Mobistar TV breid netwerk verder uit
#1
Voortaan kunnen de Mobistar-abonnees in de provincies Vlaams-Brabant en Waals-Brabant en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, behalve het gebied van SFR (voorheen Numericable), genieten van internet en digitale tv van Mobistar via de kabel. Dat heeft Mobistar vandaag aangekondigd. De provider breidt stap per stap uit in heel België tegen het einde van dit jaar. Enkel klanten met een gsm-abonnement bij Mobistar kunnen het pack met internet en digitale tv bestellen. Dit is nu mogelijk in heel de provincies Vlaams-Brabant en Waals-Brabant, het Brussels gebied van VOO en Telenet en de steden Aalst en Bergen. Meer info kan u vinden op mobistar.be/tv.
Antwoord
#2
tegen het einde van dit jaar moet iedereen in vlaanderen het kunnen nemen,
laat ze eerst het netwerk aanpassen voor mobistar Wink
Antwoord
#3
Ik zag een ander topic over het zenderaanbod.
Daar kon ik niet reageren, want het topic is gesloten.
Vind de lijst wel wat vreemd, vrije zenders als Arte Belgique en TVE, BBC World Service radio, ... staan niet in het lijstje ?
Omgekeerd kun je wel naar TV Breizh kijken, terwijl dat bij Telenet in een betaalpakket zit.
Vreemde keuze.
Zouden hun decoders die vrije zenders verbergen, want ze zitten toch gewoon onversleuteld op de kabel ???
Antwoord
#4
(15-03-2016, 23:08)boulder schreef: Ik zag een ander topic over het zenderaanbod.
Daar kon ik niet reageren, want het topic is gesloten.
Vind de lijst wel wat vreemd, vrije zenders als Arte Belgique en TVE, BBC World Service radio, ... staan niet in het lijstje ?
Omgekeerd kun je wel naar TV Breizh kijken, terwijl dat bij Telenet in een betaalpakket zit.
Vreemde keuze.
Zouden hun decoders die vrije zenders verbergen, want ze zitten toch gewoon onversleuteld op de kabel ???

Wat ik er van begrijp als ik alle berichten lees over mobistar tv is dat ze de zenders via utp doorsturen bij mobistar tv.
Want klanten die de kabel uittrekken op de box kunnen nog verder kijken.
Zou het eens willen testen
Antwoord
#5
(15-03-2016, 23:21)master-magic schreef: Wat ik er van begrijp als ik alle berichten lees over mobistar tv is dat ze de zenders via utp doorsturen bij mobistar tv.
Want klanten die de kabel uittrekken op de box kunnen nog verder kijken.
Zou het eens willen testen
Ik heb dat ergens ook gelezen, maar lijkt mij moeilijk te geloven, da's dan eigenlijk IPTV via de kabel, totaal inefficiënt dan.
Antwoord
#6
(15-03-2016, 23:52)boulder schreef:
(15-03-2016, 23:21)master-magic schreef: Wat ik er van begrijp als ik alle berichten lees over mobistar tv is dat ze de zenders via utp doorsturen bij mobistar tv.
Want klanten die de kabel uittrekken op de box kunnen nog verder kijken.
Zou het eens willen testen
Ik heb dat ergens ook gelezen, maar lijkt mij moeilijk te geloven, da's dan eigenlijk IPTV via de kabel, totaal inefficiënt dan.

Inderdaad,daarom dat ik het eens wil testen,
Als ze spreken tot 4 streams te kunnen gebruiken dan wil ik eens weten in welke beeldkwaliteit dat dan is.
Totaal een spijtige zaak als je kabel tv hebt digitaal en het dan nog eens omzet naar ip signalen.
Antwoord
#7
Dus dan heb ik toch gelijk dat we op een termijn allemaal iptv kijken ;-)
Antwoord
#8
(16-03-2016, 13:22)chukky2 schreef: Dus dan heb ik toch gelijk dat we op een termijn allemaal iptv kijken ;-)
Op termijn, als we allemaal op fiber zitten, maar dan is het niet meer "de kabel", hee.
Met de huidige kabel werkt dat negatief.
Antwoord
#9
(16-03-2016, 13:26)natte schreef: boulder ga jij het nemen
Ik zie eigenlijk voor mezelf geen enkele reden om dat te nemen.
Mijn GSM abonnement is niet van Mobistar, en mijn internet is niet op de kabel.
En bovendien, Mobistar heeft geen enkele zender die ik al niet bij Telenet heb.
Antwoord
#10
Je zou het kunnen nemen omdat het goedkoper is maar je mist dan een pak basis zenders dat je bij telenet hebt en je internet als je bv whoppa hebt is ook de helft minder van snelheid.
En wat dan als het beschikbaar is bij jou en je moet dan weer alles veranderen,andere modem en andere kabels leggen en nieuwe ontvanger enz.
En kan je wel al iets opnemen nu,ze zouden tot 4 programma's opnemen,maar in welke kwaliteit enz.
Toch even willen testen of andere racties afwachten van wie het heeft.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)