TV-Theek
#21
heb nu een maand lang play more ( via een bon ) en vind het aanbod aan series maar zwakjes. vb de serie vikings enkel seizoen 4 dus daar ben je niets mee en zo zijn er nog andere series waar het eerste seizoen niet meer beschikbaar is. ik vind dat als er een serie op staat dat dan ten miste alle eerdere seizoenen ook nog beschikbaar zijn
Antwoord
#22
dat is wegens ruimte gebrek op hun server waar die series en films opstaan,is nadeel aan alles in HD willen hebben aan films en series en die server beperkt is tot het gegeven aantal ruimte,
weet niet hoeveel ze hebben daarvoor maar is kennelijk niet uitbreidbaar want anders had men veel meer aanbod gehad aan films enzo.

en ook zijn de rechten voor bepaalde films en series afgesproken voor bv 1 jaar aan te bieden en daarna moet dit weer vernieuwd worden bij veel succes of niet meer vernieuwd worden en plaats maken voor andere.
Antwoord
#23
de tv-theek is blijkbaar een beetje verandert, als je nu met terugkijk tv iets wil kijken las je vroeger : kijken >>> toevoegen aan >>> vind ik leuk, WAT nu is verandert in meer van dit,
en ga zo maar verder
Antwoord
#24
(12-09-2017, 21:52)zorro123 schreef: de tv-theek is blijkbaar een beetje verandert, als je nu met terugkijk tv iets wil kijken las je vroeger : kijken >>> toevoegen aan >>> vind ik leuk, WAT nu is verandert in meer van dit,
en ga zo maar verder

idd op de ontvangers bij telenet is de nieuwe design toegevoegd en werkt de dc-ad2100 ook wat trager daardoor,en zijn nu alle ontvangers hetzelfde van design.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)