Hervatting voetbal buitenland
#1
Misschien is het weleens handig om te weten wanneer de voetbalmatchen herbeginnen:

(Via Sporting Telenet + livestreams + Be sport 1 & 2)
+ Premier league: geen winterstop (nu FA cup dit weekend)
+ Serie A: 06 jan 13
+ Ligue1: 12 jan 13
+ Bundesliga: 18 jan 13
+ Eredivisie: 18 jan 13
+ Russisch league: 10 maart 13

+ La liga: nu dit weekend (Via Belgacom 11+ & livestreams)

Hopelijk kan iedereen een matchke meepikken Wink via tv of internet.
Antwoord
#2
Eerlijk gezegd is die formule hier bij telenet voor mij niet zo goed.Ik had het liever anders gezien zo dat ik kon kiezen tussen wat ik bv.wou willen zien,nu zit je met die volledige hoofdbrok sporting met dat volledig europees voetbal.En ik intereseer mij eerder op die eerste klasse.Dat is dan persoonlijk en ook niet voor iedereen.Maar je word bij telenet wel verplicht voor alles te betalen anders moet je maar bij belgacom blijven voor de mindere matchen te bekijken.
Antwoord
#3
(05-01-2013, 10:18)Dimira schreef: Eerlijk gezegd is die formule hier bij telenet voor mij niet zo goed.Ik had het liever anders gezien zo dat ik kon kiezen tussen wat ik bv.wou willen zien,nu zit je met die volledige hoofdbrok sporting met dat volledig europees voetbal.En ik intereseer mij eerder op die eerste klasse.Dat is dan persoonlijk en ook niet voor iedereen.Maar je word bij telenet wel verplicht voor alles te betalen anders moet je maar bij belgacom blijven voor de mindere matchen te bekijken.
Ik heb aan Telenet al een weekje gezegd dat ze alle matchen die gespeeld zijn, volledig in 'Sporting a la carte' te zetten. Wie een match gemist heeft of een niet Sporting tn abonnee, kan die match terugzien (mits betaling voor de niet abonnee). En dit wel in HD.
Niet in MD (Middeleeuws Deffenition).

Vroeger hadden PrimeSport en daar kon je 7 dagen (minstens) een buitenlands matchke zien en vooral PL.
Sinds Sporting Telenet gekomen is, is het aantal wedstrijden gedaald en het kost meer.
Nu word je getrakteerd met 'herhalingen' van oudere matchen en jaaroverzichten + documentaires van de de jaren 90.
Dat is goedkoop brol.

Maarja, ze doen verder. Ik betaal niet meer voor die slechte Sporting.
Antwoord
#4
Daarom beter een pakket formule zal terug meer kijkers lokken.Die nemen wat ze willen voor minder geld.
Antwoord
#5
(05-01-2013, 12:18)Dimira schreef: Daarom beter een pakket formule zal terug meer kijkers lokken.Die nemen wat ze willen voor minder geld.
Daar steken ze hun tijd niet in of zijn het amateurs die reclamejongens...
Antwoord
#6
jep Wink
als je film en sport neemt krijg je extra pakket bij met sport en 18+ Wink
Antwoord
#7
(05-01-2013, 22:54)natte schreef:
(05-01-2013, 22:53)master-magic schreef: jep Wink
als je film en sport neemt krijg je extra pakket bij met sport en 18+ Wink

tja en alleen entertaintment nemen gaat dat nog

jep,kost je 6€ en nog iets.
Antwoord
#8
(05-01-2013, 22:56)natte schreef:
(05-01-2013, 22:55)master-magic schreef:
(05-01-2013, 22:54)natte schreef:
(05-01-2013, 22:53)master-magic schreef: jep Wink
als je film en sport neemt krijg je extra pakket bij met sport en 18+ Wink

tja en alleen entertaintment nemen gaat dat nog

jep,kost je 6€ en nog iets.

is die shorttv en tnthd de moeite master?
als je er van houd,zijn veel herhalingen........
Antwoord
#9
Als ik moet kiezen tussen Shorts tv en tnt geef mij dan maar tnt,omdat shorts tv enkel kortfilms zijn en tnt heeft niet enkel series maar daar zijn soms ook langspeelfilms.
Antwoord
#10
(04-01-2013, 21:53)sportgraag schreef: Misschien is het weleens handig om te weten wanneer de voetbalmatchen herbeginnen:

(Via Sporting Telenet + livestreams + Be sport 1 & 2)
+ Premier league: geen winterstop (nu FA cup dit weekend)
+ Serie A: 06 jan 13
+ Ligue1: 12 jan 13
+ Bundesliga: 18 jan 13
+ Eredivisie: 18 jan 13
+ Russisch league: 10 maart 13

Betv

+ La liga: nu dit weekend (Via Belgacom 11+ & livestreams)

Belgacom 11+

Hopelijk kan iedereen een matchke meepikken Wink via tv of internet.
VErgeten de linken erbij te voegen... zo kun je even nalezen...
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)