Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eén Vlaming op twee spoelt reclame door
(18-12-2013, 23:45)master-magic schreef:
(18-12-2013, 23:38)zorro123 schreef:
(18-12-2013, 23:38)zorro123 schreef: van de redactie van mediaforta : 19 april 2013
Debat over reclame doorspoelen legt gapende wonde bloot
Drie opmerkingen :
1. reclame doorspoelen verhinderen zou een koude douche kunnen worden, zowel wat inkomsten als wat kijkcijfers betreft.

2. de tv-regies hebben vandaag de commerciële branie in huis om de nieuwe content gedreven modellen met snelheid uit te werken.

3. de content productie en -marketing markt professionaliseert zich en kan een ideale partner worden.

en zeggen dat vtm toch goed bezig is : ze geven donderdags : reclame aub, onderbroken dor jawel hoor reclame
wie kijkt er daar nu naar,ik allesinds niet!!!!!

en toch heeft het succes zie maar naar de CIM cijfers : best bekeken programma op donderdag op VTM
Antwoord
(18-12-2013, 23:49)zorro123 schreef:
(18-12-2013, 23:38)zorro123 schreef: van de redactie van mediaforta : 19 april 2013
Drie opmerkingen :
1. reclame doorspoelen verhinderen zou een koude douche kunnen worden, zowel wat inkomsten als wat kijkcijfers betreft.

2. de tv-regies hebben vandaag de commerciële branie in huis om de nieuwe content gedreven modellen met snelheid uit te werken.

3. de content productie en -marketing markt professionaliseert zich en kan een ideale partner worden.

en zeggen dat vtm toch goed bezig is : ze geven donderdags : reclame aub, onderbroken dor jawel hoor reclame

en toch heeft het succes zie maar naar de CIM cijfers : best bekeken programma op donderdag op VTM

misschien omdat er niks anders is de donderdag dat beter is buiten herhalingen van films en series,
snap het niet wat ze in dat programma zien,
heb er maar 1 keer 5 minuten naar gekeken en wist direct dat het op niks trok.
Antwoord
Voor mij hoeft al die reklame niet en zal die zolang ik kan blijven doorspoelen en master, 'k heb vorige week ook ff naar reklame aub gekeken en vond dat ook op niks trekken.
Oh ja dimira, ik heb op mijn brievenbus zo'n sticker kleven; geen reklame gewenst Wink
Antwoord
(18-12-2013, 23:52)master-magic schreef:
Drie opmerkingen :

misschien omdat er niks anders is de donderdag dat beter is buiten herhalingen van films en series,

die reclame aub : is dit iets zoals telenet voorheeft : gerichte reclame ?
Antwoord
(19-12-2013, 03:06)zorro123 schreef:
(18-12-2013, 23:52)master-magic schreef:
Drie opmerkingen :

die reclame aub : is dit iets zoals telenet voorheeft : gerichte reclame ?

Ja heb dit toen ook gelezen,
Heb er geen last meer van maar ze doen maar met hun interactieve dingen.
Antwoord
Het decreet in het vlaams parlement rond doorspoelen en uitgesteld kijken, een verbod op doorspoelen of uitgesteld kijken is er niet, maar mag enkel met akkoord van de zenders.
Er is machtsmisbruik door Telenet volgens de zenders, met Vtm op kop, en dit decreet geeft de zenders een wapen om te onderhandelen over dat machtsmisbruik.”
en nu komt het : "Als Vtm geld vraagt voor Stevie en facturen uitstuurt naar gebruikers dan zijn ze de facto een concurrent van Telenet en Belgacom."
Antwoord
Laatst was ik reclame aan het volgen,en werd verdorie regelmatig onderbroken door een filmTongue
Antwoord
(28-12-2013, 16:05)natte schreef:
(20-12-2013, 21:09)Dimira schreef:
(17-12-2013, 20:25)chukky2 schreef:
(17-12-2013, 19:57)Dimira schreef: Ik zou willen dat er bij telenet ook een formule komt dat men dat doorspoelen eens gaat aanrekenen.Want je bent meer tijd bezig met telkens die reclame door te spoelen dan gewoon naar de film met reclame te zien.Nu neem je dat kasje en je legt het neer of is het de bedoeling dit anderhalf uur vast te houden?Dan moet je ook nog zien dat je niet te ver zit.Ik vind iedereen die dat doet een bende onozelaars.En het zou ook wel eens duur kunnen uitkomen telkens je zo een beetje te ver over de reclame zit en dan moet je terug en dat kost dan ook weer geld.Ik zou het enkel gebruiken bij dringend gebruik/bellen/wc en iets dergelijks maar niet reclame heb trouwens nog nooit gewist.

Je begrijpt het niet geloof ik . Als je betaald mag je doorspoelen,moet je dus zelf doen. Als je niet betaald moet je de reclame afwachten en dus reclame kijken of ondertussen naar de wc gaan ;-)
Er zal niet gevraagd worden wil je betalen of niet.Dit zal je telkens elke maand zien op je eindafrekening.Waarschijnlijk gaat er een update komen en telkens jij je tv stilzet of terugspoelt of verderspoelt zal dit aangerekent worden.Dus het aantal sec.Enkel het aantal sec.Dat hij in stilstand staat weet ik niet of dit gaat aan gerekend worden.Als het ooit zo ver komt.
reclame zal er altijd zijn of vod in de plaats betalen zullen we

en het doorspoelen het laten zoals het nu is
Antwoord
het gaat wel over vlaamse zenders hé voor door te spoelen,voor de andere zenders zal dit niet werken,want die hebben reclame regels in die landen.
Antwoord
Weblog William Van Laeken (panorama) :
Waarom zou ik naar tv-reclame moeten kijken? (2012)
staat daar iets goeds : over dat voorstel in de vlaamse regering om doorspoelen reclame betalend te maken :

Iets opnemen en later bekijken, dat zou dan nog wel mogen, maar reclame doorspoelen zou óf niet meer kunnen, óf enkel tegen betaling. Bizar. Het is alsof je in het wegverkeer rekeningrijden zou invoeren voor wie wegkijkt van de reclameborden langs de weg.
Antwoord