Telenet gaat zijn prijzen aanpassen aan de index
#1
de eerste aanpassingen beginnen al:

Citaat:Een aantal prijsaanpassingen vanaf februari 2013

Waarom een prijsaanpassing?
Op 3 februari 2013 worden de tarieven van een aantal vaste diensten met 2.9% geïndexeerd. De andere tarieven blijven ongewijzigd. We baseren ons hiervoor op de stijging van de consumptieprijsindex, waardoor de kosten verbonden aan bepaalde dienstverleningen zijn toegenomen.

Welke tarieven worden geïndexeerd?
- Breedbandinternet, vaste telefonie en bundels: zo zal bijvoorbeeld Basic Internet €25,50 per maand kosten (in plaats van €24,95) en een Basic Shake €46,25 (in plaats van €44,95)
- Huur HD Digicorder: zal €8,20 per maand bedragen (in plaats van €8,00).

Tarief kabeltelevisieaanbod, zenderpakketten en mobiele telefonie wijzigt niet
De volgende tarieven blijven ongewijzigd:
- De prijs van het kabelabonnement,
- Alle tariefplannen voor mobiele telefonie, inclusief KING en KONG,
- Alle tarieven per minuut voor vaste telefonie,
- De prijzen van alle zenderpakketten, waaronder Sporting Telenet en PRIME.

We blijven investeren in de klant
Bij Telenet willen we onze klanten steeds de beste kwaliteit leveren door continu ons glasvezelnetwerk, producten en dienstverlening te verbeteren. De afgelopen 12 maanden hebben we verder geïnvesteerd in onze diensten en producten om de beste internet-, telefonie- en tv-ervaring te bieden. Zo werden onlangs de mobiele producten KING & KONG kort na hun lancering al verbeterd. Met Freephone Mobile bellen vaste telefonieklanten nu ook gratis naar mobiele nummers. Daarnaast kregen alle internetdiensten ook betere specificaties en heb je als internetklant gratis wifi-toegang via Telenet-hotspots en nu ook homespots. Op gebied van televisie kan je tot slot begin volgend jaar genieten van Yelo TV, de nieuwe manier van tv kijken.

Klanteninformatie en advies
Alle klanten worden vanaf 17/12 individueel per brief of per e-mail geïnformeerd. Ook op de website www.telenet.be/indexering kunnen klanten nagaan hoe veel de prijsaanpassing voor hen precies bedraagt. Klanten van wie het tarief wordt aangepast, kunnen kosteloos overstappen naar andere tariefplannen of hun contract stopzetten.
Antwoord
#2
Belgacom had toch ook over enkele weken zijn prijzen weer eens verhoogd geloof ik.Iedereen om de beurd kan geen kwaad.Rolleyes
Antwoord
#3
ja waarom niet,betalen al genoeg en voor wat,er is amper nog iets te zien.
Antwoord
#4
ik heb nu een fibernet shake van 54.95 hoeveel ga ik meer moeten betalen vanaf februari? ik heb het opgezocht

Wat betekent dit concreet voor u?
Voor u komt dit neer op een totale maandelijkse verhoging van uw aanrekening met € 1,75.

Hieronder ziet u de details voor elk van uw abonnementen:

Huidige prijs (btw incl.) Geïndexeerde prijs vanaf 03/02/2013 (btw incl.)
Digitale tv (Inclusief huur HD Digicorder) € 8,00 € 8,20
Fibernet Shake € 54,95 € 56,50

zouden we niet beter overgaan naar satelliet? ik heb van een kameraad vernomen dat hij voor 100 euro per maand alle zenders kijken kan,iets wel iets illegaal denk ik. de set-up box is een dreambox hij heeft en dat zou een pak mogelijk heden heeft.
hoelang gaan wij gratis kunnen blijven genieten van yelo tot begin 2014?
moeten ze bij belgacom extra betalen voor tv overal?
Antwoord
#5
Bij belgacom moeten ze daarvoor betalen dus zoals je zegt denk ik niet dat ze dat nog een jaar gaan trekken hier voor dat ook betalend wordt want dat is daar al een tijdje bij belgacom.En ik heb ook heel veel zin om terug een schotel te zetten,spijtig dat ik met mijn oude niets meer kan doen en een nieuwe moet kopen.Want die oude staat nu op het appartement hiernaast maar is niet geschikt voor minstens vier satellieten.En ik wil nu geen draaibaar model nemen.
Antwoord
#6
(07-12-2012, 19:39)murdock schreef: ik heb nu een fibernet shake van 54.95 hoeveel ga ik meer moeten betalen vanaf februari? ik heb het opgezocht

Wat betekent dit concreet voor u?
Voor u komt dit neer op een totale maandelijkse verhoging van uw aanrekening met € 1,75.

Hieronder ziet u de details voor elk van uw abonnementen:

Huidige prijs (btw incl.) Geïndexeerde prijs vanaf 03/02/2013 (btw incl.)
Digitale tv (Inclusief huur HD Digicorder) € 8,00 € 8,20
Fibernet Shake € 54,95 € 56,50

zouden we niet beter overgaan naar satelliet? ik heb van een kameraad vernomen dat hij voor 100 euro per maand alle zenders kijken kan,iets wel iets illegaal denk ik. de set-up box is een dreambox hij heeft en dat zou een pak mogelijk heden heeft.
hoelang gaan wij gratis kunnen blijven genieten van yelo tot begin 2014?
moeten ze bij belgacom extra betalen voor tv overal?
het gratis zal vanaf 2013 zal wel niet lang meer duren....
Antwoord
#7
Gangsters zijn het.
Antwoord
#8
Mjah dit was te verwachten hé..
In het totaal gaat het om een stijging van 1 a 2 euro per maand..
Niet zo erg lijkt het maar er zijn inderdaad mensen die al genoeg betalen voor Internet en Telefoon enz..
Zo is het leven zeker alles blijft maar stijgen.
Grtz
xXx
Antwoord
#9
Hoeveel zou het dan kosten voor yelo ? En wat kost het bij belgacom?
Als ze het betalend maken,wil ik ook 2BE en VTM erbij en dan wil niet ze u verbruik nog aanrekenen in u telemeter. Ook zou je dan moeten kijken via 3G zonder verbruik te rekenen van je 3G abo.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)