TV-theek nog beter
#1
Alles wat je moet weten over de verbeteringen in de TV-theek

We willen je graag de ultieme kijkervaring bezorgen. Daarom zullen we in de nacht van maandag 29 oktober op dinsdag 30 oktober de TV-theek verbeteren. Daardoor zul je geleidelijk aan van nog meer films kunnen genieten.

Alle digitale tv-klanten van Telenet komen in de volgende weken aan de beurt. Als jouw regio aan de beurt is, krijg je daarvan bericht via e-mail en in je Digimenu.



Wat moet je doen?

De verbeteringen in de TV-theek gebeuren volledig automatisch, maar om alles vlot te laten verlopen hou je wel het best rekening met het volgende:

Staat je Digibox of Digicorder in slimme energiestand? Laat hem dan maandagnacht aanstaan of schakel de slimme energiestand tijdelijk uit.


Wat met mijn bestellingen?

Films of series die je zondag 28 oktober of maandag 29 oktober bestelt, blijven beschikbaar tot maandagnacht 2 uur
In de nacht van maandag 29 op dinsdag 30 oktober kun je tussen 2 en 8 uur geen films of series bekijken en/of bestellen
Vanaf dinsdag 30 oktober om 8 uur kun je wel opnieuw films of series bekijken en/of bestellen


Mijn Digibox of Digicorder start niet. Wat nu?

Het is mogelijk dat je Digibox of Digicorder woensdagochtend 30 oktober niet meteen opstart. Is dat na 15 min. nog altijd zo? Haal dan de stekker 10 sec. uit het stopcontact en steek hem daarna opnieuw in.

bron http://klantenservice.telenet.be/content...e-tv-theek
Antwoord
#2
Ben toch benieuwd..
Grtz
xXx
Antwoord
#3
Inderdaad ben ook benieuwd wat deze verandering inhoud.
Voorlopig nog niks te zien, regio Deinze.
Antwoord
#4
Hier ook niets te zien in het Antwerpse maar toen ik de tv deze middag opzette begon hij zich wel even heel kort enkele sec. op te starten.Het kwam ook op de decoder.Het had niets te maken met een opdate want dat staat noch steeds het zelfde.
Antwoord
#5
(31-10-2012, 21:36)Dimira schreef: Hier ook niets te zien in het Antwerpse maar toen ik de tv deze middag opzette begon hij zich wel even heel kort enkele sec. op te starten.Het kwam ook op de decoder.Het had niets te maken met een opdate want dat staat noch steeds het zelfde.

was hier ook als ik de decorder aan zette deze avond
Antwoord
#6
Hier in genk (limburg) ook nog niks opgemerkt.
Ben benieuwd wat ze gaan veranderen..
xXx
Antwoord
#7
denk dat het enkel intern is,hun servers vergroten dat ze meer kunnen aanbieden.
dat moet per regio ook aangepast worden denk ik dat ze meer kunnen aanbieden.
heb eens gehoord van een instalateur dat ze regionaal ook servers hebben om de boel wat op te vangen.
Antwoord
#8
Deze week moet je niet veel verwachten denk ik ze zullen maar vanaf maandag terug verder doen denk ik.Zullen ook wel de brug maken.Big Grin
Antwoord
#9
Ik heb een mailtje gehad van Telenet:

De TV-theek is nu al straf, maar in de nacht van dinsdag op woensdag wordt die nog beter. Geleidelijk aan zul je van meer films kunnen genieten dan je nu al doet.

Je kunt het best even rekening houden met het volgende:

• Films of series die je maandag 19 november of dinsdag 20 november bestelt, zijn maar beschikbaar tot dinsdagnacht 2 uur.
• In de nacht van dinsdag 20 november op woensdag 21 november kun je tussen 2 en 8 uur geen films of series bestellen of bekijken.
• Start je Digibox of Digicorder niet op na een kwartier? Haal de stekker dan 10 seconden uit het stopcontact en steek hem daarna opnieuw in.


Nu stellen we alvast enkele topfilms voor: The Amazing Spider-Man, Rock of Ages en Wickie en de Schat van de Goden. En binnenkort ziet je TV-theek er nog toffer uit.

Veel kijkplezier,

Inge Smidts

Afwachten wat het zal worden???
Antwoord
#10
Ik heb daar straks nog eens gezien in de tv theek of er iets verandert was,maar hier ook nog niets.Hou regelmatig in het oog of er geen updates of een zender bij komt.Zou eigenlijk eens mogen dat er nog eens een update komt,is ook al een half jaar geleden.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)