Grote internetpanne bij Telenet
#11
(04-02-2013, 11:13)master-magic schreef: Maar je hoort het wel vaker van telenet Wink
Hun gsm netwerk is ook niet optimaal,ook soms niet beschikbaar tijdens piekuren.

Misschien wel misschien niet want ik heb hier nog nooit problemen gehad met Telenet..
En wat hun gsm netwerk betreft kan ik aannemen want ze hebben inderdaad niet de beste netwerk (mobistar).
Grtz
Antwoord
#12
Ter compensatie voor de panne krijgt(kreeg) men een gratis film en of gratis de sportuitzendingen op zondag !
En wat dan met de abo's??? wij hebben al gratis film als abonnee op het film en sport pakket.SadHuh
Antwoord
#13
(03-02-2013, 13:44)master-magic schreef:
(03-02-2013, 13:28)sportgraag schreef: Heel wat klanten van telecombedrijf Telenet zitten zondagochtend zonder internet en hebben problemen met digitale televisie. 'Het probleem ligt waarschijnlijk bij een server die IP-adressen toekent', zo legt woordvoerder Stefan Coenjaerts van Telenet uit.

Telenet plat

Alles hier plat! Angry

Heb er ook last van,sommige klanten krijgen mondjesmaat al internet.
Maar de landelijke problemen is door een update aan de modemsoftware.

Het was een probleem met de update van hun DHCP-servers; niet de modemsoftware..

(04-02-2013, 14:48)tontol36 schreef: Ter compensatie voor de panne krijgt(kreeg) men een gratis film en of gratis de sportuitzendingen op zondag !
En wat dan met de abo's??? wij hebben al gratis film als abonnee op het film en sport pakket.SadHuh

Je hebt gratis PRIME-films, er zijn er nog anderen bij Telenet hé.
Maar ik snap de logica toch niet hoor, het internet ligt eruit dus geven ze een gratis film (wat dus tv is...)

En daarbij zo'n ramp is het nu toch ook niet hé even zonder internet; in de namiddag kan iedereen (tenzij je modem het begeven had) terug op internet. Bij andere providers kan dit ook wel eens voorvallen... Een compensatie is in mijn ogen zelfs niet echt nodig.
Antwoord
#14
Gelukkig zijn er nog nieuwsbulletins en kranten,anders had ik het niet geweten daar ik toch niet thuis was Big Grin
Antwoord
#15
Op de Telenet Blog zijn er al 408 reacties...
Antwoord
#16
Wanneer krijgen ze/we die film?
Ook al heeft bij ons denk ik niet platgelegen?
Antwoord
#17
(05-02-2013, 12:42)apotheosis schreef: Wanneer krijgen ze/we die film?
Ook al heeft bij ons denk ik niet platgelegen?
Apo, geduld jongen. Geduld is het mooiste wat er is. Smile

Ze hebben hun handen vol met defecte modems van de klanten.
Antwoord
#18
(05-02-2013, 13:16)sportgraag schreef:
(05-02-2013, 12:42)apotheosis schreef: Wanneer krijgen ze/we die film?
Ook al heeft bij ons denk ik niet platgelegen?
Apo, geduld jongen. Geduld is het mooiste wat er is. Smile

Ze hebben hun handen vol met defecte modems van de klanten.

Ik veronderstel dat ge die gewoon moet bestellen uit de videotheek en dat die dan niet aangerekend wordt.
Antwoord
#19
(04-02-2013, 16:23)warregubbi schreef: En daarbij zo'n ramp is het nu toch ook niet hé even zonder internet; in de namiddag kan iedereen (tenzij je modem het begeven had) terug op internet. Bij andere providers kan dit ook wel eens voorvallen... Een compensatie is in mijn ogen zelfs niet echt nodig.

geen ramp,ze hebben reserve servers staan als backup en op alle servers word die update geinstaleerd,word er dan niks getest????
is al even erg als soms de update's op de telenetboxen,
word kennelijk ook niet getest want zitten ook altijd bugs in na de update(s).
is toch gekend dat ze dat probleem veel hebben na een update,
en altijd hoor je het van telenet die problemen.
toevallig of niet,of onkunde van hen...

we gaan allemaal een brief krijgen met een code op denk ik waarmee we onze gratis film kunnen bestellen.
vorige maand heeft telenet al aan enkele klanten ook zo een bon gestuurd voor een gratis film tijdens de maand januari,
alleen krijg ik dat nooit Tongue
Antwoord
#20
(05-02-2013, 19:44)master-magic schreef:
(04-02-2013, 16:23)warregubbi schreef: En daarbij zo'n ramp is het nu toch ook niet hé even zonder internet; in de namiddag kan iedereen (tenzij je modem het begeven had) terug op internet. Bij andere providers kan dit ook wel eens voorvallen... Een compensatie is in mijn ogen zelfs niet echt nodig.

geen ramp,ze hebben reserve servers staan als backup en op alle servers word die update geinstaleerd,word er dan niks getest????
is al even erg als soms de update's op de telenetboxen,
word kennelijk ook niet getest want zitten ook altijd bugs in na de update(s).
is toch gekend dat ze dat probleem veel hebben na een update,
en altijd hoor je het van telenet die problemen.
toevallig of niet,of onkunde van hen...

we gaan allemaal een brief krijgen met een code op denk ik waarmee we onze gratis film kunnen bestellen.
vorige maand heeft telenet al aan enkele klanten ook zo een bon gestuurd voor een gratis film tijdens de maand januari,
alleen krijg ik dat nooit Tongue
Master is stout geweest Big Grin
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)