Prijsverhoging vanaf 01/02/2014
#1
Prijsverhoging vanaf 01/02/2014 voor vaste lijn en vast internet.
Lees aandachtig de details op volgende blz. van uw factuur of op belgacom.be/tarieven. U kunt uw
huidig abonnement of Pack met dit abonnement per brief kosteloos opzeggen tot de laatste dag van de
maand volgend op ontvangst van uw 1e factuur met de nieuwe prijzen. Ontdek de voordelen van
onze nieuwe Packs en schakel nu gratis over via de klantendienst. Meer info op pagina 2 of 3 van deze
factuur.

Prijsverhoging vanaf 01/02/2014 met volgende maximumbedragen (btw incl.)
Internet: 1,66EUR, telefonie: Classic/Discovery/I-Talk 1EUR, DUO/ISDN/TWIN/IP: 6%, Slimme Diensten:1,14 EUR, gesprekken: 2%, internationale
oproepen via Classic max. 0,93 EUR/min. (Colombia) en daalt max. 0,67EUR/min (Vietnam), details op belgacom.be/tarieven). Huur telefoon:
5,26%. Ook de Pack-prijzen verhogen, behalve Packs gelanceerd na 15/04/12 (uitz. Internet + Mobiel) en Bizz Packs gelanceerd na 15/04/12. Details
voor opzegging op blz.1.
Antwoord
#2
Ja alles word duurder.Enkel slaagt ons inkomen niet op.
Antwoord
#3
alles word duurder bij belgacom,maar je moet er ook zenders voor inleveren daar,recentelijk de duitse en welke vergeet ik nog allemaal.
Antwoord
#4
Zal telenet ook zijn prijzen verhogen? Mijn schoonzus is bij scarlet en voor 39,euro heeft zij zelfs ongelimiteerd Internet en kan meer dan 2 zenders tegelijkertijd opnemen.
Antwoord
#5
en dat er overal fouten gebeuren : je zult maar raar opkijken als je zoiets krijgt :

Belgacom-klanten krijgen fikse rekening voorgeschoteld
Ruim 2.000 Belgacom-klanten hebben een fikse rekening gekregen door een computerfout. Zes maanden lang kregen de getroffen klanten geen rekening. Nu moeten zij echter alles in één keer betalen, in sommige gevallen loopt dit bedrag op tot 900 euro.
Door problemen bij de facturatie-afdeling van Belgacom zijn ruim 2.000 klanten opgescheept met een fikse rekening. Zes maanden lang kregen de getroffen klanten geen enkele rekening, nu zes maanden later moeten zij het bedrag in één keer betalen. In sommige gevallen gaat het om 900 euro. Nadat klantenbestanden van Belgacom en Proximus op elkaar werden afgestemd ontstond er een rekenfout.

“Daardoor dreigden 2.000 van onze 3 miljoen klanten een verkeerde factuur te krijgen”, zegt Belgacom-woordvoerder Jan Margot. “We hebben toen besloten om geen rekeningen meer te verzenden vooraleer de computerfout was opgelost.” Klanten die betalen via een automatische incasso hebben van het achterwege blijven van de facturen mogelijk niets gemerkt.
Uiteindelijk trokken een aantal klanten aan de bel nadat zij geen facturen meer kregen. “De mensen die ons daarover hebben gecontacteerd, hebben we verteld wat er aan de hand was. We hebben gezegd dat ze geduld moesten hebben, en dat hun facturen zouden komen”, aldus Margot.

Echter werd volgens een gedupeerde niets gezegd over een computerprobleem of factuur die nog zou komen. “Wij hebben Belgacom tien keer gecontacteerd. Het enige wat we te horen kregen was: 'U heeft geen openstaande rekeningen' of 'U heeft alles betaald.”
Belgacom lijkt weinig te doen met de onvrede van getroffen klanten: “We begrijpen de misnoegdheid van de klanten”, zegt Margot. “Maar de tarieven van Belgacom zijn gekend en de mensen hebben daar gebruik van gemaakt. We kunnen hun rekening niet kwijtschelden.”
Antwoord
#6
(28-11-2013, 17:36)natte schreef:
(28-11-2013, 14:33)zorro123 schreef: en dat er overal fouten gebeuren : je zult maar raar opkijken als je zoiets krijgt :

Belgacom-klanten krijgen fikse rekening voorgeschoteld
Ruim 2.000 Belgacom-klanten hebben een fikse rekening gekregen door een computerfout. Zes maanden lang kregen de getroffen klanten geen rekening. Nu moeten zij echter alles in één keer betalen, in sommige gevallen loopt dit bedrag op tot 900 euro.
Door problemen bij de facturatie-afdeling van Belgacom zijn ruim 2.000 klanten opgescheept met een fikse rekening. Zes maanden lang kregen de getroffen klanten geen enkele rekening, nu zes maanden later moeten zij het bedrag in één keer betalen. In sommige gevallen gaat het om 900 euro. Nadat klantenbestanden van Belgacom en Proximus op elkaar werden afgestemd ontstond er een rekenfout.

“Daardoor dreigden 2.000 van onze 3 miljoen klanten een verkeerde factuur te krijgen”, zegt Belgacom-woordvoerder Jan Margot. “We hebben toen besloten om geen rekeningen meer te verzenden vooraleer de computerfout was opgelost.” Klanten die betalen via een automatische incasso hebben van het achterwege blijven van de facturen mogelijk niets gemerkt.
Uiteindelijk trokken een aantal klanten aan de bel nadat zij geen facturen meer kregen. “De mensen die ons daarover hebben gecontacteerd, hebben we verteld wat er aan de hand was. We hebben gezegd dat ze geduld moesten hebben, en dat hun facturen zouden komen”, aldus Margot.

Echter werd volgens een gedupeerde niets gezegd over een computerprobleem of factuur die nog zou komen. “Wij hebben Belgacom tien keer gecontacteerd. Het enige wat we te horen kregen was: 'U heeft geen openstaande rekeningen' of 'U heeft alles betaald.”
Belgacom lijkt weinig te doen met de onvrede van getroffen klanten: “We begrijpen de misnoegdheid van de klanten”, zegt Margot. “Maar de tarieven van Belgacom zijn gekend en de mensen hebben daar gebruik van gemaakt. We kunnen hun rekening niet kwijtschelden.”

pff niet altijd belgacom afbreken ben zeer tevrerden belgacomtv

het begin ook lezen : en dat er overal fouten gebeuren..,
kan even goed bij telenet of tv vlaanderen, canaal digitaal of snow en ga zo maar verder
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)