Stories TV
#1
Stories TV (Telenet kanaal 40) bestaan die nog ??
Het valt mij op dat ik de laatste dagen geen programma's meer zie van Stories. Het zijn allemaal programma's van Sport 40 die de hele dag doordraaien!
Of houden die hun zomerslaap ?? Ik vermoed dat die ook een stille dood zijn gestorven.
Binnenkort start op dit kanaal Eclips TV voor senioren. ( vanaf 15 juli 2017 )
Antwoord
#2
(09-07-2017, 15:09)Dreekes schreef: Stories TV (Telenet kanaal 40) bestaan die nog ??
Het valt mij op dat ik de laatste dagen geen programma's meer zie van Stories. Het zijn allemaal programma's van Sport 40 die de hele dag doordraaien!
Of houden die hun zomerslaap ?? Ik vermoed dat die ook een stille dood zijn gestorven.
Binnenkort start op dit kanaal Eclips TV voor senioren. ( vanaf 15 juli 2017 )

waarschijnlijk veranderd van naam en nu nog niet operationeel en vanaf 15 juli starten zeker, maar ja wie kijkt daar naar,
zijn zo kleine zendertje die amper kijkers hebben.
nemen veel dingen over van de regionale programma's uit oost en west Vlaanderen mee.
Antwoord
#3
(14-07-2017, 19:44)natte schreef: En terug  stories tv???

Als ik gisteren de tv gids even nakeek zie ik terug Stories Tv gedeeld met Eclips tv vanaf morgen 15 juli.
Van Sport 40 geen spoor meer te bekennen...
Ik lees ook niet dat de ene of de andere zou verdwijnen. Wait and see zekers ???

Ook bij Actua tv is het een zootje aan het worden. Ik dacht dat Ment op 2 kanalen uitzond. Blijkt dat er nu een samenwerking is ?? Ment bij Actua tv...
Antwoord
#4
(14-07-2017, 21:54)Dreekes schreef:
(14-07-2017, 19:44)natte schreef: En terug  stories tv???

Als ik gisteren de tv gids even nakeek zie ik terug Stories Tv gedeeld met Eclips tv vanaf morgen 15 juli.
Van Sport 40 geen spoor meer te bekennen...
Ik lees ook niet dat de ene of de andere zou verdwijnen. Wait and see zekers ???

Ook bij Actua tv is het een zootje aan het worden. Ik dacht dat Ment op 2 kanalen uitzond. Blijkt dat er nu een samenwerking is ?? Ment bij Actua tv...

Actua tv verdwijnt ook he word ook een andere zender dus miss al wat opkuisingen.
We zien wel in september.
Antwoord
#5
(14-07-2017, 21:54)Dreekes schreef:
(14-07-2017, 19:44)natte schreef: En terug  stories tv???

Ook bij Actua tv is het een zootje aan het worden. Ik dacht dat Ment op 2 kanalen uitzond. Blijkt dat er nu een samenwerking is ?? Ment bij Actua tv...

Herbert van uit de MENT-studio op Actua TV: 'De Vlaamse Top 10 van de politiek'. Beide zenders verbreden op die manier hun draagvlak. Politiek en de mensen er achter doen hun verhaal bij de Vlaamse muziekliefhebbers en Vlaamse muziek gaat richting Actua -kijkers. Iedere week gaat 'onze' Vlaamse Top 10 ook naar Nederland en wordt ook daar nationaal uitgezonden. MENT zoekt voor de Vlaamse artiesten het grootst mogelijke draagvlak. In 2018 willen we het medium radio binnen een mooi totaalplan daarbij centraal stellen en zo het draagvlak en promo compleet maken.

daarom dus Wink
Antwoord
#6
(15-07-2017, 00:09)master-magic schreef:
(14-07-2017, 21:54)Dreekes schreef:
(14-07-2017, 19:44)natte schreef: En terug  stories tv???

Als ik gisteren de tv gids even nakeek zie ik terug Stories Tv gedeeld met Eclips tv vanaf morgen 15 juli.
Van Sport 40 geen spoor meer te bekennen...
Ik lees ook niet dat de ene of de andere zou verdwijnen. Wait and see zekers ???

Ook bij Actua tv is het een zootje aan het worden. Ik dacht dat Ment op 2 kanalen uitzond. Blijkt dat er nu een samenwerking is ?? Ment bij Actua tv...

Actua tv verdwijnt ook he word ook een andere zender dus miss al wat opkuisingen.
We zien wel in september.
En wat nu met Sport 40 ?? Niet dat we er veel naar kijken, maar voor de fans van deze kleine sportzender, deze is vanaf vandaag plotseling uit de tv gids verdwenen!
Geen nieuws of mededelingen hierover...of zijn/waren dat programma onderdelen van Stories ? Is niet erg duidelijk... ook geen site nieuws.
Antwoord
#7
(14-07-2017, 21:54)Dreekes schreef:
(14-07-2017, 19:44)natte schreef: En terug  stories tv???

Als ik gisteren de tv gids even nakeek zie ik terug Stories Tv gedeeld met Eclips tv vanaf morgen 15 juli.
Van Sport 40 geen spoor meer te bekennen...
Ik lees ook niet dat de ene of de andere zou verdwijnen. Wait and see zekers ???

Eclips tv start 15 september pas tegoei
Antwoord
#8
(18-07-2017, 00:10)natte schreef: sport 40 is terug maar nu stories weer weg en actua wordt actua commisie

actua Commisie is een programma hé geen zender verandering Wink
en sport40 en Stories zullen per dag een uitzenddag hebben zeker.

zie op eclips tv een serie dat ze op AVS regionale tv ook hebben getoond en van peter de kemel is gefilmd,
die zender is dus een samenwerking weer met AVS enz, daarom dat die op stories zit met tijdruimte.
vraag me af of daar wel vraag naar is allemaal.
Antwoord
#9
(19-07-2017, 20:24)natte schreef: En zoe je story tv nog dreekes daar in brussel?

Volgens de tv gids : weekend is het Stories tv en in de week Sport 40 tussen 20u en 8u.; Eclips tv tussen 8u en 20 u
Antwoord
#10
(21-07-2017, 16:56)natte schreef:
(20-07-2017, 23:00)Dreekes schreef:
(19-07-2017, 20:24)natte schreef: En zoe je story tv nog dreekes daar in brussel?

Volgens de tv gids : weekend is het Stories tv en in de week Sport 40 tussen 20u en 8u.; Eclips tv tussen 8u en 20 u

ok dank dreekes jij ziet dat en telenet kan dat weer niet communiceren jongens jongens toch wat een dikke boelen allemaal

Zal wel ergens online staan hoor,alleen vind je het niet overal.
En zo een belangrijke zender is het niet he,
Als ze 2% van de kijkers hebben zal het veel zijn.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)