Hd digicorder
#1
Hallo

Ik had eens een vraagje!
Ik heb in de tijd dat ik alleen woonde een huur hd digicorder en bij het samen gaan wonen met mijn vriendin was ik hem vergeten binnen te doen en heb ik via advocatenbureau een aanmaning voor de restwaarde gekregen.
Geen probleem dus,dat was mijn schuld

Nu mijn vraag is ik heb dus Telenet gecontacteerd met de vraag om deze hd digicorder te activeren op mijn vriendin haar account en doet hij raar (dc-ad2000)

Hij geeft constant 1-00,0-02,3-ad,2-bd terug
Kan er iemand mij zeggen wat het probleem hier van kan zijn??

Telenet technieker zegt dat deze digicorder defect is
Antwoord
#2
Geen idee.
Miss eens best naar de klantendienst bellen of een shop binnen gaan.
Antwoord
#3
Zal wel zijn zoals die technieker zegt omdat die een tijd stil heeft gestaan ik zou als ik van u was eerst eens bellen met de klanten dient met de vraag of je deze mag gaan omruilen.Zeg gewoon dat technieker heeft gezegd dat hij kapot is,maar dan weet je dat je daar niet voor niet staat.
Antwoord
#4
(10-11-2012, 01:19)Jurgen schreef: Hallo

Ik had eens een vraagje!
Ik heb in de tijd dat ik alleen woonde een huur hd digicorder en bij het samen gaan wonen met mijn vriendin was ik hem vergeten binnen te doen en heb ik via advocatenbureau een aanmaning voor de restwaarde gekregen.
Geen probleem dus,dat was mijn schuld

Nu mijn vraag is ik heb dus Telenet gecontacteerd met de vraag om deze hd digicorder te activeren op mijn vriendin haar account en doet hij raar (dc-ad2000)

Hij geeft constant 1-00,0-02,3-ad,2-bd terug
Kan er iemand mij zeggen wat het probleem hier van kan zijn??

Telenet technieker zegt dat deze digicorder defect is

bij de 2000 digicorder zijn dat tekens van een update van de software,
heb dit ook al eens gehad toen ik hem enkele maanden niet gebruikte en niet aangesloten was en zonder stroom stond.
de smart card moest weer een update krijgen want deze was ook niet meer up to date.
duurde bij mij een 20 tal minuten eer die alles doorlopen had en starte paar keer op weer.
Antwoord
#5
(13-11-2012, 02:19)master-magic schreef:
(10-11-2012, 01:19)Jurgen schreef: Hallo

Ik had eens een vraagje!
Ik heb in de tijd dat ik alleen woonde een huur hd digicorder en bij het samen gaan wonen met mijn vriendin was ik hem vergeten binnen te doen en heb ik via advocatenbureau een aanmaning voor de restwaarde gekregen.
Geen probleem dus,dat was mijn schuld

Nu mijn vraag is ik heb dus Telenet gecontacteerd met de vraag om deze hd digicorder te activeren op mijn vriendin haar account en doet hij raar (dc-ad2000)

Hij geeft constant 1-00,0-02,3-ad,2-bd terug
Kan er iemand mij zeggen wat het probleem hier van kan zijn??

Telenet technieker zegt dat deze digicorder defect is

bij de 2000 digicorder zijn dat tekens van een update van de software,
heb dit ook al eens gehad toen ik hem enkele maanden niet gebruikte en niet aangesloten was en zonder stroom stond.
de smart card moest weer een update krijgen want deze was ook niet meer up to date.
duurde bij mij een 20 tal minuten eer die alles doorlopen had en starte paar keer op weer.

Kan hij daarom niet beter via de klantendienst om die digicorder binnen brengen of laten binnen brengen en zo een nieuwe krijgen.
Antwoord
#6
(13-11-2012, 12:46)Dimira schreef:
(13-11-2012, 02:19)master-magic schreef:
(10-11-2012, 01:19)Jurgen schreef: Hallo

Ik had eens een vraagje!
Ik heb in de tijd dat ik alleen woonde een huur hd digicorder en bij het samen gaan wonen met mijn vriendin was ik hem vergeten binnen te doen en heb ik via advocatenbureau een aanmaning voor de restwaarde gekregen.
Geen probleem dus,dat was mijn schuld

Nu mijn vraag is ik heb dus Telenet gecontacteerd met de vraag om deze hd digicorder te activeren op mijn vriendin haar account en doet hij raar (dc-ad2000)

Hij geeft constant 1-00,0-02,3-ad,2-bd terug
Kan er iemand mij zeggen wat het probleem hier van kan zijn??

Telenet technieker zegt dat deze digicorder defect is

bij de 2000 digicorder zijn dat tekens van een update van de software,
heb dit ook al eens gehad toen ik hem enkele maanden niet gebruikte en niet aangesloten was en zonder stroom stond.
de smart card moest weer een update krijgen want deze was ook niet meer up to date.
duurde bij mij een 20 tal minuten eer die alles doorlopen had en starte paar keer op weer.

Kan hij daarom niet beter via de klantendienst om die digicorder binnen brengen of laten binnen brengen en zo een nieuwe krijgen.

hij kan proberen,maar het nieuwste model zal die normaal gezien niet krijgen,
niet iedereen kan van die actie profiteren heb ik al gelezen van 3 jaar digitale klant zijn en een nieuwe box krijgen zonder bijbetalen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)