Nog zenders die verdwijnen bij Canal Digitaal
#11
Joyne heeft hun site zelf niet op orde voor belgie, dat is ook een flop,
Wie kent er dat onder de vakantie hangers die op satelliet kijken,
Naast satelliet is er ook antenne tv dat werkt aan zee bv.
Vrees dat het een doodlopende optie is satelliet voor gecodeerde zenders....

En voor die app opties is er internet nodig die niet overal even snel genoeg is voor beeld vloeiend te kijken.
Vrees dat die opties in buitenland een probleem vormen, en is dat allemaal op een smart tv in te stellen zo IPTV opties.
Ik vrees er beetje voor die dat in het buitenland vertoeven dat ze op bepaalde plaatsen problemen gaan krijgen om iets van hun favo zenders te zien.
Antwoord
#12
(04-03-2019, 18:20)master-magic schreef: Joyne heeft hun site zelf niet op orde voor belgie, dat is ook een flop,
Wie kent er dat onder de vakantie hangers die op satelliet kijken,
Naast satelliet is er ook antenne tv dat werkt aan zee bv.
Vrees dat het een doodlopende optie is satelliet voor gecodeerde zenders....

En voor die app opties is er internet nodig die niet overal even snel genoeg is voor beeld vloeiend te kijken.
Vrees dat die opties in buitenland een probleem vormen, en is dat allemaal op een smart tv in te stellen zo IPTV opties.
Ik vrees er beetje voor die dat in het buitenland vertoeven dat ze op bepaalde plaatsen problemen gaan krijgen om iets van hun favo zenders te zien.

Mijn ouders testen nu 3 maanden yelo tv en stivie in Calpe , Spanje 
Ze hebben voor de veiligheid tv Vlaanderen mee.
Maar ik Skype regelmatig en het werkt perfect zeggen ze .
Voor stievie en yelo heb je echt geen snel internet voor nodig hoor. Ik kom hier via WiFi maar aan 15 tot 25 , terwijl basic 50 zegt . Maar dat zal,wel,via vaste internet kabel zijn. 
Ik wil maar zeggen met dat laagste abonnement geen problemen hier , en dat zal,ook zoiets maar in Spanje zijn .
Antwoord
#13
(04-03-2019, 18:44)chukky2 schreef:
(04-03-2019, 18:20)master-magic schreef: Joyne heeft hun site zelf niet op orde voor belgie, dat is ook een flop,
Wie kent er dat onder de vakantie hangers die op satelliet kijken,
Naast satelliet is er ook antenne tv dat werkt aan zee bv.
Vrees dat het een doodlopende optie is satelliet voor gecodeerde zenders....

En voor die app opties is er internet nodig die niet overal even snel genoeg is voor beeld vloeiend te kijken.
Vrees dat die opties in buitenland een probleem vormen, en is dat allemaal op een smart tv in te stellen zo IPTV opties.
Ik vrees er beetje voor die dat in het buitenland vertoeven dat ze op bepaalde plaatsen problemen gaan krijgen om iets van hun favo zenders te zien.

Mijn ouders testen nu 3 maanden yelo tv en stivie in Calpe , Spanje 
Ze hebben voor de veiligheid tv Vlaanderen mee.
Maar ik Skype regelmatig en het werkt perfect zeggen ze .
Voor stievie en yelo heb je echt geen snel internet voor nodig hoor. Ik kom hier via WiFi maar aan 15 tot 25 , terwijl basic 50 zegt . Maar dat zal,wel,via vaste internet kabel zijn. 
Ik wil maar zeggen met dat laagste abonnement geen problemen hier , en dat zal,ook zoiets maar in Spanje zijn .

Maar dat is niet op alle plaatsen, er zijn nog gebieden waar ze nog minder hebben van snelheid,
Wil maar zeggen, het is niet overal zo zoals in toeristische plaatsen.
En niet iedere zeisoens overwinteraar heeft een tablet of pc of smartphone, ik ken er die dat allemaal niet willen, dan is tv Vlaanderen enkel hun enige binding met belgie zolang dat nog gaat.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)