Nieuwe tv-box
#51
(05-05-2019, 17:37)chukky2 schreef: Is dat bij tv Vlaanderen ook te zien? Ik merk niets op

op tv Vlaanderen is dit ook, is heel erg fijn en enkel zichtbaar op donkere achtergrond dat er zo klein wit puntje pinkt bij lange ondertiteling,
ben aan het kijken effe naar De Colombus op één HD en al opgemerkt.
vrees dat het ligt aan hoe fijner de apparatuur het beeld doorgeeft in resolutie dat het beter te zien is.
op Tv Vlaanderen valt het niet zo op,
bij de gewone digicorder bij telenet valt het meer op,
en op de telenetbox zie je het beste omdat die in een betere beeldkwaliteit kan doorsturen op tv. (tot 4K)
Antwoord
#52
(05-05-2019, 17:58)master-magic schreef:
(05-05-2019, 17:37)chukky2 schreef: Is dat bij tv Vlaanderen ook te zien? Ik merk niets op

op tv Vlaanderen is dit ook, is heel erg fijn en enkel zichtbaar op donkere achtergrond dat er zo klein wit puntje pinkt bij lange ondertiteling,
ben aan het kijken effe naar De Colombus op één HD en al opgemerkt.
vrees dat het ligt aan hoe fijner de apparatuur het beeld doorgeeft in resolutie dat het beter te zien is.
op Tv Vlaanderen valt het niet zo op,
bij de gewone digicorder bij telenet valt het meer op,
en op de telenetbox zie je het beste omdat die in een betere beeldkwaliteit kan doorsturen op tv. (tot 4K)

Het lijkt opgelost te zijn want sinds gisteren (20/05/2019) géén storing meer. Smile
Antwoord
#53
Eindelijk heeft de VRT de ondertitels ook eindelijk naar een kleinere aangenamere tekst aangepast daar had ik ook op gereclameerd vooral de hoogwaardige zender canvas bij reportages en series dat die ondertitels zeer storend te grote ondertitels hebben, heeft ook heel lang geduurd dat er eindelijk normale fijne ondertitels verschijnen.
Antwoord
#54
Heeft iemand die nieuwe box uitvoerend getest op de kwaliteit bij opnames in de cloud, zijn de opnames van dezelfde kwaliteit als op een hard schijf als voordien daar ik vannacht las dat op de Nederlandse Ziggo box (dezelfde box als wij nu krijgen) opnames in de cloud van slecht kwaliteit zijn dat is een no-go als dit het geval moest zijn!
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)