Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Telenet verhoogt tarieven
(14-12-2013, 10:41)tarzan schreef:
(14-12-2013, 10:37)adizal32 schreef: Komt eens met een zinnig antwoord telenet medewerker..
Wij klanten krijgen geen gratis aansluiting zoals jullie.
Of we worden niet betaald om hier op de fora alles te minimaliseren.

Ik werk helemaal niet voor Telenet.
En jou zouden ze zeker niet aanwerven.
Jij klaagt op ieder fore.
Wat heb je er mee verdiend. NIETS.
Vertrek toch gewoon bij Telenet,als het elders beter en goedkoper is,is dat zo moeilijk.
Ik ken geen enkele provider die mij hetzelfde levert wat ik nu heb aan een lagere prijs.Shy

U zegt, ik klaag op elk fora, wel ik schrijf de waarheid en jij steekt alleen je kop in het zand. Jij bent zo het typetje dat langs de lijn staat en struisvogel politiek bedrijft, ik weet dat wel..
Antwoord
(14-12-2013, 11:55)adizal32 schreef: U zegt, ik klaag op elk fora, wel ik schrijf de waarheid en jij steekt alleen je kop in het zand. Jij bent zo het typetje dat langs de lijn staat en struisvogel politiek bedrijft, ik weet dat wel..

Maar jou waarheid? posten die al maanden duurt,steeds maar weer hetzelfde,heeft totaal niets opgeleverd.
Waarom zou ik klagen,ben zeer tevreden over mijn provider.
Mischien krijgen we op het laatst van 2013 wel een film gratis.Tongue
En dan hebben de klagers ook iets gehad zal Telenet denken.
Antwoord
Citaat:
Citaat:en struisvogel politiek bedrijft, ik weet dat wel..

Maar jou waarheid? posten die al maanden duurt,steeds maar weer hetzelfde,heeft totaal niets opgeleverd.
Waarom zou ik klagen,ben zeer tevreden over mijn provider.
Mischien krijgen we op het laatst van 2013 wel een film gratis.Tongue
En dan hebben de klagers ook iets gehad zal Telenet denken.

Goed bedoeld en ik weet dat ik soms wel overmatig reageer op dezelfde klachten.
Maar als je het fijne moest weten wat telenet mij allemaal beloofd heeft en nog beloofd en niet nakomt dan reageer je ook zo.
Ik vit op telenet omdat ze te duur zijn en ondertussen hun prijzen verhogen die logica klopt niet, het zou eerder al een gebaar zijn dat zij erkennen te duur te zijn en hun verhoging eenmalig laten vallen.
Maar neen, zij slaan liever de klant in het gezicht...
Ik ben ook tevreden met hetgeen ik heb bij telenet en ik moet wel tevreden zijn omdat er geen andere mogelijkheid is hier in belgie.
Maar dat wil niet zeggen dat ik punten die tegen telenet spelen niet naar voor ga brengen, dat doet iedereen maar ik reageer en anderen doen dat niet dat is het verschil.
Antwoord
(14-12-2013, 12:28)adizal32 schreef: Maar als je het fijne moest weten wat telenet mij allemaal beloofd heeft en nog beloofd en niet nakomt dan reageer je ook zo.
En wat mag dat beloofde dan wel allemaal zijn.(zoveelHuh.Wat ze niet nakomen.
Heb je daar bewijzen van.
Als ja A zegt moet je ook B durven zeggen.
Antwoord
Voor telenet hebben de meeste gekozen omdat ze toen goedkoper waren en kijk nu? Nu zijn ze nog duurder.
Ware het niet zij zo een hoge download snelheid hadden was ik ook weg.
ook hun yelo werk niet eens op mijn vrouw haar samsung tab3 pfffff
mijne maat is gisteren overgegaan naar wop hij neemt er een produkt bij telefoon meer krijgt geen bon van 70 euro enkel als je whoppa neemt
Antwoord
(14-12-2013, 13:08)murdock schreef: Voor telenet hebben de meeste gekozen omdat ze toen goedkoper waren en kijk nu? Nu zijn ze nog duurder.
Ware het niet zij zo een hoge download snelheid hadden was ik ook weg.
Je kan toch EDPnet VDSL2 -16/10 nemen
10Mbps upload.
En niet zo duur.

Alles wordt duurder,waarom zou Telenet 'n uitzondering moeten zijn.
Mijn Fibernetxl150/6 is 'n pak goedkoper dan Fibernet100 nu 2 jaar geldeden,koste toen al 100euro.Alleen internet.
Nu betaal ik 93 euro netto(Kabel incl) voor triple play.Internet-HDtv incl HD pack + gratis bellen Europ.
Antwoord
(14-12-2013, 10:41)tarzan schreef:
(14-12-2013, 10:37)adizal32 schreef: Komt eens met een zinnig antwoord telenet medewerker..
Wij klanten krijgen geen gratis aansluiting zoals jullie.
Of we worden niet betaald om hier op de fora alles te minimaliseren.

Ik werk helemaal niet voor Telenet.
En jou zouden ze zeker niet aanwerven.
Jij klaagt op ieder fore.
Wat heb je er mee verdiend. NIETS.
Vertrek toch gewoon bij Telenet,als het elders beter en goedkoper is,is dat zo moeilijk.
Ik ken geen enkele provider die mij hetzelfde levert wat ik nu heb aan een lagere prijs.Shy

Dat is waar tarzan,dat is ook de reden ik blijf. Mijn schoonouders zijn bij scarlet en de snelheid is maar 19mbps dat voel goed als je surft hoor.
Antwoord
(14-12-2013, 13:14)murdock schreef: Dat is waar tarzan,dat is ook de reden ik blijf. Mijn schoonouders zijn bij scarlet en de snelheid is maar 19mbps dat voel goed als je surft hoor.
Niet waar.
Of je nu surft aan 19Mbps of 120Mbps voel je GEEN verschil.
Enkel bij downloaden..
Antwoord
(14-12-2013, 12:37)tarzan schreef:
(14-12-2013, 12:28)adizal32 schreef: Maar als je het fijne moest weten wat telenet mij allemaal beloofd heeft en nog beloofd en niet nakomt dan reageer je ook zo.
En wat mag dat beloofde dan wel allemaal zijn.(zoveelHuh.Wat ze niet nakomen.
Heb je daar bewijzen van.
Als ja A zegt moet je ook B durven zeggen.

Waar moet ik die bewijzen leveren ????
dossier is wat dik om te kopiëren en te posten
Antwoord
(14-12-2013, 13:57)adizal32 schreef: Waar moet ik die bewijzen leveren ????
dossier is wat dik om te kopiëren en te posten
Daar geloof ik nu eens niets van.
Geef 1 voorbeeld wat ze jou beloofd hebben,en niet gekregen hebt.
Hoe komt dat Charlotte webcare team dit dan niet oplost voor jou,op een ander fora.

Telenet en Belgacom doen elkaar geen pijn,ze verhogen steeds tezamen de prijzen.Alleen over Telenet wordt het meest gelult.
Je zou gek zijn,minder te vragen,als meer ook kan.That's business.En daar help jijzelf ook aan mee,door klant te blijven.
Antwoord