Nickelodeon-Teennick in HD????
#1
ik zit deze nacht wat teen nick te kijken en er staat een hele tijd al HD in het beeld,
vind het beeld ook veel zuiverder dan vorige week,heb de indruk dat deze ook in HD uitzend op telenet.
weet iemand meer info daarover of het zo is of dat ze gewoon het HD beeld in SD doorgeven.
Antwoord
#2
Ah, nog niet gezien, ik zal vanavond eens kijken. Blijkbaar zijn ze bij Telenet met veranderingen bezig.
Antwoord
#3
(08-09-2015, 02:47)master-magic schreef: ik zit deze nacht wat teen nick te kijken en er staat een hele tijd al HD in het beeld,
vind het beeld ook veel zuiverder dan vorige week,heb de indruk dat deze ook in HD uitzend op telenet.
weet iemand meer info daarover of het zo is of dat ze gewoon het HD beeld in SD doorgeven.

Blijkbaar inderdaad wat nieuwe HD zenders toegevoegd.

Volgens Totaaltv (http://www.totaaltv.nl/nieuws/20791/tele...d-uit.html):

Het Belgische kabelbedrijf Telenet heeft per direct het HD-aanbod uitgebreid. Telenet is een zusterbedrijf van Ziggo en eigendom van het Britse mediabedrijf Liberty Global.

Telenet-klanten met een geschikt abonnement kunnen vanaf nu naar Disney Channel, Nickelodeon, TLC en Eurosport 2 in HD-kwaliteit kijken. Het zenderaanbod van Telenet wordt later dit jaar nog verder aangepast en uitgebreid. In België is Telenet met Proximus TV in klantenstrijd op de Belgische markt voor vaste diensten, bestaande uit tv, internet en bellen.
Antwoord
#4
(08-09-2015, 16:51)natte schreef:
(08-09-2015, 11:31)asips77 schreef:
(08-09-2015, 02:47)master-magic schreef: ik zit deze nacht wat teen nick te kijken en er staat een hele tijd al HD in het beeld,
vind het beeld ook veel zuiverder dan vorige week,heb de indruk dat deze ook in HD uitzend op telenet.
weet iemand meer info daarover of het zo is of dat ze gewoon het HD beeld in SD doorgeven.

Blijkbaar inderdaad wat nieuwe HD zenders toegevoegd.

Volgens Totaaltv (http://www.totaaltv.nl/nieuws/20791/tele...d-uit.html):

Het Belgische kabelbedrijf Telenet heeft per direct het HD-aanbod uitgebreid. Telenet is een zusterbedrijf van Ziggo en eigendom van het Britse mediabedrijf Liberty Global.

Telenet-klanten met een geschikt abonnement kunnen vanaf nu naar Disney Channel, Nickelodeon, TLC en Eurosport 2 in HD-kwaliteit kijken. Het zenderaanbod van Telenet wordt later dit jaar nog verder aangepast en uitgebreid. In België is Telenet met Proximus TV in klantenstrijd op de Belgische markt voor vaste diensten, bestaande uit tv, internet en bellen.
Vooral laatste is mooi verder aangepast en uitgebreid. Weer 5 zenders weg en ene bij dus we kennen mannen van t€l€N€t

welke zijn er nu weer weg,ik zie geen enkele weg gaan,enkel dat de SD versies in HD komen en kan dat maar aanprijzen,
SD is tegenwoordig niet meer van dat in een wereld waar UHD om de hoek komt.
nu nog de namen aanpassen ook en het is ok,
zag al dat ze ermee bezig waren vannacht want enkele zenders waren op zwart en na 10 minuten werkten ze weer.
TLC vond ik geen HD beeld waardig en op disney valde het zelf niet op.
Antwoord
#5
(08-09-2015, 17:24)master-magic schreef:
(08-09-2015, 16:51)natte schreef:
(08-09-2015, 11:31)asips77 schreef:
(08-09-2015, 02:47)master-magic schreef: ik zit deze nacht wat teen nick te kijken en er staat een hele tijd al HD in het beeld,
vind het beeld ook veel zuiverder dan vorige week,heb de indruk dat deze ook in HD uitzend op telenet.
weet iemand meer info daarover of het zo is of dat ze gewoon het HD beeld in SD doorgeven.

Blijkbaar inderdaad wat nieuwe HD zenders toegevoegd.

Volgens Totaaltv (http://www.totaaltv.nl/nieuws/20791/tele...d-uit.html):

Het Belgische kabelbedrijf Telenet heeft per direct het HD-aanbod uitgebreid. Telenet is een zusterbedrijf van Ziggo en eigendom van het Britse mediabedrijf Liberty Global.

Telenet-klanten met een geschikt abonnement kunnen vanaf nu naar Disney Channel, Nickelodeon, TLC en Eurosport 2 in HD-kwaliteit kijken. Het zenderaanbod van Telenet wordt later dit jaar nog verder aangepast en uitgebreid. In België is Telenet met Proximus TV in klantenstrijd op de Belgische markt voor vaste diensten, bestaande uit tv, internet en bellen.
Vooral laatste is mooi verder aangepast en uitgebreid. Weer 5 zenders weg en ene bij dus we kennen mannen van t€l€N€t

welke zijn er nu weer weg,ik zie geen enkele weg gaan,enkel dat de SD versies in HD komen en kan dat maar aanprijzen,
SD is tegenwoordig niet meer van dat in een wereld waar UHD om de hoek komt.
nu nog de namen aanpassen ook en het is ok,
zag al dat ze ermee bezig waren vannacht want enkele zenders waren op zwart en na 10 minuten werkten ze weer.
TLC vond ik geen HD beeld waardig en op disney valde het zelf niet op.
Heb zonet eens gekeken en zie enkel bij Eurosport2 HD staan, alsook bij Nickelodeon, daar staat rechts onderaan de letters HD.
Bij TLC en Disney Channel staat nog géén HD bij. Zenden die nu uit in HD of niet ???
Antwoord
#6
TLC wel,je ziet het aan de subs die zuiverder zijn in beeld,daarvoor hadden die spikkels rond de letters van teveel compressie in SD beeld.
bij disney merk ik het ook dat het beeld zuiverder is dan daarvoor bij snelle beelden.
Antwoord
#7
(08-09-2015, 18:42)natte schreef: inderdaad tlc en disney niets. wat met 5 is uitdrukking als telenet zegt dat ze content gaan aanpassen hou mijn hart dan vast. meestal vliegen er dan.
spiketv zullen ze ook wel tot nieuwe zenders rekenen

Canal Digitaal en Tv Vlaanderen doen dit toch ook met hun deelkanalen,ze zeggen ook dat 1 kanaal is in hun aantal.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)