Nieuwe zender Evenaar
#1
Op 30 november start nieuwe commerciële zender Evenaar op kanaal 51 bij Telenet.

Bron: Inside Belgium TV & TVoost.

http://www.tvoost.be/nieuws/nieuwe-telev...kken-20160.

En we eindigen met nieuws uit eigen huis. De Buren, de exploitatiemaatschappij waartoe TV Oost behoort, maar ook ATV en TV Limburg, begint eind deze maand met een nieuwe nationale televisiezender. Die zender zal Evenaar heten, en wordt een mix van Vlaanderen Vakantieland en National Geographic. De Buren kondigt ook aan de regionale televisieredacties verder te professionaliseren.
Antwoord
#2
Natuurlijk zal die zender in SD uitzenden, men denkt toch niet dat die in HD zal uitzenden.
Antwoord
#3
Waarom al direct zo negatief? Geef de mensen(buren) een kans !
Antwoord
#4
Aangezien er geen woord over gerept wordt moet ik wel er van uit gaan dat die zender in SD zal uitgezonden worden, indien er wel in HD wordt uitgezonden dan is het des te beter.
Antwoord
#5
daar nog geen enkele vlaamse regionale zender in HD uitzend vrees ik ook dat deze in SD zal zijn,
maar vrees beetje voor de overlevingskansen,
zal een beetje zoals Stories worden,een zender met veel herhalingen.
Antwoord
#6
(03-11-2015, 16:23)master-magic schreef: daar nog geen enkele vlaamse regionale zender in HD uitzend vrees ik ook dat deze in SD zal zijn,
maar vrees beetje voor de overlevingskansen,
zal een beetje zoals Stories worden,een zender met veel herhalingen.

Ik vrees er ook een beetje voor.
Want deftige documentaires kosten veel tijd en geld.
Zullen streekreportages worden die veelvuldig zullen herhaald worden.
En hoe meer zenders, hoe meer de reclamekoek verdeelt moet worden.
Antwoord
#7
(04-11-2015, 00:06)natte schreef:
(03-11-2015, 22:50)Dreekes schreef:
(03-11-2015, 16:23)master-magic schreef: daar nog geen enkele vlaamse regionale zender in HD uitzend vrees ik ook dat deze in SD zal zijn,
maar vrees beetje voor de overlevingskansen,
zal een beetje zoals Stories worden,een zender met veel herhalingen.

Ik vrees er ook een beetje voor.
Want deftige documentaires kosten veel tijd en geld.
Zullen streekreportages worden die veelvuldig zullen herhaald worden.
En hoe meer zenders, hoe meer de reclamekoek verdeelt moet worden.

kom kom niet zo somber kijk naar plattelandstv, culture 7, njam, actuatv, kanaal z mogen er best wel weten nichezenders met aanvulling . alleen die 444 en die onstv mag weg dazt is pas prul

onze tv is het en word door telenet gesponserd Wink
en 444 is iets dat amper ruimte inneemt,
zijn allemaal on demand filmpjes als info.
neemt maar 550 als bitrate in,al de rest is interactief en dus geen ruimte op de kabel maar on demand.
zelfde ruimte als die pancarte's met tekst op.
dat gaat het verschil niet maken voor een zender want die ruimte zal verdeeld worden over al de andere zenders die op dezelfde mux zitten.
dus merk je niks van.
is zelf nog MPEG2 Tongue
Antwoord
#8
Is deze zender al ergens te bespeuren op de kabel?
Heeft iemand al ergens een programma overzicht gezien?
Antwoord
#9
(24-11-2015, 10:32)koendevos schreef: Is deze zender al ergens te bespeuren op de kabel?
Heeft iemand al ergens een programma overzicht gezien?

nog geen spoor te bespeuren van deze zender,
denk dat tegen maandag pas zal zijn op telenet.
Antwoord
#10
zoals ik deze week zei,evenaar word gevonden op de kabel op freq 128,
er is wel nog geen beeld in dus enkel nog zendernaam voorlopig,maar zie dat vandaag wel tevoorschijn komen en dan zal er ook snel een nieuwe zenderlijst ingeladen worden in de decoders van telenet.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)