Medialaan neemt tv-zender Acht over en maakt er “mannenzender” van
#1
Medialaan neemt tv-zender Acht over en maakt er “mannenzender” van

Medialaan neemt vanaf 1 juli tv-zender Acht over van Concentra en hervormt Acht tot een “mannenzender”, die in de loop van het najaar van start gaat. Naast VTM, 2BE/Q2, Vitaya, VTMKZOOM en KADET breidt MEDIALAAN zo zijn tv-activiteiten verder uit.

Bron:Het Belang van Limburg
Antwoord
#2
word dat niet beetje teveel van het goeie,
nog meer herhalingen verspreid
Antwoord
#3
Ik,zei toch dat vtm een reactie ging doen op de plannen van SBS 6!;-)
Antwoord
#4
de zender Acht was altijd al een flauw zendertje dat amper aandacht kreeg,
dat medialaan het gekocht heeft is normaal.
maar ze vernieuwen hun 2be al naar Q2 en nu acht ook nog.
ze hebben dan 5 zenders,vraag me af of ze het hoofd nog boven water kunnen houden.
Antwoord
#5
(20-06-2016, 17:58)master-magic schreef: de zender Acht was altijd al een flauw zendertje dat amper aandacht kreeg,
dat medialaan het gekocht heeft is normaal.
maar ze vernieuwen hun 2be al naar Q2 en nu acht ook nog.
ze hebben dan 5 zenders,vraag me af of ze het hoofd nog boven water kunnen houden.

Maak maar 6 zenders van want volgens Wikipedia zou LACHT ook overgenomen zijn door MEDIALAAN.
Maar voor mijn part mag LACHT opgedoekt worden want hetgeen daar uitgezonden wordt is het eerder huilen met de pet op in plaats van te lachen, wat voor irritante boel wordt daar uitgezonden? Dat werkt niet op mijn lachspieren maar eerder op mijn zenuwen.  Angry
Antwoord
#6
daar zullen ze hoop ik mee stoppen ook,trekt op geen....en dan zit dat nog in het play aanbod.
Antwoord
#7
(21-06-2016, 07:03)natte schreef:
(20-06-2016, 21:11)master-magic schreef: daar zullen ze hoop ik mee stoppen ook,trekt op geen....en dan zit dat nog in het play aanbod.

kom kom mooie programma's bij of actuatv das pas lachen Big Grin live humor Tongue

Heel veel herhaling in erbarmelijke beeldkwaliteit en dan nog voor betalen extra bovenop.
Nee dank u dan,kunnen ze beter vullen met een andere betere beeldkwaliteit zender Wink
Antwoord
#8
(21-06-2016, 10:22)master-magic schreef:
(21-06-2016, 07:03)natte schreef:
(20-06-2016, 21:11)master-magic schreef: daar zullen ze hoop ik mee stoppen ook,trekt op geen....en dan zit dat nog in het play aanbod.

kom kom mooie programma's bij of actuatv das pas lachen Big Grin live humor

Heel veel herhaling in erbarmelijke beeldkwaliteit en dan nog voor betalen extra bovenop.
Nee dank u dan,kunnen ze beter vullen met een andere betere beeldkwaliteit zender

Ik ben wel benieuwd of dat "Acht" nu ook over gaat naar HD.
Antwoord
#9
(21-06-2016, 10:36)guyke schreef:
(21-06-2016, 10:22)master-magic schreef:
(21-06-2016, 07:03)natte schreef:
(20-06-2016, 21:11)master-magic schreef: daar zullen ze hoop ik mee stoppen ook,trekt op geen....en dan zit dat nog in het play aanbod.

kom kom mooie programma's bij of actuatv das pas lachen Big Grin live humor

Heel veel herhaling in erbarmelijke beeldkwaliteit en dan nog voor betalen extra bovenop.
Nee dank u dan,kunnen ze beter vullen met een andere betere beeldkwaliteit zender

Ik ben wel benieuwd of dat "Acht" nu ook over gaat naar HD.

Het is te hopen,en dat het bij alle providers blijft ook.
Antwoord
#10
(21-06-2016, 19:57)natte schreef:
(21-06-2016, 10:36)guyke schreef:
(21-06-2016, 10:22)master-magic schreef:
(21-06-2016, 07:03)natte schreef:
(20-06-2016, 21:11)master-magic schreef: daar zullen ze hoop ik mee stoppen ook,trekt op geen....en dan zit dat nog in het play aanbod.

kom kom mooie programma's bij of actuatv das pas lachen Big Grin live humor

Heel veel herhaling in erbarmelijke beeldkwaliteit en dan nog voor betalen extra bovenop.
Nee dank u dan,kunnen ze beter vullen met een andere betere beeldkwaliteit zender

Ik ben wel benieuwd of dat "Acht" nu ook over gaat naar HD.

Menzo hd

Val ik van in slaap Tongue
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)