Evenaar op kanaal 13 bij Tv Vlaanderen
#1
"Nieuw themakanaal Evenaar in de maak"

Het wordt een feelgoodkanaal met positieve verhalen rond stad, streek en land, zegt gedelegeerd bestuurder Ernest Bujok van nv De Buren, de overkoepelende exploitatiemaatschappij van TV Limburg, ATV (Antwerpen Stad) en TV Oost (Oost-Vlaanderen).
Niet alleen over de eigen streek. De zender zal de wereld bij je thuis brengen.

Een aanzienlijk deel van de programma,s zal in het buitenland worden aangekocht. Maar de komst van Evenaar is ook goed nieuws voor de eigen producenten, want het is de bedoeling om een goed deel in eigen land te laten maken. Het wordt een heel brede zender, niet zomaar een verzameling plaatjes van ongerepte natuur of overweldigende architectuur. Er zal bijvoorbeeld ook plaats zijn voor evenementen. Theoretische voorbeelden zijn het carnaval van Aalst en dat van Rio.

Themazenders zijn goed voor 27 procent van de markt. De initiatiefnemers zijn ervan overtuigd dat daar nog groeipotentieel op zit. Telenet heeft kanaal 51 gereserveerd voor de zender, bij TV Vlaanderen zal Evenaar te ontvangen zijn via kanaal 13. Verwacht wordt dat Proximus later zal volgen.

NV De Buren maakt het nu ook mogelijk dat de regionale zenders TVL, ATV en TV Oost voor sales en marketing gaan samenwerken. De redacties blijven echter afzonderlijk en onafhankelijk. Zij blijven werken voor de eigen regio, terwijl Evenaar nationaal gaat.
Antwoord
#2
op de plek waar het infokanaal staat komt deze zender dus.
Antwoord
#3
(04-11-2015, 11:12)master-magic schreef: op de plek waar het infokanaal staat komt deze zender dus.

Is het infokanaaL niet 19 graden ?
Ik denk dat hij toch op 23 komt ;-)
Antwoord
#4
(04-11-2015, 17:54)chukky2 schreef:
(04-11-2015, 11:12)master-magic schreef: op de plek waar het infokanaal staat komt deze zender dus.

Is het infokanaaL niet 19 graden ?
Ik denk dat hij toch op 23 komt ;-)

de plek is kanaal 13 waar het info kanaal staat,daarmee zeg ik nog geen positie of freq,
is enkel de plaats dat ik aangeef,
waar die komt is nog gissen,maar op de 23.5 zie ik 5 test kanalen weliswaar zonder beeld op.
kan dus nog veranderen allemaal.
Antwoord
#5
(04-11-2015, 22:55)natte schreef:
(04-11-2015, 11:09)master-magic schreef: "Nieuw themakanaal Evenaar in de maak"

Het wordt een feelgoodkanaal met positieve verhalen rond stad, streek en land, zegt gedelegeerd bestuurder Ernest Bujok van nv De Buren, de overkoepelende exploitatiemaatschappij van TV Limburg, ATV (Antwerpen Stad) en TV Oost (Oost-Vlaanderen).
Niet alleen over de eigen streek. De zender zal de wereld bij je thuis brengen.

Een aanzienlijk deel van de programma,s zal in het buitenland worden aangekocht. Maar de komst van Evenaar is ook goed nieuws voor de eigen producenten, want het is de bedoeling om een goed deel in eigen land te laten maken. Het wordt een heel brede zender, niet zomaar een verzameling plaatjes van ongerepte natuur of overweldigende architectuur. Er zal bijvoorbeeld ook plaats zijn voor evenementen. Theoretische voorbeelden zijn het carnaval van Aalst en dat van Rio.

Themazenders zijn goed voor 27 procent van de markt. De initiatiefnemers zijn ervan overtuigd dat daar nog groeipotentieel op zit. Telenet heeft kanaal 51 gereserveerd voor de zender, bij TV Vlaanderen zal Evenaar te ontvangen zijn via kanaal 13. Verwacht wordt dat Proximus later zal volgen.

NV De Buren maakt het nu ook mogelijk dat de regionale zenders TVL, ATV en TV Oost voor sales en marketing gaan samenwerken. De redacties blijven echter afzonderlijk en onafhankelijk. Zij blijven werken voor de eigen regio, terwijl Evenaar nationaal gaat.

een  duidelijk signaal van tvv dat ze nog niet afgeschreven zijn

is gewoon omdat ze goeie overeenkomsten hebben met die groep van de zender,niet meer en niet minder,
voor het aantal leden moeten ze het niet doen,
en het beeld kennende van de regionale zal dit ook niet vet zijn.
een pc signaaltje voor de beelden Wink
Antwoord
#6
(04-11-2015, 22:56)natte schreef:
(04-11-2015, 17:54)chukky2 schreef:
(04-11-2015, 11:12)master-magic schreef: op de plek waar het infokanaal staat komt deze zender dus.

Is het infokanaaL niet 19 graden ?
Ik denk dat hij toch op 23 komt ;-)

ofwel 14 en schuift alles gewoon op bij cdd doen ze dat toch zo

het is nr 13 dat die krijgt,
heb zelf het gevoel dat Tv Vlaanderen hun regionaal zendertje zullen inleveren voor deze nieuwe evenaar wegens te weinig plek.
al kunnen ze beter andere zenders toevoegen voor Tv Vlaanderen,nog genoeg vlaamse zenders.
maar kan zijn dat ze niet willen betalen om de kosten te delen voor op satelliet te komen.
Antwoord
#7
(05-11-2015, 01:08)natte schreef:
(04-11-2015, 23:35)master-magic schreef:
(04-11-2015, 22:56)natte schreef:
(04-11-2015, 17:54)chukky2 schreef:
(04-11-2015, 11:12)master-magic schreef: op de plek waar het infokanaal staat komt deze zender dus.

Is het infokanaaL niet 19 graden ?
Ik denk dat hij toch op 23 komt ;-)

ofwel 14 en schuift alles gewoon op bij cdd doen ze dat toch zo

het is nr 13 dat die krijgt,
heb zelf het gevoel dat Tv Vlaanderen hun regionaal zendertje zullen inleveren voor deze nieuwe evenaar wegens te weinig plek.
al kunnen ze beter andere zenders toevoegen voor Tv Vlaanderen,nog genoeg vlaamse zenders.
maar kan zijn dat ze niet willen betalen om de kosten te delen voor op satelliet te komen.

ik hoop dat er veel zenders bijkomen bij tvv voor jullie

vrees dat ver gedaan is mee hen,
ze proberen nog wat zenderkes bij te zetten om de mensen te doen blijven die ze nog amper hebben,
maar eens de nieuwe ontvanger er is zal het ver over and out zijn.
Antwoord
#8
en ondertussen is de regio BE zender ook omgetoverd naar Evenaar,
gedaan met regionale tv via TV Vlaanderen.
het is geen verbetering Wink
Antwoord
#9
(03-12-2015, 20:01)natte schreef:
(03-12-2015, 01:21)master-magic schreef: en ondertussen is de regio BE zender ook omgetoverd naar Evenaar,
gedaan met regionale tv via TV Vlaanderen.
het is geen verbetering Wink

krijgen al kuren van telenet bij canaaldigitaal niets te vinden

Tis dan ook een belgische zender he,
Die regionale heeft ook nooit op de cd gezeten,enkel tvv.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)