NGC Wild HD Nu in Play More
#1
Vanaf nu vind je NGC Wild HD in het Play More aanbod op je digi(corder/box).
Antwoord
#2
Niet te vroeg roepen.
Hier komt de zender wel in de lijst voor die ik vind met de Dreambox, maar als ik de bitrate viewer gebruik, sluit die zich direct weer.
Dat betekent dat er geen video of audio opzit.
Misschien is dat waar jij woont anders, maar hier zit hij er alleen qua naam op (maar de rest zal wel binnenkort komen, natuurlijk).
Antwoord
#3
(30-09-2015, 18:06)boulder schreef: Niet te vroeg roepen.
Hier komt de zender wel in de lijst voor die ik vind met de Dreambox, maar als ik de bitrate viewer gebruik, sluit die zich direct weer.
Dat betekent dat er geen video of audio opzit.
Misschien is dat waar jij woont anders, maar hier zit hij er alleen qua naam op (maar de rest zal wel binnenkort komen, natuurlijk).

hier zelfde Wink

zal morgenvroeg in orde gebracht worden denk ik waneer die nieuwe zender start.
Antwoord
#4
(30-09-2015, 19:17)natte schreef: telenet dikke boelen hier nog niks

start ook officieel op 1 oktober hé,en enkel met Play More te zien Wink
Antwoord
#5
Op welk kanaal zal die zender te zien zijn?
Antwoord
#6
(30-09-2015, 19:51)apestaart12 schreef: Op welk kanaal zal die zender te zien zijn?

Ik gok op kanaal 507, achter Animal Planet HD.
Antwoord
#7
(30-09-2015, 21:50)dannydevuyst schreef:
(30-09-2015, 19:51)apestaart12 schreef: Op welk kanaal zal die zender te zien zijn?

Ik gok op kanaal 507, achter Animal Planet HD.

Het is inderdaad te vinden op kanaal 507.
Eigenaardig genoeg kan ik die zender net als BBC First ook gewoon ontvangen op mijn CI+ module desondanks Play More niet geactiveerd is.
Antwoord
#8
(01-10-2015, 11:30)apestaart12 schreef:
(30-09-2015, 21:50)dannydevuyst schreef:
(30-09-2015, 19:51)apestaart12 schreef: Op welk kanaal zal die zender te zien zijn?

Ik gok op kanaal 507, achter Animal Planet HD.

Het is inderdaad te vinden op kanaal 507.
Eigenaardig genoeg kan ik die zender net als BBC First ook gewoon ontvangen op mijn CI+ module desondanks Play More niet geactiveerd is.

hier ook nog open met play,denk dat ze hem nog niet hebben aangepast en nog in basis zit of openstaat.

beeldkwaliteit kan beter,op de subs zie je een gekartelde witte rand wat niet zuiver oogt en zeker niet voor een HD kanaal zo grote subs,
al zijn deze op satelliet ook zo groot,maar betere kwaliteit daar de box zelf de subs maakt en niet de provider,
telenet hun subs systeem is nog voor een SD kanaal Wink is niet mooi voor een hd kanaal,
al is het beeld ook niet zo zuiver,teveel compressie met mpeg4 Wink
is nadeel aan mpeg4 dat er meer gecomprimeerd word en je het ziet aan het beeld vrees ik.
Antwoord
#9
Normaal is MPEG4 (H.264 eigenlijk) beter dan MPEG2, maar dat is dan wel als je ze beiden op dezelfde bandbreedte uitzendt.
Als je natuurlijk MPEG2 op 8Mbps gaat doorsturen, en MPEG4 op maar 2Mbps (om maar een voorbeeld te geven) dan zal MPEG4 er slechter uitzien.
Denk dat ze toch wat teveel aan het proppen zijn de laatste tijd, ik merk dat de Nederlandse HD zenders bijv. ook maar tussen de 4 en 6Mbps halen.
Hopelijk gaan ze de zenders in de toekomst meer bandbreedte geven.
Antwoord
#10
(01-10-2015, 16:08)boulder schreef: Normaal is MPEG4 (H.264 eigenlijk) beter dan MPEG2, maar dat is dan wel als je ze beiden op dezelfde bandbreedte uitzendt.
Als je natuurlijk MPEG2 op 8Mbps gaat doorsturen, en MPEG4 op maar 2Mbps (om maar een voorbeeld te geven) dan zal MPEG4 er slechter uitzien.
Denk dat ze toch wat teveel aan het proppen zijn de laatste tijd, ik merk dat de Nederlandse HD zenders bijv. ook maar tussen de 4 en 6Mbps halen.
Hopelijk gaan ze de zenders in de toekomst meer bandbreedte geven.

heb het ook gemerkt op enkele muxen dat er veel zenders opzitten en bv NED3 HD geen mooi HD beeld geeft,
denk mede door teveel comprimeren met resultaat,lager bitrate's.
maar ze zien het bij de concurentie ook gebeuren en amper iemand die er over klaagt.
en zo kunnen ze meer zender toevoegen bij telenet zonder extra mux in te stellen dat gebruikt word voor on demand,
ze hebben nu al 6 muxen voor on demand in gebruik.
is net of er elk jaar er ene bij komt,
er is dan ook veel meer on demand aanvragen hoor ik in m'n omgeving.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)