EPG Shortstv HD
#11
(04-11-2012, 10:47)Dimira schreef: Dat zou toch niet meer mogen hé.Hoeveel jaren is er nu al winter en zomer tijd.Als dat dan altijd verkeerd staat.Cool

kan zo zijn dat ze het zelf nog niet hebben opgemerkt ofzo,
ze kunnen maar moeilijk al die zenders bekijken hé constant.
Antwoord
#12
Maar ik denk toch dat al iemand dat op twitter of aan Charlotte moet gemeld hebben.Want het zijn dan juist op die laatste zenders
Antwoord
#13
(04-11-2012, 11:56)Dimira schreef: Maar ik denk toch dat al iemand dat op twitter of aan Charlotte moet gemeld hebben.Want het zijn dan juist op die laatste zenders

denk je dat die zoveel bekeken worden??????
Antwoord
#14
Ik veronderstel van wel.Misschien twitter twitter iets meer dan facebook.
Antwoord
#15
(04-11-2012, 18:48)Dimira schreef: Ik veronderstel van wel.Misschien twitter twitter iets meer dan facebook.

had het op die zenders of ze zoveel bekeken worden Wink
Antwoord
#16
Dat was dan an mis understanding zoals ze hier in Antwerpen zeggen.Of m.a.W. verkeerd begrepen.Ik kijk er niet veel naar,ja dat is ook iedereen zijn keuze niet waar.Maar.En ik heb het ook al een paar keer zien verschijnen langs Charlotte.Ik houd die facebook pagina regelmatig in het oog.
Antwoord
#17
Dit weekend heb ik vastgesteld dat de EPG de juiste informatie weergeeft.
De uren in de gids stemmen eindelijk overeen met de effectieve uitzending

Hopelijk blijft dit zo in de toekomst:Smile
Antwoord
#18
Ja,het is te hopen.Maar ik denk dat dit de normale gang van zaken is.Heb dit nog gehoord bij andere operators wanneer zij andere zenders aanbieden,dat vooral de eerste weken die tv-gids niet gelijk loopt.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)