Grote internetpanne bij Telenet
#21
(05-02-2013, 20:24)sportgraag schreef:
(05-02-2013, 19:44)master-magic schreef:
(04-02-2013, 16:23)warregubbi schreef: En daarbij zo'n ramp is het nu toch ook niet hé even zonder internet; in de namiddag kan iedereen (tenzij je modem het begeven had) terug op internet. Bij andere providers kan dit ook wel eens voorvallen... Een compensatie is in mijn ogen zelfs niet echt nodig.

geen ramp,ze hebben reserve servers staan als backup en op alle servers word die update geinstaleerd,word er dan niks getest????
is al even erg als soms de update's op de telenetboxen,
word kennelijk ook niet getest want zitten ook altijd bugs in na de update(s).
is toch gekend dat ze dat probleem veel hebben na een update,
en altijd hoor je het van telenet die problemen.
toevallig of niet,of onkunde van hen...

we gaan allemaal een brief krijgen met een code op denk ik waarmee we onze gratis film kunnen bestellen.
vorige maand heeft telenet al aan enkele klanten ook zo een bon gestuurd voor een gratis film tijdens de maand januari,
alleen krijg ik dat nooit Tongue
Master is stout geweest Big Grin

ja,ben aan bekijken om te veranderen van aanbieder,moet alleen nog beetje bekijken wat en waar.
voor internet denk ik aan EDPnet,hebben een internetformule die ik kan nemen bij mij thuis,
50 down en 6 up voor 35,95€ (VDSL),alleen komt er nog een kost bij voor de koperdraad Wink
is ongeveer dezelfde snelheid wat ik nu heb bij telenet.
dus eens bekijken nog allemaal.
Antwoord
#22
Door de panne op zondag 3 februari kozen we ervoor om aan al onze klanten met interactieve digitale televisie een gratis film, aflevering van een serie of tv-programma naar keuze uit de TV-theek aan te bieden.

Vanaf maandag 18 februari tot eind maart krijgen alle digitale tv-klanten een brief met een waardebon (geldig tot 30 juni) voor de gratis opvraging uit de TV-theek.

Hoe werkt het?
Als digitale tv-klant krijg je een brief met persoonlijke waardebon op hetzelfde moment als je maandelijkse (e-)aanrekening. Na activering van de waardebon kun je genieten van je gratis film, aflevering van een serie of tv-programma.

We kozen voor een gratis film om zoveel mogelijk klanten te bereiken. We beseffen dat we daarmee niet iedereen tevreden stellen. Onze excuses daarvoor.

Telenet geste

Nog 2 zaken meedelen:
* Youtube filmpje over de panne bij tn:
youtube

* Belgacom community: Er wordt druk gepraat over tn panne
community Belgacom

* Userbase: Ook hier tn klanten die hun beklag doen
userbase

Dit wou ik even dorgeven...
Antwoord
#23
(06-02-2013, 00:03)sportgraag schreef: Door de panne op zondag 3 februari kozen we ervoor om aan al onze klanten met interactieve digitale televisie een gratis film, aflevering van een serie of tv-programma naar keuze uit de TV-theek aan te bieden.

Vanaf maandag 18 februari tot eind maart krijgen alle digitale tv-klanten een brief met een waardebon (geldig tot 30 juni) voor de gratis opvraging uit de TV-theek.

Hoe werkt het?
Als digitale tv-klant krijg je een brief met persoonlijke waardebon op hetzelfde moment als je maandelijkse (e-)aanrekening. Na activering van de waardebon kun je genieten van je gratis film, aflevering van een serie of tv-programma.

We kozen voor een gratis film om zoveel mogelijk klanten te bereiken. We beseffen dat we daarmee niet iedereen tevreden stellen. Onze excuses daarvoor.

Telenet geste

Nog 2 zaken meedelen:
* Youtube filmpje over de panne bij tn:
youtube

* Belgacom community: Er wordt druk gepraat over tn panne
community Belgacom

* Userbase: Ook hier tn klanten die hun beklag doen
userbase

Dit wou ik even dorgeven...

voor iets dat ze konden voorzien is dat wel poverkes,wat met mensen die internet nodig hebben voor hun zaak ofzo,
die waren al die uren niet bereikbaar.
Antwoord
#24
Zo na een 5 tal dagen afwezigheid ben ik terug van de partij.Na die panne van zondag had mijn pc het er ook ineens de brui aan gegeven zodat ik hem moest naar de winkel doen en gisteren mocht ik hem dan gaan halen.Al goed was het nog allemaal in garantie.
Antwoord
#25
(09-02-2013, 12:47)Dimira schreef: Zo na een 5 tal dagen afwezigheid ben ik terug van de partij.Na die panne van zondag had mijn pc het er ook ineens de brui aan gegeven zodat ik hem moest naar de winkel doen en gisteren mocht ik hem dan gaan halen.Al goed was het nog allemaal in garantie.
Weet ge aan wa da ta Lag?
Antwoord
#26
(09-02-2013, 13:59)sportgraag schreef:
(09-02-2013, 12:47)Dimira schreef: Zo na een 5 tal dagen afwezigheid ben ik terug van de partij.Na die panne van zondag had mijn pc het er ook ineens de brui aan gegeven zodat ik hem moest naar de winkel doen en gisteren mocht ik hem dan gaan halen.Al goed was het nog allemaal in garantie.
Weet ge aan wa da ta Lag?

nee,of wel aan mijn loempigheid of anders aan telenet.Big Grin
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)