Eersteklassers verkopen tv-rechten collectief tot 2020
#11
Ik zie dat al gebeuren dat spelleke dat zal hier blijven duren tot dat ik 120 ben en in mijne rolstoel zit.Angry
Antwoord
#12
spijtige zaak vind ik,de klanten zijn altijd de dupe van die spelletjes.
Antwoord
#13
De Pro League is nu vooral blij dat bv Standard of Waasland-Beveren niet meer kunnen dreigen om aparte rechten te verkopen. Maar voor de gewone voetballiefhebbers verandert er niet echt iets: je zult bij de goede providers moeten blijven zitten om je club(s) te volgen.

Mvg
Antwoord
#14
Maar je kan dat niet want je weet niet wat de toekomst zal brengen.Nu zeggen ze wel dit maar we zullen binnen 2 jaar en een half zien dan staan ze daar weer als aan een vismijn.En zoals master zegt wie is de dube wij alemaal.En niet enkel belgacom en telenet want wie weet wat gebeurt er als er andere kapers op de kust komen nu die kabel nog een open gaat.
Antwoord
#15
Misschien ligt Sky op de loer of Fox?

Een virtueel zender oprichten a la Telenet of Belgacom is geen probleem.
Je huurt bij één van hen (Telenet of Belgacom) een paar lijnen via kabel of Belgacomlijn en kan je als enige de JPL in één keer kopen. Deze dan verkopen aan klanten (dat zijn wij) of door verkopen aan Telenet en Belgacom als compensatie voor hun lijnen.
En tergelijker tijd zend je die ook aan je klanten uit.
Antwoord
#16
als sky een zender opstart in belgie kijk maar dan naar uw portemonee,want die zijn duur hun zenders.
Antwoord
#17
(21-10-2012, 01:34)master-magic schreef: als sky een zender opstart in belgie kijk maar dan naar uw portemonee,want die zijn duur hun zenders.
Master, Sky is duur (nog duurder dan Betv), maar ze hebben heel veel uitzendrechten van o.a. PL, La Liga en CL. Ik noem er een paar.
Hun commentaar is ieder geval veel beter dan de vlaamse zenders.

Soms kijk ik via livestream naar een engelse match die dan niet op Sporting aan bod komt.
De stream is van minder kwaliteit, maar hun uitleg is een streling voor het oor.
Al de rest volg ik via Sporting en voor Spaans voetbal op Belgacomcafé.
Antwoord
#18
(21-10-2012, 01:46)sportgraag schreef:
(21-10-2012, 01:34)master-magic schreef: als sky een zender opstart in belgie kijk maar dan naar uw portemonee,want die zijn duur hun zenders.
Master, Sky is duur (nog duurder dan Betv), maar ze hebben heel veel uitzendrechten van o.a. PL, La Liga en CL. Ik noem er een paar.
Hun commentaar is ieder geval veel beter dan de vlaamse zenders.

Soms kijk ik via livestream naar een engelse match die dan niet op Sporting aan bod komt.
De stream is van minder kwaliteit, maar hun uitleg is een streling voor het oor.
Al de rest volg ik via Sporting en voor Spaans voetbal op Belgacomcafé.
ik heb sky uk dus weet het wel Wink
hun HD beeld is ook zeer mooi Wink
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)