen.Dit zal in ieder geval een stuk schelen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)