Nieuwe yelo op de digicorders.
(16-03-2014, 19:20)natte schreef:
(15-03-2014, 21:37)master-magic schreef:
(15-03-2014, 21:20)natte schreef:
(15-03-2014, 14:32)Dimira schreef:
(15-03-2014, 11:31)natte schreef: steek je coax in je tv tuner en kijk of je nog analoog kijkt zoals master zei . dan weet je het snel

Maar als je nog kabel hebt zal je wel analoog kunnen zien,maar dan kan je waarschijnlijk niet zien of die update er op staat.Misschien is het wel mogelijk dat ik mijn decoder wissel met die van mijn moeder?

als je kabeldistributie niet meer betaald analoog ook weg

zolang ze geen filter steken buiten zal er nog analoog beeld zijn Wink
maar als je dat niet meer betaalt steken ze die filter dan?

ja,als ze eens in de buurt zijn steken ze die er op Wink
Antwoord
(16-03-2014, 20:47)Dimira schreef: Helpt niks heb al naar technische dienst gebeld en dan voor een nieuwe decoder te gaan halen moet ik nu kilometers verder zonder vervoer.Vroeger achter de deur,ik denk dat ge me volgende week kunt verwelkomen.

er is een vdsl probleem geweest in belgie op sommige aanbieders,
heb het ook gehad dat mijn internet vele keren uitviel op een avond.
Antwoord
Telenet: sterke stijging gebruik Yelo TV tijdens WK Voetbal

Sinds het begin van het WK Voetbal hebben zich 11.000 nieuwe gebruikers gemeld voor de Yelo TV applicatie van Telenet. De app van de Belgische kabelaanbieder is bedoeld om streaming en live tv te kunnen bekijken op pc, tablet en smartphone.

Volgens Telenet wordt Yelo TV op grote schaal als tweede scherm-app gebruikt tijdens WK-wedstrijden. Er zijn nu 450.000 klanten die regelmatig tv-kijken op het tweede scherm via de Yelo TV-app. De afgelopen 30 dagen keek daarvan gemiddeld een kwart (120.000 unieke gebruikers per dag), via de Yelo app of website. De piekmomenten van de Yelo TV-app volgen het speelschema van het WK om 18.00, 21.00 en 23.00 uur.

Tijdens wedstrijden met het Belgisch elftal waren er minder Yelo TV-gebruikers, mogelijk omdat meer mensen dan de wedstrijd via de tv volgen.
Antwoord
4 dingen die je nog niet wist over Yelo TV

1. Wanneer je een programma opneemt terwijl het al begonnen is, neem je het toch helemaal op. Vanaf het begin dus.

2. Met het nieuwe Yelo TV-menu kun je supersnel van zender naar zender zappen:

druk omhoog of omlaag op de navigatietoetsen om tussen de zenders te scrollen.
laat de navigatietoets los bij de zender van je keuze.

3. Met die pijltjes rondom de OK-toets kun je overigens nog méér:

druk je op het rechterpijltje, dan spoel je in 1 beweging 10 minuten verder (linkerpijl is terugspoelen)
druk je op het pijltje naar boven, dan ga je naar het begin van je opname. Het pijltje naar beneden brengt je naar het einde.

4. Op basis van de films en series die je opzocht of bekeek krijg je suggesties volgens het principe ‘vind je dit leuk, dan vind je wellicht ook dat leuk’ of ‘anderen keken ook naar...’. Zo ontdek je keer op keer iets nieuws
Antwoord
(03-08-2014, 17:04)zorro123 schreef: 4 dingen die je nog niet wist over Yelo TV

1. Wanneer je een programma opneemt terwijl het al begonnen is, neem je het toch helemaal op. Vanaf het begin dus.

2. Met het nieuwe Yelo TV-menu kun je supersnel van zender naar zender zappen:

druk omhoog of omlaag op de navigatietoetsen om tussen de zenders te scrollen.
laat de navigatietoets los bij de zender van je keuze.

3. Met die pijltjes rondom de OK-toets kun je overigens nog méér:

druk je op het rechterpijltje, dan spoel je in 1 beweging 10 minuten verder (linkerpijl is terugspoelen)
druk je op het pijltje naar boven, dan ga je naar het begin van je opname. Het pijltje naar beneden brengt je naar het einde.

4. Op basis van de films en series die je opzocht of bekeek krijg je suggesties volgens het principe ‘vind je dit leuk, dan vind je wellicht ook dat leuk’ of ‘anderen keken ook naar...’. Zo ontdek je keer op keer iets nieuws

wel als nr. 1 klopt : dan zijn ze goed bezig
Antwoord
Registreer je tv toestellen voor yelo tv en blijf tv kijken op elk scherm

Vanaf 30 september dien je je toestellen (smartphones, tablets, computers) te registreren om op Yelo TV jouw Rex Rio en Sporting Telenet te gebruiken. Dat moet om te voldoen aan de internationale standaarden en aan onze contracten met de filmdistributeurs en zenders. Je kunt tot 5 verschillende toestellen registreren en Rex Rio en Sporting Telenet kijken op 2 van deze toestellen tegelijk. Je toestel registreren is heel eenvoudig.
Registreer je toestel in enkele stappen.

• Open de Yelo TV app op je smartphone of tablet, of surf naar Yelotv.be met je computer.
• Wanneer je een film, serie, programma of zender uit Rio en Sporting Telenet wil bekijken, krijg je automatisch de vraag om je toestel te registreren.
• Druk op 'Registreren'

• Je toestel is nu geregistreerd.

• Je kunt je geregistreerde toestellen aanpassen via 'Mijn Telenet' vanaf 90 dagen na de registratie.
Meer info nodig over de registratie van je toestellen : meer weten
Antwoord
Telenet biedt nieuwe features in Yelo Play app

1. In de nieuwe Mijn TV-sectie vind je naast je opnames en geplande opnames ook “verder kijken”. Hierin staan films of afleveringen van series die je nog niet volledig gezien hebt. Met maar één klik kan je die verder bekijken waar je gestopt bent. En heb je van een bepaalde serie een aflevering volledig bekeken, dan vind je hier de volgende aflevering zodra die beschikbaar is.

2. Ben je een aflevering van een bepaalde serie aan het bekijken, dan verschijnt er vlak voor het einde de boodschap volgende aflevering. Klik hierop en je gaat onmiddellijk over naar de volgende aflevering. Of wacht helemaal tot op het einde van de aflevering, en dan start de volgende aflevering automatisch.
voorbeeld bij tablets
Antwoord
(16-09-2015, 12:52)natte schreef: zorro yelotv is dat voor internet?

is voor de app ;-)
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)