Nieuwe tv-box
#21
(12-04-2019, 20:35)master-magic schreef:
(12-04-2019, 18:34)natte schreef: Amaai dikke boelen allemaal lees ik. Liever gewoon en meer zenders en apps

die zenders verdwijnen zelf, zie in nl hoe ze daar bij KPN heleboel standaard zenders verliezen.
als zenders niet meer in de Benelux willen beschikbaar zijn dan gaan er geen bij komen.
Inderdaad, kijk ook eens wat Disney gedaan heeft.
Veel van hun zenders halen ze weg, en dan beginnen ze met Disney+, een streaming aanbod.
Ze hebben geld geroken.
Ik vrees dat ze hun lineaire zenders (waaronder National Geographic) doelbewust verder gaan laten verwateren, om ze dan te gebruiken als reclame voor hun Disney+.
Antwoord
#22
Volgens mij zijn ze veel te laat met zo een soort box.
Antwoord
#23
op de nieuwe box vanaf 850 : telenet1, op 851 telenet2, op 852 telenet3, op 853 telenet4, op 854 telenet5,

ben eens benieuwd wat men ermee gaat aanvangen
Antwoord
#24
(16-04-2019, 17:04)zorro123 schreef: op de nieuwe box vanaf 850 : telenet1, op 851 telenet2, op 852 telenet3, op 853 telenet4, op 854 telenet5,

ben eens benieuwd wat men ermee gaat aanvangen

info geven via pancarte over de telenetbox, ze gebruiken daarvoor de muxen die nu nog gebruikt worden op de digicorders en boxen.
Antwoord
#25
Zolang de bugs niet uit de box is en de cloud opname niet soms enkele uren plat ligt zodat je niks kan doen dan is er nog geen reden voor streams ook want dan ligt dat er ook uit.
Van zodra alles stabiel is kan er meer apps opkomen, de Netflix app is ook nog niet stabiel bij elke klant.
Antwoord
#26
Ze moeten wel alles aanpassen naar de Vlaamse versie zoals de vorige modellen zodat klanten weinig verschil zien qua opties van werken met opnames enz, dat ze dan voor het ene een oplossing vinden en het andere niet is omdat ze samenwerken met dat bedrijf van de box en samenwerken en dat wat langer duurt,
Hoe lang heeft het niet geduurd met de eerste boxen eer die goed werkten ???
Antwoord
#27
(19-04-2019, 21:20)master-magic schreef: Zolang de bugs niet uit de box is en de cloud opname niet soms enkele uren plat ligt zodat je niks kan doen dan is er nog geen reden voor streams ook want dan ligt dat er ook uit.
Van zodra alles stabiel is kan er meer apps opkomen, de Netflix app is ook nog niet stabiel bij elke klant.

Ik zie de laatste weken iets héél vreemds op mijn tv.

Bij ondertiteling van alle programma's van "één" flikkert er een wit puntje mee dat toch wel storend overkomt.
Bij andere zenders heb ik dit niet.

Ik had eerst gedacht aan een dode pixel maar zoals ik al heb vermeld gebeurt het alléén bij de ondertiteling van programma's op één.

Waar of wat kan hier de oorzaak van zijn?

Tv zou ik toch niet zeggen want dan zou hij het op alle zenders moeten hebben hé. Undecided
Antwoord
#28
(22-04-2019, 17:01)guyke schreef:
(19-04-2019, 21:20)master-magic schreef: Zolang de bugs niet uit de box is en de cloud opname niet soms enkele uren plat ligt zodat je niks kan doen dan is er nog geen reden voor streams ook want dan ligt dat er ook uit.
Van zodra alles stabiel is kan er meer apps opkomen, de Netflix app is ook nog niet stabiel bij elke klant.

Ik zie de laatste weken iets héél vreemds op mijn tv.

Bij ondertiteling van alle programma's van "één" flikkert er een wit puntje mee dat toch wel storend overkomt.
Bij andere zenders heb ik dit niet.

Ik had eerst gedacht aan een dode pixel maar zoals ik al heb vermeld gebeurt het alléén bij de ondertiteling van programma's op één.

Waar of wat kan hier de oorzaak van zijn?

Tv zou ik toch niet zeggen want dan zou hij het op alle zenders moeten hebben hé. Undecided

is een gekend probleem bij de VRT, bij canvas en Ketnet is het probleem er ook.
het is doorgegeven, is omdat de VRT een nieuw lettertype gebruikt voor hun ondertiteling en dit probleem dus veroorzaakt dat er zo een puntje is.
Antwoord
#29
(22-04-2019, 18:39)master-magic schreef:
(22-04-2019, 17:01)guyke schreef:
(19-04-2019, 21:20)master-magic schreef: Zolang de bugs niet uit de box is en de cloud opname niet soms enkele uren plat ligt zodat je niks kan doen dan is er nog geen reden voor streams ook want dan ligt dat er ook uit.
Van zodra alles stabiel is kan er meer apps opkomen, de Netflix app is ook nog niet stabiel bij elke klant.

Ik zie de laatste weken iets héél vreemds op mijn tv.

Bij ondertiteling van alle programma's van "één" flikkert er een wit puntje mee dat toch wel storend overkomt.
Bij andere zenders heb ik dit niet.

Ik had eerst gedacht aan een dode pixel maar zoals ik al heb vermeld gebeurt het alléén bij de ondertiteling van programma's op één.

Waar of wat kan hier de oorzaak van zijn?

Tv zou ik toch niet zeggen want dan zou hij het op alle zenders moeten hebben hé. Undecided

is een gekend probleem bij de VRT, bij canvas en Ketnet is het probleem er ook.
het is doorgegeven, is omdat de VRT een nieuw lettertype gebruikt voor hun ondertiteling en dit probleem dus veroorzaakt dat er zo een puntje is.

Dit heb ik al zo'n 2 maanden .En inderdaad ook bij Canvas/Ketnet.

Dit probleem lijkt me dan toch lang te duren  vooraleer het opgelost wordt.
Antwoord
#30
(22-04-2019, 18:59)guyke schreef:
(22-04-2019, 18:39)master-magic schreef:
(22-04-2019, 17:01)guyke schreef:
(19-04-2019, 21:20)master-magic schreef: Zolang de bugs niet uit de box is en de cloud opname niet soms enkele uren plat ligt zodat je niks kan doen dan is er nog geen reden voor streams ook want dan ligt dat er ook uit.
Van zodra alles stabiel is kan er meer apps opkomen, de Netflix app is ook nog niet stabiel bij elke klant.

Ik zie de laatste weken iets héél vreemds op mijn tv.

Bij ondertiteling van alle programma's van "één" flikkert er een wit puntje mee dat toch wel storend overkomt.
Bij andere zenders heb ik dit niet.

Ik had eerst gedacht aan een dode pixel maar zoals ik al heb vermeld gebeurt het alléén bij de ondertiteling van programma's op één.

Waar of wat kan hier de oorzaak van zijn?

Tv zou ik toch niet zeggen want dan zou hij het op alle zenders moeten hebben hé. Undecided

is een gekend probleem bij de VRT, bij canvas en Ketnet is het probleem er ook.
het is doorgegeven, is omdat de VRT een nieuw lettertype gebruikt voor hun ondertiteling en dit probleem dus veroorzaakt dat er zo een puntje is.

Dit heb ik al zo'n 2 maanden .En inderdaad ook bij Canvas/Ketnet.

Dit probleem lijkt me dan toch lang te duren  vooraleer het opgelost wordt.

Ik heb eens een mailtje gestuurd naar "VRT" en heb hier antwoord op gekregen:
Bedankt voor uw belangstelling voor VRT.
 
We waarderen het wanneer kijkers, luisteraars en andere mediagebruikers hun mening en feedback met ons delen. Wij trachten hier vervolgens in de mate van het mogelijke rekening mee te houden.
 
Uw opmerking is terecht. We zijn onlangs overgegaan naar een TrueType font en de nieuwe encoder blijkt dit te veroorzaken. 

We zullen dit dan ook opnemen met de leverancier, zo dat het samen met het live mixed mode probleem opgelost kan worden. Wij excuseren ons graag voor het eventuele ongemak.
 
Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest en wensen u nog veel luister- en kijkplezier met ons aanbod.
 
Met vriendelijke groeten,
Anabel Coremans

VRT Klachtencoördinator
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)