Fashion One UHD zender
#1
Internationaal mode zender Fashion One heeft Fashion 4K gelanceerd op 1 september 2015, het eerste wereldwijde free-to-air Ultra HD-kanaal.
Het in New York gevestigde kanaal gericht op mode, entertainment en lifestyle dat uitzendt in Europa onder de naam Fashion 4K terwijl de Fashion One 4K merk wordt gebruikt in Azië, Noord-Amerika en Latijns-Amerika.
DTH satelliet huishoudens in Europa kunnen Fashion 4K ontvangen op Astra (19,2 ° Oost) op de frequentie 11.112 GHz H (SR 22000, FEC 2/3). In aanvulling op het Ultra HD-formaat, het kanaal is simulcast in HD-resolutie voor de kijkers dat nog niet in bezit zijn van een Ultra HD TV. Zowel Fashion 4K en de HD-versie Fashion 4K zijn ongecodeerd.
SES Platform Services, dat de technische diensten van satellietbedrijf SES aanbied, verstrekt een volledig 4k playout samen met de segment en distributiediensten voor Fashion 4K.
Voor de regio Azië-Pacific, heeft Fashion One 4K-uitzendingen op de MEASAT 3A (91,5 ° Oost) op de frequentie van 4,120 GHz H (SR 30000, FEC 5/6), terwijl SES-3 (103 ° West) op 4,140 GHz V (SR 30.000 FEC 5/6) wordt gebruikt voor Noord-Amerika en NSS-806 (47,5 ° West) op 4,178 GHz L (SR 30000, FEC 2/3) dient Latijns-Amerika.
"We zijn enorm verheugd om Fashion One 4K, 's werelds eerste wereldwijde Ultra HD-kanaal gewijd aan mode en entertainment te lanceren. We hebben zwaar geïnvesteerd in de productie van Ultra HD-content in de afgelopen twee jaar, en ik ben blij dat we eindelijk in staat zijn om het kanaal met onze kijkers te delen ", aldus Fashion one Chief Operations Officer Gleb Livshits. "Samen met SES, onze lange tijd partner, zijn we toegewijd aan het leiden van de industrie en het verstrekken van ons publiek met de hoogste kwaliteit van de inhoud."
Ferdinand Kayser, Chief Commercial Officer bij SES, voegde toe: "Sinds 2013, heeft SES is in de voorhoede van de ontwikkeling van de uitzending gedeelt in het Ultra HD ecosysteem en was de eerste om een ​​live voetbalwedstrijd en een live concert in de nieuwe HEVC compressie uit te zenden. Nu, Ultra HD is een realiteit voor miljoenen kijkers over de hele wereld, met de eerste wereldwijde uitzending kanaal lancering op SES satellieten. Er is geen betere manier om Ultra HD uit te zenden, dan over satelliet en we zijn blij dat Fashion One ook te vertrouwen is op onze expertise voor de playout, codering en uplink hun Ultra HD-kanaal.
Antwoord
#2
(05-09-2015, 14:52)natte schreef: Hopelijk volgen er nog
Weg met analoog, sd en hd

dan moeten mensen eerst nog een UHD tv toestel hebben en een ontvanger voor UHD,
vrees dat het allemaal veel te snel gaat en de mensen niet gaan investeren in alweer een nieuwe tv en ontvanger.
kost ook veel meer dan een gewone HD tv en niet iedereen wil zoveel geld uitgeven voor het handvol zenders.
via kabel of iptv moeten we dit nog niet verwachten voorlopig wegens ruimte gebrek en nog niet comercieel genoeg verkocht.
Antwoord
#3
(05-09-2015, 14:52)natte schreef: Hopelijk volgen er nog
Weg met analoog, sd en hd

Ik zou eerder zeggen weg met analoog en SD, alle zender in HD en die 4K volgt later wel.
Als alle SD zenders zou vervangen zou worden door HD zenders dan ben ik al tevreden.
Antwoord
#4
(05-09-2015, 15:12)master-magic schreef:
(05-09-2015, 14:52)natte schreef: Hopelijk volgen er nog
Weg met analoog, sd en hd

dan moeten mensen eerst nog een UHD tv toestel hebben en een ontvanger voor UHD,
vrees dat het allemaal veel te snel gaat en de mensen niet gaan investeren in alweer een nieuwe tv en ontvanger.
kost ook veel meer dan een gewone HD tv en niet iedereen wil zoveel geld uitgeven voor het handvol zenders.
via kabel of iptv moeten we dit nog niet verwachten voorlopig wegens ruimte gebrek en nog niet comercieel genoeg verkocht.

Het is vooral niet kunnen investeren in 4K TV toestellen, de meeste mensen kunnen gewoonweg dat niet betalen tenzij men zich in de schulden steekt wat onverstandig zou zijn.
Antwoord
#5
(05-09-2015, 21:38)apestaart12 schreef:
(05-09-2015, 14:52)natte schreef: Hopelijk volgen er nog
Weg met analoog, sd en hd

Ik zou eerder zeggen weg met analoog en SD, alle zender in HD en die 4K volgt later wel.
Als alle SD zenders zou vervangen zou worden door HD zenders dan ben ik al tevreden.

veel zenders hun materiaal is nog niet in HD laat staan dat ze deftig HD aanbieden,
laat hen eerst dat eens doen voor men denkt aan UHD,eer in belgie een UHD kanaal bestaat is er alweer iets anders zoals gewoonlijk.
het is zoals met 3D,is ook een hype geweest wat amper nog word aangeboden via DVB-(S,C,T).
Antwoord
#6
(05-09-2015, 22:41)master-magic schreef:
(05-09-2015, 21:38)apestaart12 schreef:
(05-09-2015, 14:52)natte schreef: Hopelijk volgen er nog
Weg met analoog, sd en hd

Ik zou eerder zeggen weg met analoog en SD, alle zender in HD en die 4K volgt later wel.
Als alle SD zenders zou vervangen zou worden door HD zenders dan ben ik al tevreden.

veel zenders hun materiaal is nog niet in HD laat staan dat ze deftig HD aanbieden,
laat hen eerst dat eens doen voor men denkt aan UHD,eer in belgie een UHD kanaal bestaat is er alweer iets anders zoals gewoonlijk.
het is zoals met 3D,is ook een hype geweest wat amper nog word aangeboden via DVB-(S,C,T).
Groot gelijk Master, alles gaat véél te snel. het ene is met moeite op de markt en ze zijn daar al met iets anders. Ik heb deze week pas mijn eerste Full HD tv van Sony gekocht en mijn oude 12-jarige Philips ingeleverd. Voor mij een nieuwe manier van kijken met 108 cm scherm. (M'n oude had een scherm van 65 cm). Gisteren concert van Helene Fischer gezien en eerder de voetbalmatch van onze Rode Duivels. Het was net of ik er echt bijzat, wat een ervaring! Ik had dit al véél eerder moeten doen, maar zo zie je, net als ik veranderen de mensen niet om de haverklap van tv als er een nieuwe technologie op de markt komt. Ik zag er ook reeds een UHD staan die amper een 100 € duurder was. Maar omwille van nog géén zenders op de kabel heb ik toch nog maar voor een gewone HD gekozen. Dat Telenet eerst maar eens uitbreid met HD zenders...
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)