Internet via smartphone naar latop?
#11
Bedankt Paul
Antwoord
#12
Ik heb HTC verbonden met de pc, maar ik heb geen internet terwijler wel internet is ingeschakeld.
Zou dat te maken hebben dat er geen signaal is?
Antwoord
#13
Er kwam geen signaal op de HTC. We hebben het hier op 2 pc getest en noppes.
Antwoord
#14
Bij telenet heb je hotspots en homespots, zijn 2 verschillende zaken he; hotspots is maar op bepaalde plaatsen door telenet zelf beschikbaar, mss in een vlieghaven en mcdonalds mss maar de homespots das hetgeen super is, meer en meer mensen zullen een wifi modem hebben van telenet en zo ga je op veel plaatsen gewoon kunnen surfen via wifi gratis en voor niks, enige minpuntje voor de moment is dat je slechts 2GB aan data kan verbruiken per maand.

Als je je smartphone wil gebruiken om zo via je laptop te surfen moet je provider tethering toelaten + tethering moet ingesteld staan op je smartphone enz....

Bij de iPhone mee proximus moet ge bij tethering internet.proximus.be instellen.
En dan bv bluetooth of wifi aanzetten en persoonlijke hotspot ook aanzetten, naar het wifi icoontje op de laptop gaan en daar staat mijn iPhone opeens tussen, opklikken en paswoord ingeven die op de iPhone staat bij persoonlijke hotspot en klaar is kees, werkt hier heel goed (beste is natuurlijk via 3G, via edge en grps is huile mee de pet op hoor).
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)