Stingray Brava nu ook bij Proximus TV beschikbaar.
#1
Een streepje klassieke muziek voor Kerst?
Weer een nieuwe zender in ons basisaanbod: Stingray Brava (kanaal 110). Adembenemende opera’s, balletten en concerten en boeiende documentaires.

in het entertainment pack
Antwoord
#2
(29-12-2017, 05:43)master-magic schreef: Een streepje klassieke muziek voor Kerst?
Weer een nieuwe zender in ons basisaanbod: Stingray Brava (kanaal 110). Adembenemende opera’s, balletten en concerten en boeiende documentaires.

in het entertainment pack

In het ene onderwerp hip hip hoera voor het toevoegen van een klassieke zender en in een ander onderwerp (Canal Digitaal) een antwoord van weeral een waardeloze klassieke zender.

Een beetje rare berichtgeving....
Antwoord
#3
(29-12-2017, 13:54)HaveHave2222 schreef:
(29-12-2017, 05:43)master-magic schreef: Een streepje klassieke muziek voor Kerst?
Weer een nieuwe zender in ons basisaanbod: Stingray Brava (kanaal 110). Adembenemende opera’s, balletten en concerten en boeiende documentaires.

in het entertainment pack

In het ene onderwerp hip hip hoera voor het toevoegen van een klassieke zender en in een ander onderwerp (Canal Digitaal) een antwoord van weeral een waardeloze klassieke zender.

Een beetje rare berichtgeving....

Idd Proximus heeft zich vergist in berichtmelding, is niet in het basis aanbod,
Voorlopig alvast nog niet,wat ze doen in 2018 is de grote vraag.
Antwoord
#4
(30-12-2017, 10:22)natte schreef: dat zulen we wel weten van u hee master Wink

kweet niet, ben geen goeie maatjes met hen, ga ze binnenkort eens bezoekje brengen en hoop dat ik niet uit m'n sloffen moet springen Wink
Antwoord
#5
(31-12-2017, 10:49)natte schreef: Oei je hebt toch orange

nope Tongue
Antwoord
#6
(01-01-2018, 22:29)natte schreef: amaai master veranderd nogal

Is al paar maanden zo Wink
Antwoord
#7
(02-01-2018, 13:44)natte schreef:
(02-01-2018, 02:29)master-magic schreef:
(01-01-2018, 22:29)natte schreef: amaai master veranderd nogal

Is al paar maanden zo Wink
en bij wie ben je dus? telenet?proximus? scarlet?

Geen enkel van die dat je noemt,
Kijk nog amper tv,
Heb satelliet, zie hieronder Wink
Antwoord
#8
(02-01-2018, 19:03)master-magic schreef:
(02-01-2018, 13:44)natte schreef:
(02-01-2018, 02:29)master-magic schreef:
(01-01-2018, 22:29)natte schreef: amaai master veranderd nogal

Is al paar maanden zo Wink
en bij wie ben je dus? telenet?proximus? scarlet?

Geen enkel van die dat je noemt,
Kijk nog amper tv,
Heb satelliet, zie hieronder Wink

Amai , ik heb eens het zender aanbod gekeken van Proximus tv , telenet mag toch beginnen te panikeren met hun aanbod ! 
Hebben ze nu ook een film en serie zender ? Of hoe noemen ze dat in de list wat master 15 december hier op,het forum geplaatst heeft
Antwoord
#9
(02-01-2018, 21:22)chukky2 schreef:
(02-01-2018, 19:03)master-magic schreef:
(02-01-2018, 13:44)natte schreef:
(02-01-2018, 02:29)master-magic schreef:
(01-01-2018, 22:29)natte schreef: amaai master veranderd nogal

Is al paar maanden zo Wink
en bij wie ben je dus? telenet?proximus? scarlet?

Geen enkel van die dat je noemt,
Kijk nog amper tv,
Heb satelliet, zie hieronder Wink

Amai , ik heb eens het zender aanbod gekeken van Proximus tv , telenet mag toch beginnen te panikeren met hun aanbod ! 
Hebben ze nu ook een film en serie zender ? Of hoe noemen ze dat in de list wat master 15 december hier op,het forum geplaatst heeft
Maar dat zal ook wel wat kosten vermoed ik. Veel zenders in pakketten! En inderdaad, bij Telenet steeds minder en minder zenders. Er verdwijnen er regelmatig  maar er komt weinig of niets in de plaats. De prijs blijft ondertussen wel dezelfde. En ondertussen verschuiven ze betaalzenders naar het basisaanbod (Baby tv). En mij maken ze niet wijs dat al die andere zenders exclusief voor Proximus zijn hé. Zie ook in Brussel waar het aanbod zoveel malen groter is. (Natuurlijk omdat er meer plaats is op die kabel). Hopelijk trekken ze na de grote netwerf het aanbod gelijk met Brussel.
Antwoord
#10
(04-01-2018, 00:00)natte schreef:
(03-01-2018, 22:47)Dreekes schreef:
(02-01-2018, 21:22)chukky2 schreef:
(02-01-2018, 19:03)master-magic schreef:
(02-01-2018, 13:44)natte schreef:
(02-01-2018, 02:29)master-magic schreef:
(01-01-2018, 22:29)natte schreef: amaai master veranderd nogal

Is al paar maanden zo Wink
en bij wie ben je dus? telenet?proximus? scarlet?

Geen enkel van die dat je noemt,
Kijk nog amper tv,
Heb satelliet, zie hieronder Wink

Amai , ik heb eens het zender aanbod gekeken van Proximus tv , telenet mag toch beginnen te panikeren met hun aanbod ! 
Hebben ze nu ook een film en serie zender ? Of hoe noemen ze dat in de list wat master 15 december hier op,het forum geplaatst heeft
Maar dat zal ook wel wat kosten vermoed ik. Veel zenders in pakketten! En inderdaad, bij Telenet steeds minder en minder zenders. Er verdwijnen er regelmatig  maar er komt weinig of niets in de plaats. De prijs blijft ondertussen wel dezelfde. En ondertussen verschuiven ze betaalzenders naar het basisaanbod (Baby tv). En mij maken ze niet wijs dat al die andere zenders exclusief voor Proximus zijn hé. Zie ook in Brussel waar het aanbod zoveel malen groter is. (Natuurlijk omdat er meer plaats is op die kabel). Hopelijk trekken ze na de grote netwerf het aanbod gelijk met Brussel.

dreekes zeg hier al jaren bij telenet steeds minder en meer en meer dokken

de kosten voor de zenders worden ook alsmaar duurder en duurder, zie het Discovery-Eurosport probleem van vorig jaar dat meer en meer vraagt.
moet telenet dan blijven veel geld uitgeven voor zenders die niet zoveel bekijks hebben dan de VRT-Medialaan-SBS zenders ???
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)