Play & Play More
#11
Van een e-mail (korte versie) :

Alles gaat vanzelf.

Op maandag 15 december drukken we de knop in. Dan verandert Rio automatisch in Play More. Jij hoeft dus niets te doen. We sturen je die dag trouwens nog een berichtje zodra het zover is. Jij hoeft dus zelf niets te doen.

It's Play time!

Inge Smidts
Marketingdirecteur

PS Met de start van Play worden ook enkele aanpassingen doorgevoerd aan het Yelo TV-menu van je digitale tv. Dit houdt ook enkele wijzigingen in voor de opnames van series. Lees er hier meer over.

en voor Rex automatisch in Play enz.
Antwoord
#12
het enige nieuwe is dat er nu herbekijk tv bijgekomen is.
iedereen doen ze vanaf volgend jaar meer betalen, ook de mensen die deze pakketten niet nemen. Hun prijsverhoging die ze gaan doorvoeren voor iedereen is om de dienst terugkijk tv te kunnen bekostigen want de zenders vragen hiervoor geld. dus ik betaal vanaf januari meer voor een dienst die ik niet gebruik en zij die de dienst wel gebruiken betalen bovenop hun verhoogde bijdrage ook nog eens 10 euro extra per maand
Antwoord
#13
Ik vraag mij af waarom ze oudere boxen (ook de AD200 zit er dus niet bij, de HD digibox met smartcard) weren voor deze nieuwe abonnementen.
Iets op aanvraag bestellen, dat kunnen die boxen toch perfect ?
En HD met H.264 en andere beeld- en geluidsnormen is toch ook geen probleem ?
Of zouden ze die boxen ook al willen uitfaseren ?
Antwoord
#14
is het nu hier weer (plaatselijk dan, of wat?), men kan zeer mooi HD beeld toveren, of is dit nu met dat Rex naar Play gaat, of Rio naar Play More,
beeld om U tegen te zeggen
Antwoord
#15
(12-12-2014, 16:40)boulder schreef: Ik vraag mij af waarom ze oudere boxen (ook de AD200 zit er dus niet bij, de HD digibox met smartcard) weren voor deze nieuwe abonnementen.
Iets op aanvraag bestellen, dat kunnen die boxen toch perfect ?
En HD met H.264 en andere beeld- en geluidsnormen is toch ook geen probleem ?
Of zouden ze die boxen ook al willen uitfaseren ?

Waarschijnlijk heeft met een software te maken die niet op de AD2000 kan geïnstalleerd worden omdat dat die decoder niet compatibel is en dus zodoende dat deze type decoder niet kan aangepast worden.
Antwoord
#16
men kan zeggen wat men wilt, maar de terugkijk tv eraan gekoppeld tot 7 dagen, is een prachtige vondst
Antwoord
#17
vind 7 dagen wat weinig....
Antwoord
#18
Die nieuwe (zwarte) digicorder kan zonder problemen ook bediend worden met de oude grijze (handiger) afstandsbediening.
Antwoord
#19
Daarnet eens ff geprobeerd,een programma gekozen op m'n I pad en naar tv geswiped en dat lukte prima.Nu moet ik wel zeggen dat de beeldkwaliteit bedroevend was, het betrof de samenvatting van de wedstrijd manu liverpool.
Antwoord
#20
(15-12-2014, 02:46)zorro123 schreef: is het nu hier weer (plaatselijk dan, of wat?), men kan zeer mooi HD beeld toveren, of is dit nu met dat Rex naar Play gaat, of Rio naar Play More,
beeld om U tegen te zeggen

Dan zal het toch wel plaatselijk zijn denk ik want bij mij is er toch géén echte beeldverbetering zoals jij beschrijft.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)