Play & Play More
Prime series :
ACQUITTED
(Op 6/10)
Succesvol tiendelig Noors drama van de makers van ‘Those Who Kill’ en de regisseur van ‘Lilyhammer’.

THE BRIDGES3
(Op 6/10)
Derde seizoen van de uitstekende en zenuwslopende Scandinavische crimi-serie.

THE LEFTOVERSS2
(Op 4/10)
Vier jaar na de gebeurtenissen uit seizoen 1. Kevin verhuisde naar een plaats in de VS waar niemand verdween. Nieuwe demonen achtervolgen hem.

MARATHON KING TUT
Canadees-Amerikaanse miniserie over de meest spraakmakende farao uit de geschiedenis: Toetanchamon
Antwoord
(02-10-2015, 16:33)zorro123 schreef: Prime series :

THE BRIDGES3
(Op 6/10)
Derde seizoen van de uitstekende en zenuwslopende Scandinavische crimi-serie.

The bridge ben ik sinds zondag al aan het volgen,
men zal moeten wennen met een andere ploeg.....
Antwoord
prime series :
Mr. Robot S1 : 7 november
over hackers

Dominion S2 : 6 november
Over engelen die onderling oorlog voeren (zeer goede reeks)
Antwoord
Vanaf donderdag 22/10 start op AMC : Humans, een nieuwe gedurfde SF-serie die zich afspeelt in een parallel heden,
waar het nieuwste must-have gadget een 'synth' is - een zeer geavanceerde robotassistent die griezelig veel lijkt op zijn levende tegenstander.

Doet mij denken aan Äkta människor (Real Humans)
Antwoord
(15-10-2015, 13:35)zorro123 schreef: Vanaf donderdag 22/10 start op AMC : Humans, een nieuwe gedurfde SF-serie die zich afspeelt in een parallel heden,
waar het nieuwste must-have gadget een 'synth' is - een zeer geavanceerde robotassistent die griezelig veel lijkt op zijn levende tegenstander.

Doet mij denken aan Äkta människor (Real Humans)

heeft lang geduurd dat ze met series gingen beginnen bij AMC benelux,
The Dead Walking is overigens ook van AMC dat op FOX speelt,
is van dezelfde stal zeker AMC en FOX.
Antwoord
(15-10-2015, 21:54)master-magic schreef:
(15-10-2015, 13:35)zorro123 schreef: Vanaf donderdag 22/10 start op AMC : Humans, een nieuwe gedurfde SF-serie die zich afspeelt in een parallel heden,
waar het nieuwste must-have gadget een 'synth' is - een zeer geavanceerde robotassistent die griezelig veel lijkt op zijn levende tegenstander.

Doet mij denken aan Äkta människor (Real Humans)

heeft lang geduurd dat ze met series gingen beginnen bij AMC benelux,
The Dead Walking is overigens ook van AMC dat op FOX speelt,
is van dezelfde stal zeker AMC en FOX.

waarom Extreme Sports Channel en voor de kinderen JimJam bij Telenet erbij blijven zie je onderaan de zenderlijst van AMC
Op 16 november geven ze een zeer harde martial arts-serie : Into the Badlands, bij programs staat er een trailer van
Antwoord
(15-10-2015, 13:35)zorro123 schreef: Vanaf donderdag 22/10 start op AMC : Humans, een nieuwe gedurfde SF-serie die zich afspeelt in een parallel heden,
waar het nieuwste must-have gadget een 'synth' is - een zeer geavanceerde robotassistent die griezelig veel lijkt op zijn levende tegenstander.

Doet mij denken aan Äkta människor (Real Humans)

Klopt inderdaad: Humans is een Brits-Amerikaanse remake van Real Humans
Antwoord
Ik heb van het origineel maar enkele afleveringen gezien. Vond dit wel goed in elkaar zitten, maar is er uiteindelijk nooit van gekomen om helemaal af te zien. De remake heb ik nog niks van gezien.
Antwoord
(16-10-2015, 21:28)natte schreef: die remake is die ook al enkele jaren oud?

is van 2015
Antwoord
(11-10-2015, 01:37)zorro123 schreef: prime series :
Mr. Robot S1 : 7 november
over hackers

Dominion S2 : 6 november
Over engelen die onderling oorlog voeren (zeer goede reeks)

wat Dominion betreft is het tweede seizoen ook meteen het allerlaatste : syfy stopt ermee
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)