Gemakelijk telenet opzeggen
#1
van de telenetblog:
Citaat:Telenet gaat een stap verder dan de Telecomwet.
Op 1 oktober is de nieuwe telecomwet van kracht gegaan. Deze wet voorziet dat de klant zijn contract schriftelijk kan opzeggen, en na zes maanden geen opzegvergoeding meer moet betalen. Bij Telenet passen we deze nieuwe telecomwet correct toe en gaan we zelfs nog een stap verder.

Nog even alles op een rijtje.
Hoe kan een klant zijn contract opzeggen:

- per brief naar Telenet Klantendienst, Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen

- via de reguliere online contactformulieren

- via het specifiek online opzegformulier dat we sinds september als extra mogelijkheid aanbieden om het de klant makkelijker te maken. De klant kan hierop zijn gegevens invullen en online opzeggen. Na afloop krijgt hij een bevestiging.

-telefonisch via een gratis telefoonnummer 0800 66 350


Geen opzegtermijn meer
De wet biedt operatoren de mogelijkheid om gedurende de eerste 6 maanden een opzegvergoeding te vragen aan hun klanten. Telenet gaat zelfs verder dan wat de wet vraagt en hanteert voor telecomdiensten geen specifieke opzegtermijnen meer (met uitzondering van mobiele tariefplannen met smartphone: restwaarde en contentpakketten: 6maanden). In principe kan de klant dus sinds 1 oktober steeds opstappen wanneer hij/zij wil, zonder opzegvergoeding.
Antwoord
#2
Geld dit dan ook bv. voor gsm of king abonnement?Want vroeger was dat een 2 jaarlijks contract voor gsm.
Antwoord
#3
(13-11-2012, 13:55)Dimira schreef: Geld dit dan ook bv. voor gsm of king abonnement?Want vroeger was dat een 2 jaarlijks contract voor gsm.

staat er bij dat dit 6 maanden is eer je kan opzeggen en overgaan naar een ander Wink
van hetgeen ik al heb gehoord van klanten die bij zo king of kong abbo zitten is het internet ook niet vet,
veel keer down en niet bereikbaar,
donderdag ga ik dit ook hebben,hou m'n hart al vast,
denk dat als ik dat ook ervaar dat ik snel ga overgaan weer naar proximus of mv.
Antwoord
#4
master niet te veel naar luisteren heb ook king en geen problemen tot nu toe.Je behoud toch ook mobistar denk ik?En voorts heb ik geen problemen ondervonden.Misschien wel klanten die nieuw komen naar telenet en dan proximus moeten nemen dat weet ik niet.Ik gebruik dit nu al meer dan een maand.
Antwoord
#5
het is meer op verplaatsing dat dit voorkomt,
en op plaatsen waar ik normaal altijd internet ontvangst heb 3G dat ik met eigen ogen heb gezien dat dit uitviel bij een maat die kong heeft en er dus genoeg voor betaald ook.
is van vrijdag geleden dat ik het heb gezien.
Antwoord
#6
Voor mobiel internet is Proximus toch de beste keuze.
Ze hebben bijna overal dekking.
Moest ik terug een smartphone kopen zou ik ook terug naar proximus gaan of bij base blijven dat moet ik dan zelf nog wel uitzoeken.
Grtz
xXx
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)