Telenet test straks een nieuwe decoder
#51
(01-08-2018, 18:38)natte schreef:
(01-08-2018, 17:43)master-magic schreef: oud nieuws dat de krant ophaalt en verkeerde foto van de ontvanger ook Tongue

Wat bedoel je???

dat ze amper iets vertellen, groot deel is al geweten Tongue
Antwoord
#52
Praten tegen de afstandbediening is alvast geen optie voor (doof) stomme mensen aangezien zij niet kunnen praten.  Wink
Antwoord
#53
(01-08-2018, 22:26)apestaart12 schreef: Praten tegen de afstandbediening is alvast geen optie voor (doof) stomme mensen aangezien zij niet kunnen praten.  Wink

nadeel is dat die nog niet alles begrijpt wat je zegt, sommige woorden herkend die niet en dan krijg je iets totaal anders van wat je inspreekt.
is nog veel werk aan, maar gebruik dat amper, vind niet echt een leuke optie, en vraag me af of die microfoon er van niet aanstaat dagelijks zodat ze alles kunnen mee volgen van de gesprekken zoals in tv's.
Antwoord
#54
(01-08-2018, 22:40)master-magic schreef:
(01-08-2018, 22:26)apestaart12 schreef: Praten tegen de afstandbediening is alvast geen optie voor (doof) stomme mensen aangezien zij niet kunnen praten.  Wink

nadeel is dat die nog niet alles begrijpt wat je zegt, sommige woorden herkend die niet en dan krijg je iets totaal anders van wat je inspreekt.
is nog veel werk aan, maar gebruik dat amper, vind niet echt een leuke optie, en vraag me af of die microfoon er van niet aanstaat dagelijks zodat ze alles kunnen mee volgen van de gesprekken zoals in tv's.

praten in het ABN of zou deze alle soorten dialecten verstaan
Antwoord
#55
(01-08-2018, 23:25)zorro123 schreef:
(01-08-2018, 22:40)master-magic schreef:
(01-08-2018, 22:26)apestaart12 schreef: Praten tegen de afstandbediening is alvast geen optie voor (doof) stomme mensen aangezien zij niet kunnen praten.  Wink

nadeel is dat die nog niet alles begrijpt wat je zegt, sommige woorden herkend die niet en dan krijg je iets totaal anders van wat je inspreekt.
is nog veel werk aan, maar gebruik dat amper, vind niet echt een leuke optie, en vraag me af of die microfoon er van niet aanstaat dagelijks zodat ze alles kunnen mee volgen van de gesprekken zoals in tv's.

praten in het ABN of zou deze alle soorten dialecten verstaan

ik praat in het AN dus dat mag de fout niet zijn, denk dat het systeem nog niet genoeg aangepast is aan het Nederlands ofzo want krijg soms fouten.
daarom gebruik ik het ook amper, vind het niet echt handig, ik zap nog graag eens door de zenders ook Tongue
Antwoord
#56
(01-08-2018, 23:33)natte schreef:
(01-08-2018, 22:26)apestaart12 schreef: Praten tegen de afstandbediening is alvast geen optie voor (doof) stomme mensen aangezien zij niet kunnen praten.  Wink

Die hebben spraakprogrammas hee

maar begin daarmee eens die optie te gebruiken van de afstandsbediening, dat zal niet echt handig zijn.
Antwoord
#57
(01-08-2018, 23:35)master-magic schreef: maar begin daarmee eens die optie te gebruiken van de afstandsbediening, dat zal niet echt handig zijn.
Praten tegen de afstandsbediening, dat lijkt mij vooral een gadget, iets om indruk te maken op vrienden, maar dat je in het dagelijks leven niet gaat gebruiken.
Antwoord
#58
(02-08-2018, 01:38)boulder schreef:
(01-08-2018, 23:35)master-magic schreef: maar begin daarmee eens die optie te gebruiken van de afstandsbediening, dat zal niet echt handig zijn.
Praten tegen de afstandsbediening, dat lijkt mij vooral een gadget, iets om indruk te maken op vrienden, maar dat je in het dagelijks leven niet gaat gebruiken.

ja idd heb dat ook maar 2 keer gebruikt, zie testers die dat veel gebruiken omdat je zo naar een zender kan gaan ook of naar uw opnames enz.
kan handig zijn voor sommige maar ik zie me dat amper gebruiken, is nog niet op punt ook.
Antwoord
#59
(02-08-2018, 15:35)natte schreef: Als lk dat moet doen voor zappen amaai. Hadden beter app gemaakt voor alle smartphones

moest het goed werken dan is het handig, je kan zelf uw opnames opvragen of een programma uit de tv gids opvragen en programmeren enzo of info bekijken van een programma of zender enz.
en er zijn er die het gebruiken, ik zie er niet de nood van in dat het er opzit maar kan handig zijn voor sommige.
Antwoord
#60
wie nu een digicorder heeft en dan naar de tv box kijkt (wat formaat betreft)
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)