The killing 3
#1
Daarnet weer een sterk begin gezien van seizoen 3,één nadeel, je moet de onderteksten volgen want van dat deens versta je geen bal en heb je niets aan luisteren want je verstaat het niet.Smile
Antwoord
#2
Heb ze opgenomen,vanavond eens kijken,ben benieuwd...
Antwoord
#3
(09-01-2013, 08:16)master-magic schreef: Heb ze opgenomen,vanavond eens kijken,ben benieuwd...

Allee master das nu toch ni zo moeilijk om te verstaan hé.Ge gooit gewoon alle dialecten van hier doorheen.Meestal verstaan ik hier ook niet wat ze zeggen op den tv als er zone boer van west vlaanderen spreekt.Mear zalk e kik maar ni in men antwearps biginnen want anders goade goule hier hele maal geen fluit nie meer van verstaan.Dus ik denk dat dat voor a geen probleem go zijn.Big Grin
Antwoord
#4
Heb die eerste afleveringen nu opgenomen en zal er eens naar kijken.Zie zulk genre nu wel graag.[/align]
Antwoord
#5
Ik heb ze al allemaal.
Ja, want die hebben ze al gespeeld op BBC HD.
Ken iemand die daar verzot op is, vandaar dat ik ze opnam (satelliet)
Antwoord
#6
En boulder, is dat dan in de originele taal of is het in 't engels gedubt?
Antwoord
#7
Zal wel met engelse subs zijn zeker.
Antwoord
#8
(10-01-2013, 10:34)tontol36 schreef: En boulder, is dat dan in de originele taal of is het in 't engels gedubt?
Dat is in de originele taal, met Engelse subs (in het beeld 'gebrand'), maar dus wel perfecte 1080i beeldkwaliteit.
De BBC dubt niet (tenzij misschien bij kinderfilms vroeg op de avond), je kunt daar soms een Franse, Duitse, Italiaanse of andere film zien ongedubd, maar met ondertitels, net zoals bij ons.
Antwoord
#9
Zal ze vanavond eens zien als er gene goeie film is,anders zal het voor ne andere keer zijn.
Antwoord
#10
Heb gekeken vanmiddag en is zeer goed,spannend.
Een aanrader vind ik in dit genre.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)