Nieuwe Muziekkanalen gratis op satelliet
#1
Satellietkijkers in Nederland kunnen het tv-aanbod uitbreiden met twee nieuwe muziekkanalen. Hiervoor dient men wel een schotelantenne te hebben die op de Astra2-satellietpositie is uitgericht.

De in het Verenigd Koninkrijk bekende radiozenders Capital FM en Heart zijn begonnen met de tv-kanalen Capital TV en Heart TV. De tv- en radiozenders zijn allen eigendom van het Engelse mediabedrijf Global Radio. Zowel de tv- als radiozenders zijn ongecodeerd via de Astra2-satellietpositie op 28,2 graden oost te bekijken en beluisteren.
Voorlopig non-stop videoclips
Op beide tv-zenders zijn voorlopig non-stop videoclips te zien. De nieuwere hits van onder meer David Guetta en Bruno Mars zijn via Capital TV te zien. Op Heart TV kan men naast nieuwe hits ook muziek uit vooral de jaren ’80 en ’90 bekijken. De muziekkeuze van beide nieuwe muziekkanalen sluit aan bij de muziek die de radiozenders onder dezelfde namen uit de radiospeakers laten klinken.

Uitzendfrequentie Capital TV en Heart TV
Beide tv-kanalen zenden ongecodeerd uit via de Eurobird 28A satelliet (28,5 graden oost) die gelijktijdig op de Astra2-satellietpositie op 28,2 graden oost te ontvangen is. De uitzendfrequentie is 12.523 GHZ V – 27500 – 2/3.

Geschreven door: Jarco Kriek
Antwoord
#2
Alee zoveel temeer een voordeel om een schotel te plaatsen lijkt me.Undecided
Antwoord
#3
(28-10-2012, 17:08)natte schreef:
(27-10-2012, 15:56)Dimira schreef: Alee zoveel temeer een voordeel om een schotel te plaatsen lijkt me.Undecided


komaan manne ik zeg dit al jaren schotel uitstekende aanvulling op de kabel en heb ook iptv ook goede aanvulling koretom pak alles

Worde gij dan mijne investeerder?Big Grin
Antwoord
#4
moest het allemaal niet zoveel geld kosten om alles te nemen dan zou het geen probleem zijn,
maar reken eens uit als je elke vlaamse aanbieder in huis wilt nemen.
en wat zie je dan,over algemeen zijn het allemaal dezelfde zenders.
Antwoord
#5
Dat is waar maar als ik zie wat buitenlandse zenders kunnen aanbieden dat zijn daar zijn veel zenders bij die op sat zitten of waar wij nog nooit of nauwelijks van gehoord hebben.Ik zou nu ook graag in Zwitserland willen wonen niet enkel voor die zenders maar ook voor het landschap.Ik denk zelf dat het medialandschap in Nederland beter is dan België.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)