Grote internetpanne bij Telenet
#1
Heel wat klanten van telecombedrijf Telenet zitten zondagochtend zonder internet en hebben problemen met digitale televisie. 'Het probleem ligt waarschijnlijk bij een server die IP-adressen toekent', zo legt woordvoerder Stefan Coenjaerts van Telenet uit.

Telenet plat

Alles hier plat! Angry
Antwoord
#2
(03-02-2013, 13:28)sportgraag schreef: Heel wat klanten van telecombedrijf Telenet zitten zondagochtend zonder internet en hebben problemen met digitale televisie. 'Het probleem ligt waarschijnlijk bij een server die IP-adressen toekent', zo legt woordvoerder Stefan Coenjaerts van Telenet uit.

Telenet plat

Alles hier plat! Angry

Heb er ook last van,sommige klanten krijgen mondjesmaat al internet.
Maar de landelijke problemen is door een update aan de modemsoftware.
Antwoord
#3
Heel wat klanten van telecombedrijf Telenet zaten zondagochtend zonder internet en telefoon en hadden problemen met digitale televisie. Kort voor het middaguur was het probleem verholpen. Tegen 14 uur zou iedereen opnieuw internettoegang moeten hebben.

opgelost

Op twitter regent het van boze reacties en ook bij de klantendienst is het druk.
Moest 5 min. wachten...
Antwoord
#4
Klopt,geraakte ook niet binnen,dan maar gebeld via de nr van het king abbo en daar kreeg ik de melding dat het een landelijk probleem was.
Antwoord
#5
(03-02-2013, 14:30)master-magic schreef: Klopt,geraakte ook niet binnen,dan maar gebeld via de nr van het king abbo en daar kreeg ik de melding dat het een landelijk probleem was.



Kijk gratis naar sport bij Telenet !
Door de internetproblemen hadden mensen geen kans om een dagpas aan te schaffen. Telenet zet daarom de sportkanalen open voor iedere digitale kijker.

"De Sporting Dagpas niet kunnen bestellen? We stellen alle Sporting-kanalen (200 tem 208) vanaf 14u gratis open voor alle klanten" liet Telenet vanmiddag weten. Je kan dus tot middernacht gratis naar alle sportprogramma's op de 9 kanalen kijken.
Antwoord
#6
(03-02-2013, 16:26)guyke schreef:
(03-02-2013, 14:30)master-magic schreef: Klopt,geraakte ook niet binnen,dan maar gebeld via de nr van het king abbo en daar kreeg ik de melding dat het een landelijk probleem was.



Kijk gratis naar sport bij Telenet !
Door de internetproblemen hadden mensen geen kans om een dagpas aan te schaffen. Telenet zet daarom de sportkanalen open voor iedere digitale kijker.

"De Sporting Dagpas niet kunnen bestellen? We stellen alle Sporting-kanalen (200 tem 208) vanaf 14u gratis open voor alle klanten" liet Telenet vanmiddag weten. Je kan dus tot middernacht gratis naar alle sportprogramma's op de 9 kanalen kijken.
Bij mij is dit niet het geval via TV-digitaal en Yelo op internet.

Als je een pass had besteld, kan je gratis op de sportkanalen...

bevestiging
Antwoord
#7
(03-02-2013, 17:10)sportgraag schreef:
(03-02-2013, 16:26)guyke schreef:
(03-02-2013, 14:30)master-magic schreef: Klopt,geraakte ook niet binnen,dan maar gebeld via de nr van het king abbo en daar kreeg ik de melding dat het een landelijk probleem was.



Kijk gratis naar sport bij Telenet !
Door de internetproblemen hadden mensen geen kans om een dagpas aan te schaffen. Telenet zet daarom de sportkanalen open voor iedere digitale kijker.

"De Sporting Dagpas niet kunnen bestellen? We stellen alle Sporting-kanalen (200 tem 208) vanaf 14u gratis open voor alle klanten" liet Telenet vanmiddag weten. Je kan dus tot middernacht gratis naar alle sportprogramma's op de 9 kanalen kijken.
Bij mij is dit niet het geval via TV-digitaal en Yelo op internet.

Als je een pass had besteld, kan je gratis op de sportkanalen...

bevestiging
Bij mij staan de zenders sporting 1tot 3 en golf open zonder kaart.
Antwoord
#8
(03-02-2013, 20:20)master-magic schreef:
(03-02-2013, 17:10)sportgraag schreef:
(03-02-2013, 16:26)guyke schreef:
(03-02-2013, 14:30)master-magic schreef: Klopt,geraakte ook niet binnen,dan maar gebeld via de nr van het king abbo en daar kreeg ik de melding dat het een landelijk probleem was.



Kijk gratis naar sport bij Telenet !
Door de internetproblemen hadden mensen geen kans om een dagpas aan te schaffen. Telenet zet daarom de sportkanalen open voor iedere digitale kijker.

"De Sporting Dagpas niet kunnen bestellen? We stellen alle Sporting-kanalen (200 tem 208) vanaf 14u gratis open voor alle klanten" liet Telenet vanmiddag weten. Je kan dus tot middernacht gratis naar alle sportprogramma's op de 9 kanalen kijken.
Bij mij is dit niet het geval via TV-digitaal en Yelo op internet.

Als je een pass had besteld, kan je gratis op de sportkanalen...

bevestiging
Bij mij staan de zenders sporting 1tot 3 en golf open zonder kaart.
Hier waren de sportkanalen ook open en was er tijdens de 'Superbowl' een stroompanne van 35 min.

Superbowl 2013

We hebben hier echt genoten en nu gaan we slapen... kleine oogjes Tongue
Antwoord
#9
En op de forum van Belgacom zitten zij te zeiken dat telenet plat was blabla alsof dit wereld nieuws was..
Het was natuurlijk geen ramp en het was ook niet de hele dag en ze hebben natuurlijk mooie dingen gegeven ter compensatie.
Kan altijd eens gebeuren want enkele maanden geleden was dit ook eens gebeurd bij proximus..
Grtz
xXx
Antwoord
#10
Maar je hoort het wel vaker van telenet Wink
Hun gsm netwerk is ook niet optimaal,ook soms niet beschikbaar tijdens piekuren.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)