Keuze tn of/en Belgacom?
#1
Ik zit er sterk aan het overdenken om Telenet minder te betalen en Belgacom erbij te halen.

Ik weet niet wat ik juist wil, maar weet wel dat ik op Tn kan besparen. Jaren had ik alles van Telenet, maar daar komt stilaan verandering.
Het leven wordt duurder en een mens kan of wil niet altijd blijven betalen. Het is wat je wilt en wat je interesses zijn. Dat speelt ook een rol.

Zijn er mensen hier die Telenet en Belgacom samen hebben?

Telenet nu: internet+tv digtaal+telefoon+mobiel (king).
Nedenken:
Telenet: tv digtaal+telefoon+mobiel (king) ofwel tv digtaal+mobiel (king).
En bij Belgacom: internet alleen ofwel internet+telefoon.

Ik zie de bomen niet meer Sad
Antwoord
#2
Waarom zou je gaan voor internet van Belgacom terwijl (naar mijn mening) Telenet z'n internet beter is qua snelheid en zo.
En denk je echt goedkoper uit te komen door alles zo hard op te delen? Wat alles zo duur maakt is volgens mij de €15 kabeltv die je moet betalen...
Antwoord
#3
Ja dat hangt er vanaf hoever hij van de rop zit denk ik?Ik heb nooit hinder ondervonden van traag internet bij belgacom.Maar voor tv kan je natuurlijk zien wat je hier kan missen en desnoods daar nog wil bij nemen.Hier zit ik ook met alles en ga er ook enkele weg doen.
Antwoord
#4
Je kan ook altijd eens kijken op het forum van belgacom of een vraag stellen.Voor een vraag te stellen moet je wel eerst een account opmaken,let wel dat forum is de laatste tijd heel traag dus je kan daar gemakkelijk 30sec. moeten wachten voor aleer het opent als het al niet langer is.Het best kan je het vinden door even te googelen naar community van belgacom.Als je op één van de bovenste aanklikt heb je het forum beet.
Antwoord
#5
niet te hyperactief worden natte,hou het rustig Wink
Antwoord
#6
Mensen, ik ben eruit gekomen, want ik zie weer de bomen in het bos. Smile

Het volgende is eruit gekomen:
Belgacom&Telenet:
- Belgacom internet+tv 39E(100 gb) (promo 6 mnd, daarna 44E)
Belgacom
- Telenet tv+tel+gsm 52E (met kabelkosten erbij)
Samen: 91 euro

Telenet alleen:
-Basis shake (internet+tv+tel) Promo39E+14 kabelkosten (100 gb)
(één jaar promo)
Basis shake Telenet
- Gsm King 15E
Samen: 68 euro

(2 formules zonder Sporting tn&Prime)

Ik hoop dat ik niks vergeten ben, want het is laat!
Even laten bezinken en morgen dan hak ik hopelijk de knoop door!

Slaapse
Antwoord
#7
Ik denk dat je bij belgacom gewoon geluk moet hebben hoeveel meters je van die rop jigt.En algemeen is geweten dat belgacom iets goedkoper uitkomt dan telenet.Ik ben dan ook niet naar hier gekomen voor de duitse zenders of andere,maar gewoon voor de JPL anders had ik daar waarschijnlijk nog wel gezeten.Van traag of slechte verbinding op het internet heb ik nooit iets ondervonden.Ik versta het daarom ook niet dat ik soms mensen hoor klagen die het daar dan zo slecht hebben.Maar dat zal dan wel,want die heb je hier ook.
Antwoord
#8
Veel hangt af van verbing met de kabel/koperdraad of de modem die niet goed verbonden is met de pc,router die te traag is of nog niet is geupdate met de nieuwste firmware.
Pc die te licht is,antivirus die snelheid beperkt,enz.
Antwoord
#9
(11-01-2013, 12:01)master-magic schreef: Veel hangt af van verbing met de kabel/koperdraad of de modem die niet goed verbonden is met de pc,router die te traag is of nog niet is geupdate met de nieuwste firmware.
Pc die te licht is,antivirus die snelheid beperkt,enz.

Ja,daar heb je gelijk in hier heb je iets meer zekerheid dat het product dat geleverd word naar behoren marcheert.Bij belgacom zit je soms met dat probleem zoals je zegt dat je zowat meer geluk moet hebben zoals niet te ver van die rop zitten en dan moet alles nog perfect aangesloten zijn of het gaat ook nog niet.
Antwoord
#10
(11-01-2013, 15:30)Dimira schreef:
(11-01-2013, 12:01)master-magic schreef: Veel hangt af van verbing met de kabel/koperdraad of de modem die niet goed verbonden is met de pc,router die te traag is of nog niet is geupdate met de nieuwste firmware.
Pc die te licht is,antivirus die snelheid beperkt,enz.

Ja,daar heb je gelijk in hier heb je iets meer zekerheid dat het product dat geleverd word naar behoren marcheert.Bij belgacom zit je soms met dat probleem zoals je zegt dat je zowat meer geluk moet hebben zoals niet te ver van die rop zitten en dan moet alles nog perfect aangesloten zijn of het gaat ook nog niet.
kan je evengoed bij telenet ook hebben,
als er teveel verkeer in de straat is via internet daalt uw snelheid ook.
merk dat soms ook,woon een paar meter van een school en merk dat heel goed,er wonen hier ook veel studenten,zegt genoeg zeker.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)